Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En haluaisi enää seksiä. Mutta en halua erotakaan. Avoin suhde ei tule kysymykseen. Mitä voin tehdä?

Vierailija
08.04.2022 |

Viime kerrasta on 3 kuukautta ja silloin päätin, että tämä ei ole enää mun juttu. Lapsetkin on tehty ja mies ähisee vain päällä. Hyi. No nyt mies on alkanut kiukuttelemaan ja sanomaan, että meillä pitäisi olla sitten avoin suhde. Mutta ne päättyy kyllä aina rakastumiseen ja sitten eroon. En haluaisi erota, koska liitto on muuten hyvä ja lapsilla hyvä perhe. Mies voisi ajatella perhe-elämää eikä vain ******. Miten te olette ratkaisseet tällaisen ongelman?

N41

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kun sinulla ei ole enää nälkä niin miehesikään ei saa syödä?

Vierailija
22/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua haluttomuuteen. Minusta seksi on parasta ikinä nyt nelikymppisenä! On mahdollista löytää vielä uudestaan myös fyysinen yhteys mieheen. Jotenkin epäreilua lopettaa omalta osaltaan täysin seksin harrastaminen ja vaatia siinä samalla samaa myös kumppanilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.  Kannattaa lukea tämä.

https://rouvasyld.fi/rakas-kiellan-sinulta-seksin/

Vierailija
24/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imet.

Vierailija
25/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se seksi on huonoa, niin kannattaa varmaan myös katsoa peiliin. Jos mies ei kuuntele toiveita, tai halua keskustella tilanteen parantamisesta, niin en näe mitään syytä jatkaa yhdessä, sillä tuollainen näkyy sitten muussakin elämässä.

On ihan yleistä, että meidän tietämys seksuaalisuudesta ja sen ilmaisemisesta perustuu lasten tekemiseen sekä peruskoulussa saatuun tietoon siitä, kuinka naisten ja miesten sukupuolielimet eroaa toisistaan, ehkäisyyn ja sukupuolitauteihin.

Nyt kuulosta vähän siltä, että seksinne on ollut suorite, jolla pyritään saamaan lapsia. Koska nyt lapsiluku on täynnä, kylmästi sanottuna mies on tehnyt tehtävänsä tältä osalta.

Eikö olisi mukavaa saada molempia tyydyttävä ja suhdetta vahvistava seksielämä? Jos kyse ei tosiaan ole mistään fyysisestä tai henkisestä esteestä, kuten masennus voi aiheuttaa, mutta kuitenkin edelleen rakastat puolisoasi, suosittelen seksuaaliterapeuttia.

Seksi on muutakin kuin hikistä panemista, joten kannattaa selvittää, mitä se parhaimmillaan on juuri teille ;) Ehkä siitä tulee teidän yhteinen harrastus.

Vierailija
26/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aseksuaali? Jos et, niin ei tuo miehesi taida olla sinulle ihan sopiva kumppani, jos mitään haluja häntä kohtaan ei ole.

Vierailija
27/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reilua miehellekään,ettei mikään sovi.Ero,seksiä tai avoin suhde.

Vierailija
28/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa seksiä,yliarvostettua. Halailu ja läheisyys on ihanaa,seksi ei. Miksi sitä on pakko olla? En koe mitään tarvetta sen harrastamiseen.

Vierailija
29/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tällä hetkellä taidat teet miehesi elämän hankalaksi.

Toki voisit myös erota.

Vierailija
30/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies, jos ei sinun nautinnostasi välitä tai suostu vaan halailemaan ja olemaan välistä, vaan aina pitäis panna. Sillähän näitä "haluttomia" naisia sitten syntyy. En minäkään jaksaisi saati edes haluaisi olla vaan pumpattavan Barbaran korvike, joka ei saa mieheltä mitään, mitä itse tarvitsen tunteakseni oloni rakastetuksi, halutuksi ja hyväksi. Siinä lähtee viimeisetkin libidon rippeet mäkeen.

Vierailija
31/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään jaksa seksiä,yliarvostettua. Halailu ja läheisyys on ihanaa,seksi ei. Miksi sitä on pakko olla? En koe mitään tarvetta sen harrastamiseen.

Jos kumpikin on tyytyväisiä tilanteeseen niin eihän siinä mitään vikaa ole! Ap:n tapauksessa näin ei ole kuitenkaan.

Olisi kyllä virkistävää joskus lukea vaikka jostain lehdestä artikkeli pariskunnasta, joka ei juurikaan harrasta seksiä ja ovat tilanteeseen tyytyväisiä. Veikkaan että näitä on lopulta aika paljon.

Vierailija
32/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat sille miehellesi parikymppisen aupairin tai jonkun vastaavan kotiinne asumaan.

Maksat misukalle elämisen ja tuuppaat sen miehesi illalla sen kanssa vierashuoneeseen touhuamaan.

Voit jatkaa elämääsi selibaatissa, mutta miehesi ei tarvitse tehdä niin.

hyvin yksinkertaista ja toimivaa.

Vierailija
33/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.  Kannattaa lukea tämä.

https://rouvasyld.fi/rakas-kiellan-sinulta-seksin/

Hyvä kirjoitus. Jotenkin tuo seksuaalisuuden sanoittaminen, että mitä se itselle merkitsee.

Kun takana on reilu vuosi ilman parisuhdeseksiä ja puolisoaan edelleen itse haluaa. Kun syynä ei ole rakkauden loppuminen, toisen arvostuksen päättyminen vaan halu saada sellainen yhteys oman kumppaniin, mitä ei halua jakaa kenen kansa tahansa (eli avoin suhde ei ole itselleni tarpeen) niin kokee, ettei tule täysin nähdyksi, kuulluksi, ymmärretyksi ja koetuksi yhdessä elämänkumppaninsa kanssa.

Nämä on asioita, missä tarvitsee myös kumppanin halua selvittää yhdessä asiaa. Seksuaaliterapeuttia olemme saaneet erilaisia harjoitteita. Myös minä, joka olen halukkaampi henkilö. Kuinka tuen omaa seksuaalisuuttani ja itsetuntoani terveellä tavalla tilanteessa, jolla "tulee aina pakit" tilanteessa, jossa on hyvin avoimena ja myös ihan kuvainnollisesti alastomana toisen edessä. Hyväksytkö minun rakkauteni tällaisena kuin minä olen? Kokonaan, alastomana, yhdessä, katsoen silmästä silmään, hengittäen yhdessä.

"ei nyt". Se tuntuu todella kovalta, kun sitä kestää kauan. Se tekee pahaa jopa muutoin ihan terveelle itsetunnolleni.

Se on tilanne, jossa useimmat turvautuvat suhteen ulkopuolisoon henkilöön, joka näkee, kuulee, ymmärtää ja koskettaa. Olen tunnistanut tilanteen, vaikken itse koe siihen houkutusta.

Pitäkää yllä hellyyttä, toisen kehumista, leikkisyyttä, helliä katseita ja suukottelua. Ellen näkisi sitä katsetta puolisoltani, mikä saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi ja syleilyä iltaisin nukkumaan mennessämme niin tuskin jaksaisin tätä suhteen hoitoa yksin. Nyt en koe itseäni yksinäiseksi omass parisuhteessani, koska koen tulevani rakastetuksi. Silti.. Joskus koen, ettei toinen ymmärrä seksuaalista tarpeitani.

Pohtikaa, missä kohtaa voitte kohdata halun ja haluttomuuden.

Vierailija
34/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia miehen pitää saada seksiä jos mies ei välitä kiinnostua naisen asioista eikä henkistä läheisyyttä synny?

Vierailija
35/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia miehen pitää saada seksiä jos mies ei välitä kiinnostua naisen asioista eikä henkistä läheisyyttä synny?

Tossa se just tulikin. Et vaan itse pidä seksistä, näet sen yksipuolisena ja miehen asiana. Mitä te ylipäätään teette toistenne eteen koskaan?

Vierailija
36/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinun pitää sallia miehellesi hakea kosketukset, lämpö, hellyys, halaukset ja seksi muualta. Eihän se ole sinulta pois, koska et sellaista elämältäsi halua. Voitte silti asua yhdessä. Teette vain selväksi että yhdessä sinnitellään vaikka läheisyyteen liittyvät asiat hoidetaankin kodin ulkopuolella.

Jos et tuohon suostu, niin on erittäin todennäköistä että miehesi lähtee ennen pitkää kokonaan. Harva on niin kiltti että jäisi nykyiseen kylmään suhteeseen jos elämää ei saa hakea muualtakaan.

Siis kyllä minun mielestä meillä voi olla ja onkin läheisyyttä kuten halailua ja sohvalla makaamista sylikkäin. Mutta miehen mielestä sen pitäisi sitten johtaa seksiin. Mutta kun ei ole haluja niin ei ole. Ei ole kivaa maata mahallaan ja odottaa, että toinen on valmis. 

N41

Tuo läheisyys ja halailu varmasti loppuvat ennen pitkää kun miehesi huomaa joka kerta tulevansa torjutuksi jos hellyys ja hyväilyt kohdistuvat kielletyille alueille. (been there, seen that) Seksuaalisuus on ihmisille arka aihe ja kun siinä törmää rakkaansa kanssa jatkuvasti kieltomuuriin niin sen vaikutus kasvaa elämää suuremmaksi.

Vierailija
37/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen on pakko rynkyttää vähän väliä? Turhaa touhua.

Vierailija
38/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehelläsi on vielä halua sinua kohtaan. Sinulle taas mies on resurssi.

Mies on naisen kanssa seksin takia. Sillä ei ole väliä kuka reikää antaa.

Vierailija
39/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita koskea ukkoon, kun päivät pitkät kyttää ruudulta prnoa ja ämmiä.tumputtakoon ruudulle.

Totuus on että ei se mua halua vaan niitä ämmiä ketä kuolaa.

Vierailija
40/92 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä. Mitä puoliso haluaa?