Ällöttää isot miehet jotka syövät vanukkaita pikku purkeista
Kommentit (50)
Pitäskö se kaataa sieltä purkista lautaselle?! On teillä ongelmat! Mua edes kiinnosta miten mun mies minkäkin ruuan syö, sen oma asia.
Tai entä kun mies pitää pikkurilliään pystyssä juodessaan jotain?
Vanukas on lasten ruokaa.
Tai tarkemmin sanottuna, vanukasta ei tule antaa lapsille, koska liika sokeri ja lisäaineet haittaa lapsen kehitystä.
Vanukas ei ole kenenkään ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:20"]
Vanukas on lasten ruokaa.
Tai tarkemmin sanottuna, vanukasta ei tule antaa lapsille, koska liika sokeri ja lisäaineet haittaa lapsen kehitystä.
Vanukas ei ole kenenkään ruokaa.
[/quote]
Ei vanukas olekaan ruokaa,vaan herkku.Siis niin kuin karkit,jäätelö yms.
Mun mies taas levittelee sormellaan sellaisia kappalepakattuja sulatejuustoja leivälle, voi yöks, en voi edes katsoa siihen suuntaan sillä hetkellä. Ihme juttu kun mies tiskailee yms. ihan mielellään, että miksi ei voi käyttää veistä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:05"]Mulle tulee tästä mieleen se Siskonpedin osuva pohdiskelu siitä, miten neitimäisen näköistä on, kun mies laittaa huulirasvaa puikosta. Sitä ei vaan pysty tekemään miehekkään karskisti :D
[/quote]
Kiitos päivän nauruista!!! :`D "mielikuva"
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:46"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:44"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:40"]Vanukkaista en välitä, Aktivian jugurtit ovat kyllä hyviä ja ilmeisesti terveellisiäkin, en tosin tiedä miksi Lidlistä ei saa mustikka-versiota, Espanjassa Mercadonassa on muuten Suomen handeleita paljon suuremmat jugurttivalikoimat, olisi hienoa jos niitä saisi Suomestakin. [/quote] What, jogurttia Alkosta? [/quote]Mitäh vittua? [/quote]noh sitäh vittuah, että handeli=alko, jos et sitä tajunnut!? [/quote] Urbaanin sanakirjan mukaan handeli = kauppa,marketti
[/quote]
Handeli on perinteisesti merkinnyt juuri Alkoa. Silloin kun koko urbaania sanakirjaa ei ollut olemassa. Duunissa suoritetun pikakyselyn mukaan, otos 6 henkeä, kukaan, helsinkiläinen tai muualta muuttanut, ei tunne sanalle muuta merkitystä kuin Alko.
t. työkaverit pyörittelevät päätään, kun kävin kysymässä, että vauvapalstalla kinastellaan tällaisesta, miten on...
[/quote]
Ja kai vielä miespuolinen olet? Sitten ei yhtään ihmetytä työkavereiden päiden pyöritys. :`D
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:45"]
Meillä akka saa tehdä punaiseen maitoon vadillisen vanukasta jonka syön soppakauhalla,päälle röyhtäisen ja pieraisen,jos on oikein hyvää saatan kouraista akan läskipersettä ja karjaista että tuo kaljaa lisää,PERKELE. t.MIES
[/quote]
NIIN SAAATANA!! MM 95 NEVÖ FÖGET