HYVÄN MIELEN KAPPALEITA
Tämän laulun löysin sattumalta kun etsin jotain aivan muuta (serendipity-käsite), ja tuli todella hyvä mieli vaikka olen masentunut.
.
Noa (Achinoam Nini) - Beautiful That Way
Kommentit (77)
Tom Pillibi - Jacqueline Boyer (Euroviisut 1960), suomeksi Laila Kinnunen. Vähän disneymäinen ja viehättävä.
Pharrel Williams: Happy. Kiva video
Bobby McFerrin: Don't worry be happy
Celtic Worship ft. Steph Macleod: In Christ alone (mukana säkkipilli)
Pämppää (Vain elämää kausi 12) / Tuure Kilpeläinen - Topic
Bilebiisi perjantain kunniaksi
En ole ikinä edes katsonut Dallasia, mutta sen tunnari vaan on niin hyvää mieltä aiheuttava :)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä edes katsonut Dallasia, mutta sen tunnari vaan on niin hyvää mieltä aiheuttava :)
Minä katsoin ja olen samaa mieltä! Mutta ranskalaiset sävelsivät Dallasille kokonaan oman tunnuslaulun:
Mari Laurila oli muistaakseni kolmen, kun hän esitti isänsä Heikin kanssa tämän 1966.
Aja hiljaa, isi
Vierailija kirjoitti:
Who you gonna call?
:)
Kevättuuli se mulle niin hauskasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin ja olen samaa mieltä! Mutta ranskalaiset sävelsivät Dallasille kokonaan oman tunnuslaulun:
Ei tuo ole läheskään niin hyvä, kuin se tunnettu sävelmä. Mä en ymmärrä miksi niin innostavasta tunnarista on ranskalaiset halunneet luopua?
Revontulten leikki, Tarja Merivirta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole läheskään niin hyvä, kuin se tunnettu sävelmä. Mä en ymmärrä miksi niin innostavasta tunnarista on ranskalaiset halunneet luopua?
En minäkään ymmärrä. Tulos on huonompi kuin alkuperäinen, joka on todella persoonallinen ja jaksaa säväyttää edelleen. Mutta ranskalaiset ovat ylpeitä kulttuuristaan, joten ehkä he yrittivät sillä tavalla ranskalaistaa koko sarjan. Sehän esitettiin siellä ranskaksi dubattuna niin kuin kaikki muut ulkomaiset sarjat ja elokuvat.
Matti Jurva & Ramblers Orkesteri 1939 Viipurin Vihtori
Lee Marvin Wand'rin' Star 1969
.
Smoke can burn your eyes but only people make you cry.
Gordon Lightfoot: Pussy Willows, Cat-tails (1968)
Tämän on suomeksi esittänyt Hector nimellä
Tähän vuodenaikaan