Vaalea leipä tappaa
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Miten se tappaa?
Hitaasti mutta varmasti? Yli 70 vuotta vaaleaa leipää syönytkin varmasti kuolee jossain vaiheessa.
Aivan, joskus oli tapana laittaa rotanmyrkkyä leipään siinä toivossa, että rotta sen söisi. Tai lasijauhoa. Tätäkö ap tarkoitat?
Söin just monta palaa paahtoleipää, nam. Kuolenko iltaan mennessä vai siirtyykö ensi viikolle? Siksi kyselen, kun mulla on huomenna työpäivä ja sunnuntaisin meillä on vain yksi ihminen töissä. Pitäisi siis ilmoittaa pomolle, jos kuolema korjaa jo tänään, niin ehtii miettiä, kuka menee mun tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tapa ranskalaisia ja italialaisia.
Niinpä. Sekä ranskalaiset että italialaiset elävät keskimääräisesti suomalaisia pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sekä ranskalaiset että italialaiset elävät keskimääräisesti suomalaisia pitempään.
Kuinka paljon pitempään?
Ainakin se lihottaa. Venäläiset lääkärit tietävät tämän ja siksi Venäjällä suositaan ruisleipää ja ollaan hoikkia.
Suomalaisista taas on tehty tieten lihavia syöttöporsaita.
Kun en syö pullaa ollenkaan niin herkuttelen välillä tekemällä herkku sämpylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon pitempään?
Italiassa on yli 100 vuotiata tällä hetkellä 22 000. Syövät edelleen vaaleaa leipää.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se lihottaa. Venäläiset lääkärit tietävät tämän ja siksi Venäjällä suositaan ruisleipää ja ollaan hoikkia.
En minä ole lihava vaikka syön vaaleeta leipää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen vaikka syön vaaleata leipää 6-8 palaa päivässä.
Aloitus kuuluu tähän samaan sarjaan:
(Tämä on räävitön lause, mutta..) K-leireillä söivät vaan ruisleipää ja silti kuolivat kun kärpäset.
Tuttuni, vanhus, kertoi eläneensä lapsuuden ja aikuisuuden melkein pelkästään ranskanleivällä. Eli kyllä yli 90 vuotiaaksi. Mutta totta, valitettavasti kuoli hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon pitempään?
Italiassa on yli 100 vuotiata tällä hetkellä 22 000. Syövät edelleen vaaleaa leipää.
Vai niin. Entä tiedätkö montako prosenttia 22 000 on Italian väkiluvusta? Tai kuinka monta prosenttia Suomessa asuvista Suomen kansalaisista on yli 100-vuotiaita?
Miten se tappaa?