Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko kamalaa olla todella lyhyt. Siis ALLE 160 cm.

Vierailija
04.10.2006 |

Minusta olisi. Eikä vaatteitakaan varmaan löytyisi paitsi joltain lastenosastolta. Mieluummin olen 170 cm ja hoikka.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun kaikki luulee mua aina paljon nuoremmaksi kuin olen, ja vaatteetkin löytyvät valitettavasti aikuisten puolelta, ja taskuvenus nimitys on todella hirveä, siis tosi karmeaa olla lyhyt.. :)

Vierailija
42/58 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitempikin saisi olla. Nyt pituutta vain 175cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kulkee vaistomaisesti luisevat hartiat lysyssä.

Vierailija
44/58 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mutta pippurinen on tää akka ;)

Vierailija
45/58 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsestani tulee todennäköisesti reilusti alle 150 senttinen. Toivottavasti kuitenkin metrin ylittää.

Kyllä mieluusti hänkin olisi varmaan 180cm pitkä, vaan minkäs mahdat.

Eihän pituudelleen mitään voi.

Vierailija
46/58 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tääkin ostaa vaatteensa aikusten puolelta;)

Vierailija
47/58 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni minulla on oikeus tunteeseen, että lyhyys on minusta kamalampaa kuin kuurous, koska sitä se olisi. Lyhyys on minusta rumaa aivan samoin kuin syylä nenässä tai vinot hampaat.

Vierailija
48/58 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen olen elämääni ja ihan hyvä täältä alhaalta on katsella! Vaatteitakin löytyy: koot 34 ja 36. Minulle sanoi eräs mies, että on kamalaa kun pitkät naiset tulevat vanhoiksi ja ovat sellaisia hevosia.

Sori, en halunnut loukata ketään!

Vierailija
49/58 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kuka niitä mummoja katselee. Elämä eletään nuorena : )

Vierailija
50/58 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 152 cm, pieni nainen. Kaikenlaisia ulkonäköneurooseja sitä on teininä ollutkin, mutta olen aina ollut ylpeä ja iloinen siitä, että olen pieni ja siro ihminen. Lasten osastolta ei ole koskaan ollut pakko ostaa vaatteita, vaan löydän kyllä hyvin ihan normaaleista kaupoista.

Miehille olen kyllä aina kelvannut (en varmaankaan sellaisille, joille pituus ja pitkät jalat yms. ovat tärkeitä, mutta entä sitten? On niitä muunkinlaisia), ja nautin siitä, että olen reilusti pienempi kuin iso miehinen mieheni.

Vierailija
51/58 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se on vähän niin, että miehet hakevat aina ' oppositiota' entisen jälkeen...tällä kullallani oli ollut ns. lyhytjalkainen ennen minua ja siksi minä pitkine seksikkäine säärineni, kapeine vyötäröineni olen hänelle nyt ' in' , myös terhakkaista rinnoistani hän tykkää enemmän kuin entisestään, mutta kaikki taitaa mennä just ton vastavoiman lain mukaan...

eli sitten kun minä olen entinen, hän ehkä kaipaa taas toisenlaista

Vierailija
52/58 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoo ongelma on et kaappien ylähyllyiltä tavaraa hakiessa tarvii jakkaraa.

Voin käyttää just sellasia korkkareita ku haluan ilman et tarvis miettii onko muita päätä pidempi, vaatteita löytyy suht helposti ja ottajia on aina riittänyt. Kumma et miehet tykkää kun nainen on pieni ja suojeltavan olonen.

Vierailija
53/58 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilökunnan rekrytointia ja totuus on, että liian pitkää naista tai miestä en palkkaa. Ollaan apteekkialalla ja tarkoitus on pysyä " asiakkaan tasolla" myös pituudessa. Sitäpaitsi eivät miehetkään hae hongankolistaja laiheliininaisia - myönnetään osa hakee, enemmistö ei.

Vierailija
54/58 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juu aivan hirveetä!

Vierailija
55/58 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrosiässä kärsinyt paljon pituuteni vuoksi. olen siro hauska ja äänekäs nuori nainen. Naimisissa 187 cm mihen kanssa joka tykkää otta lähelle " pienen vaimon" koosta ei ikinä meillä ongelmaa.

Vaatteita löytyy, ikänä ei oo alasti tarvinnu mennä.. :) luullaan aina nuoremmaksi mitä oon, öhöm siis nyt vain 20 vee toivottavasti 40vee ja 25veen näkönen! kelpaa mulle!!!

-ei se pituus vaan se äly-

Vierailija
56/58 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tämä 158cm eläminen mitenkään kamalaa ole. Joskus en saa kaupassa ylähyllyn takaosassa olevaa tavaraa, mutta muuten tunnen pärjääväni erinomaisesti.

Juu, ja kyllä mä ihan aikuisten osastolta vaatteeni ostan...

Vierailija
57/58 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa kun täytyy yrittää sillä pituudella päteä ;)..

Itse olen lyhyt 151cm ja hyvin olen pärjännyt aina. Ei ole tarvinut oman itsetunnon takia muita esim. pitkiä mollata..

Vaatteita löytyy ihan aikuisten osastolta.

Niin ja enemmän mulla olis ollu vientiä kun pitkällä ystävälläni ;).. Mutta kun olen yhden miehen nainen niin yritykseksi on jäänyt miesten osalta tuo iskeminen..

Vierailija
58/58 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuna köriläitä ja hoikkana luisevia luukasoja. YÖÖÖK!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä