Mies ei halua
neljättä lasta. Mua ahdistaakun vauvakuune on kova. Nyt olen alkanut vetäytymään, emme pysty puhumaan.
Kommentit (64)
Mitäs jos isommille perheenjäsenille jakaisi taantumisvuorot, niin aina olisi joku hoivattavana? Isommatkin voi kaivata syliä.
Minkä ikäisiä hoivattavia sulla on?
Yksi ala-asteikäinen, ja muut sen alle.
Luulisi, että sulla vielä riittää säpinää näiden lasten kanssa.
On ja ei ole. Haluaisin vain sen lapsen, mutta ei käy. Ap
Ja tämä asia ei nyt jätä rauhaan. Ja aiheuttaa vaikeuksia kotona. Ap
Varmasti aiheuttaa. On perhe-elämää ja sinä ryvet noissa mietteissä.
Luulsi, että et ehdi tuollaisia miettiä. Varmasti teidän perhe on hyvä noinkin.
Mitä pitäisi tehdä ettei kaikkii mene pieleen? Ap
Oppia elämään sen kanssa, että pahasti näyttää siltä ette emme saa kaikkea haluamaamme.
No ole tyytyväinen niistä kolmesta lapsesta ja käytä voimasi heidän kasvatukseen. Ilmeisesti sinä haluat lapsen vain sen vauvavaiheen takia?
Ja voithan sinä miettiä maapallon ylikansoittumista ja lisääntyviä kustannuksia jne., jos se vähän helpottaisi.
Tuskin mua tässä kukaan voi auttaa. Hyvää yötä! Ap
Mies on myöntynyt jo kolmeen. Varmaan sun vuoro tehdä kompromissi.
Niin. Näin järjellä ajatellen asia on juuri näin kuin vastasitte. Ja juuri se vauvavaihe viehättää. En osaa ajatella olevani onnellinen vain ja ainoastaan isojen kanssa. Ap
Tiedät siis itsekin vastauksen. Olet hyvä äiti jo kolmelle olemassa olevalle lapselle ja lopetat sen haihattelun. Se tuhoaa suhteen mieheesi ja muihin lapsiin.
Nämä alkavat olla jo isoja ja se lannistaa. Mutta ehkä mun on sitten vastoin tahtoani oltava iloinen ja pirteä, ja itkettävä itkuni yksin. En vain hyväksy kun olen niin ahdistunut, ja mua ei ymmärretä. Ap
Mitä voisi tehdä, jotta oppisi nauttimaan isoista lapsista? Tuntuu, että ei hoivattavia enää. Ap
No, ei varsinaisesti vain vauva, vaan myös pienet lapset. Ap