Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos oma mies kieltäytyy

Vierailija
30.09.2015 |

suikkarista niin pitäiskö ihmetellä vai onko normaalia? Olin aatellu yllättää mieheni raskaan työpäivän jälkeen ja sanoin et voin tehdä hänelle temput ilman mitään vastapalveluksia, jos haluaa, ja mies sano ettei jaksa. Oisin luullut et siinä rentoutuu. Onko tässä nyt jotain mätää vai oonko turhaan huolissani?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 15:56"]No oisko vaikka niin että mies tuntee olonsa likaiseksi jos on vaikka hionnut työpäivän aikana? Eikä se jaksa mennä suihkuun mut ei haluu et joudut imee likasta munaa.. [/quote] En tajuu mitä tarkotat et on hionnut työpäivän aikana? Siis tarkotatko et pannu toisen kanssa? Ja kävi kyllä suihkussa. T.ap

[/quote]

Öö no jos on juossut paikasta toiseen niin usko tai älä niin kyllä sieltä boksereiden alta hikoo yhtälailla ku kainaloista yms ja tuntee olonsa epämukavaks XD No mut jos kävi suihkus nii toi ei kai sit oo se syy. Ehkä sitä vaan oikeasti väsyttää eikä se jaksa ajatellakaan mitään missä syke nousee. 

Vierailija
22/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on runkkinu töissä. Ei sitä välillä tartte ku runkkia kerran kiireisenä päivänä, niin sen jälkeen enää mitkää suikkarit kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 15:58"]Varmaan töissä juuri ennen lähtöä 2-kymppinen harjoittelijaneito antoi jo suuhoitoa eikä jaksanut siihen perään toista kierrosta ottaa sun kanssa.
[/quote]
Olisihan se noloa, jos vielä syljestä nihkeää kalua ei olisi saanut seisomaan, kun vaimo sitä koittaa imutella :D
[/quote]

No hyi helvetti. En mä nyt mitään paskasta kalua suuhuni tunkis. :D
T.ap

Vierailija
24/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ap antaa sinulle suikkarin. Suikkaroidaan yhdessä suikkiemme kanssa.

Vierailija
25/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:10"]Jos se on runkkinu töissä. Ei sitä välillä tartte ku runkkia kerran kiireisenä päivänä, niin sen jälkeen enää mitkää suikkarit kiinnosta.
[/quote]

Niin no näinhän vois olla joo. Tuntuu vaan tosi ällöltä ajatukselta et se töissään runkkais mut mikä minä oon sanomaan jos tykkää ;D t.ap

Vierailija
26/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:12"]Saanko ap antaa sinulle suikkarin. Suikkaroidaan yhdessä suikkiemme kanssa.
[/quote]

Hahaa. Sori mut mun suikkarit hoitaa toistaseks vaa yks mies. Sä viit suikkaroida suikkimaa jotain toista ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme