Lidl myy kaljaa klo 21 jälkeen! Törkeätä!
Lidlissä myydään kaljaa klo 21.00 jälkeen, mikä sosittaa täydellistä säännöistä piittaamattomuutta. Maassa maan tavalla, tai pysykööt Saksassa. Aion äänestää jaloillani, ja pysyä poissa kyseisen ketjun myymälöistä. Säännöt ovat sääntöjä ja niidä tulee noudattaa!
Kommentit (37)
Tosiaan jos asiakkaalla on bisset kädessä ennen ysiä, hän saa ne ostaa. Liikkeissä, jotka menevät kiinni kello 21 tai joissa vedetään turvaverkko alkoholien eteen kello 21, saa sen bissen siis maksaa vaikka 21.15 jos jonotus sen vaatii. Mikäli myyjä kieltäytyy myymästä, hän tekee virheen.
(Kassakone toki hälyttää jos alkoholituote lyödään kassaan 21.00 jälkeen, mutta sen voi ohittaa napin painalluksella.)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:11"]No eihän kaljaa SAA myydä noin myöhään! Se on sääntö, jota on noudatettava. Tästä lähtien en asioi kyseisessä kauppaketjussa. Jotain rajaa sentään! Johan tuosta menee kansakunta rappiolle!
Ap
[/quote]
Ihan tiedoksi että muissakin ketjussa myydään yhdeksän jälkeen jos asiakas on ottanut kaljat hyllystä ennen sitä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:11"]No eihän kaljaa SAA myydä noin myöhään! Se on sääntö, jota on noudatettava. Tästä lähtien en asioi kyseisessä kauppaketjussa. Jotain rajaa sentään! Johan tuosta menee kansakunta rappiolle!
Ap
[/quote]
Haha. ...ihana ihminen. 'Laissa sanotaan, että paskaa pitää syödä ja hypätä katolta - teen sitten niin' :D kaikki kiveen kirjoitettu, on fakta.
Ap käy hurjana:)) Lidl varmaan tulee toimeen ilman sun panostasi asiaan.
Rajoitukset voisi ottaa pois, mutta verot voisi tuplata.
Minua vituttaa nämä kiinnioloajat. Kun tulen töistä aamu yöstä olisi erittäin mukava käydä ostamassa pullo kunnon viskiä ja rentoutua netin äärellä ennen nukkumaanmenoa. Mikä siitä tekee vaarallisempaa tai väärää, vaikka vinettoa saisi ostaa kellonympäri. Jos se tarkoittaa sitä, että KAIKKI muka ryyppäisi sitten myös seuraaavan päivään asti se on typerää paapomista ja aikuisen vapaa-ajanvieton terrorisointia. Jokainen vastatkoon itse itsestään ja käyttäköön järkeä sen etanolin kanssa. Jos valtiolla olisi yhtään munaa se ei möisi minkäänlaisia päihteitä kaltereiden takaa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:57"]
Minua vituttaa nämä kiinnioloajat. Kun tulen töistä aamu yöstä olisi erittäin mukava käydä ostamassa pullo kunnon viskiä ja rentoutua netin äärellä ennen nukkumaanmenoa. Mikä siitä tekee vaarallisempaa tai väärää, vaikka vinettoa saisi ostaa kellonympäri. Jos se tarkoittaa sitä, että KAIKKI muka ryyppäisi sitten myös seuraaavan päivään asti se on typerää paapomista ja aikuisen vapaa-ajanvieton terrorisointia. Jokainen vastatkoon itse itsestään ja käyttäköön järkeä sen etanolin kanssa. Jos valtiolla olisi yhtään munaa se ei möisi minkäänlaisia päihteitä kaltereiden takaa.
[/quote]
Ja se ei myöskään kelpaa selitykseksi, että ihmiset vain jatkaisivat juomista ja häiriköisivät kaupoissa. Jos joku oikeasti haluaa juoda viinaa vielä baarin jälkeen niin hän on älynnyt sitä ostaa varastoon jo ennalta päivemmällä. Ihan naurettavaa, että mikään paikka on valoisuuden puutten takia kiinni. Lisäksi hehtaarihalli kaupat ovat miljardibisneksiä, joten niitä on kyllä varaa pyörittää 24/7 auki.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:55"]
Lidlissä myydään kaljaa klo 21.00 jälkeen, mikä sosittaa täydellistä säännöistä piittaamattomuutta. Maassa maan tavalla, tai pysykööt Saksassa. Aion äänestää jaloillani, ja pysyä poissa kyseisen ketjun myymälöistä. Säännöt ovat sääntöjä ja niidä tulee noudattaa!
[/quote]
Onko sinulla henkilökohtainen avustaja?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:11"]No eihän kaljaa SAA myydä noin myöhään! Se on sääntö, jota on noudatettava. Tästä lähtien en asioi kyseisessä kauppaketjussa. Jotain rajaa sentään! Johan tuosta menee kansakunta rappiolle! Ap [/quote] Kiihkouskovaisen puhetta. Jo viimeiset 20 vuotta ollaan toitotettu joka välissä kansan menemisestä rappiolle. Ollaanko nyt sitten rappiolla vaikka vielä 90-luvun alussa tupakan ikäraja oli 16 ja monet tuntuu muistelevan sitä aikaa, että voi kun nuoriso joi vähemmän tms. Muistelkaapa vähän omaa nuoruuttanne.
[/quote]
Sinä sen sanoit.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:59"]Jostain muistelen lukeneeni, että mikäli asiakkaalla on alkoholit hallussaan ennen yhdeksää voi hän ostaa ne yhdeksän jälkeen. Muussa tapauksessa myynti on kiellettyä. Pitääkö tämä paikkansa? [/quote] Minä en saanut ostettua ärrältä yhtä lonkeroa pari minuuttia yli yhdeksän. Olin jo jonottamassa noin viittä vaille, mutta edellinen asiakas jäi kassalle juoruamaan ja kun pääsin itse kassalle, myyjä siirti sen lonkeron sivuun ja piippasi vaan ne parit muut ostokset, jotka mulla oli ja ilmoitti, että tulin kassalle liian myöhään. :o
[/quote]
Ammattitaidoton myyjä.
Tässä puhutaan KAMPIN myymälästä. Ei muista. Kampissa päällikkö vaihtoon, siitä kaikki lähtöisin.
Voi helvetti kaikesta taas jaksetaan tehdä lehtijuttuja ja "tutkimuksia". Ikärajoitteet ymmärrän, mutta tätä klo 21 nipotusta ei jaksa eikä voi käsittää. Hyvä Lidl vaan!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:59"]
Jostain muistelen lukeneeni, että mikäli asiakkaalla on alkoholit hallussaan ennen yhdeksää voi hän ostaa ne yhdeksän jälkeen. Muussa tapauksessa myynti on kiellettyä. Pitääkö tämä paikkansa?
[/quote]
Ei mene näin. Kassakoneeseen on ohjelmoitu, että klo 21 jälkeen ei saa myydä alkoholijuotavia. Siis yksinkertaisesti et vain pysty ostamaan sitä yhtä bisseä jos kello näyttää 21.02. Monet kerrat saanut kuunnella, kun asiakkaat jupisevat tästä ja arvostelevat myyjää mut no can do :/
Ap on porvoolaisia. On se kumma, etten itse mennyt Saksassa täysin hunningolle, kun talon alakerrassa oli kalja-automaatti, jota usein käytinkin yömyöhään. Huoltsikoilta sai myös vaikka miten vahvaa milloin vain keskellä yötä. Mutta takasin Suomeen tultua sama asia onkin rangaistava juttu. Aivan käsittämätöntä!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:55"]
[/quote]
Oos nyt kukkahattu täti hiljaa. Hyvähän se vaan on jo saa bissee 9 jälkeen.
Jes. Aina tulee duunin jälkeen kiire siidu ostoksille ni hyvä tietää. Jatkan edelleen litukassa käynti suuremmalla innolla
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:59"]Jostain muistelen lukeneeni, että mikäli asiakkaalla on alkoholit hallussaan ennen yhdeksää voi hän ostaa ne yhdeksän jälkeen. Muussa tapauksessa myynti on kiellettyä. Pitääkö tämä paikkansa?
[/quote]
Minä en saanut ostettua ärrältä yhtä lonkeroa pari minuuttia yli yhdeksän.
Olin jo jonottamassa noin viittä vaille, mutta edellinen asiakas jäi kassalle juoruamaan ja kun pääsin itse kassalle, myyjä siirti sen lonkeron sivuun ja piippasi vaan ne parit muut ostokset, jotka mulla oli ja ilmoitti, että tulin kassalle liian myöhään. :o