Liki viisikymppiset! Näytättekö Heidi Klumilta, 48? Kuva
Hän on tuo vaalea seisaallaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008729953.html
Kommentit (89)
En näytä kasvoiltani, vartaloltani olen kapeampi mm. lantiosta. Luulen että painan vähemmän koska hänellä näyttäisi olevan jonkin verran lihasta, itselläni ei ole varsinkaan käsivarsissa. Niitä pitäisi hieman treenata kyllä.
En näytä, vaan helvetin paljon paremmalta! Ja olen yli 50! Tollaset muijanruikut on niin nähty:
silikonitissit, silkikoniperse, tekohiukset, tekoripset, rasvaimu mahaan, perseeseen, reisiin, leuan alle, käsivarsiin… ja vielä pillunkorjausleikkaus… juu, noin 100 000 € vähintään siitä, että pääsee pyllistelemään alusvaatteissa 🤣🤣🤣
Jestas taas mikä kysymys. Totta kai kaikki suomalaiset naiset ovat huippumallin näköisiä. Mikä järki tässä kysymyksessä on kun tiedät vastauksen katsomalla ympärillesi. Vai etkö näe naisia ikinä?
Miks pitäis näyttää nälkiintyneeltä anorektikolta??? Kuin pystyyn kuolleita raatoja🤮
Onneksi en näytä, vaikka olenkin jo 78 vuotias herrasmies.
En näytä, enkä ikinä haluaisikaan. Olen kauniimpi ja älykkäämpi kuin kukaan noista muijista. Ja täysin luomuna.
Vierailija kirjoitti:
En näytä, enkä ikinä haluaisikaan. Olen kauniimpi ja älykkäämpi kuin kukaan noista muijista. Ja täysin luomuna.
Mutta et ole kaunis sisältä.
+fileet liiveissä, hiuslisäkkeet