Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liki viisikymppiset! Näytättekö Heidi Klumilta, 48? Kuva

Vierailija
08.04.2022 |

Hän on tuo vaalea seisaallaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008729953.html

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä, enkä halua. Sen sijaan tyra banskillaon tuossa upea vartalo. En kyllä näytä häneltäkään.

Vierailija
2/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyra Banks on esittänyt täydellistä mallien esikuvaa niissä supermalliksi-ohjelmissa, mutta minusta hän on kuvassa jonkun kokemattoman tyrkkymallin näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Näytän persjalkaiselta maatiaisrodulta, jota olenkin! Kolme aikuista akateemista lasta ja menestykesekäs elämä!

Vierailija
4/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jos naisilla olisi yhtä paljon rahaa palkata personal trainereita, lastenhoitajia, kuljettajia, ynnämuita niin näyttäisivät yhtä hyvältä. 

Vierailija
5/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näytä, enkä halua. Sen sijaan tyra banskillaon tuossa upea vartalo. En kyllä näytä häneltäkään.

Banksillä on vain kokouikkari! Enkä ottanut häntä esimerkiksi, koska suurempi osa suomalaisista on enemmän Heidi Klumin värisiä.

Vierailija
6/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Banksillä on vain kokouikkari! Enkä ottanut häntä esimerkiksi, koska suurempi osa suomalaisista on enemmän Heidi Klumin värisiä.

Minä kommentoin muotoja. Hänellä ne ovat paremmat kuin klumilla.

Vierailija
7/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jos naisilla olisi yhtä paljon rahaa palkata personal trainereita, lastenhoitajia, kuljettajia, ynnämuita niin näyttäisivät yhtä hyvältä. 

Lyön vetoa, että tätäkin ketjua lukee moni, joka näyttää suunnilleen tuota ilman noita, mitä luettelit.

Vierailija
8/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole blondi ja olen 10v nuorempi, mutta vartalo samantyyppinen.

Minulla on tosin sektioarpi, mutta saahan sen kuvankäsittelyllä piiloon.

Vierailija
9/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropasta ja hiuksista joo (olen vähän lyhyempi tosin), kasvoista en.

Vierailija
10/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näytän. Minulla on myös kuvankäsittelytaidot, kuten tämänkin kuvan tuunaajalla.

Vierailija
11/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta minusta kokouimapuvun takia niitä muotoja ei näe. Hän on myös hiukan muiden takana.

Vierailija
12/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyön vetoa, että tätäkin ketjua lukee moni, joka näyttää suunnilleen tuota ilman noita, mitä luettelit.

Heh, ihan oikeasti luulet että ihmiset voivat näyttää noilta naisilta? Todellisuuden taju tainnut joltain vähän kadota. 

Vierailija
13/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä? Onko hän luomu? Onko kuva muokkaamaton?

Oikeasta elämästäkin löytyy hyvinsäilyneitä viisikymppisiä. Vertailkaa itseänne edes heihin, jos johonkin.

Vierailija
14/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimuli laitettu seisomaan ämpärin päälle.

Vierailija
15/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän, jatkuvasti tullaan kadullakin, missä tahansa reissaankin, kyselemään, että olenko Heidi Klum tai pyytämään nimmaria tai yhteiskuvaa.

Vierailija
16/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä photoshop.

Vierailija
17/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta minusta kokouimapuvun takia niitä muotoja ei näe. Hän on myös hiukan muiden takana.

Siinä toisessa artikkelissa parin päivän takaa, oli jokainen kuvattu myös yksitellen

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/75a306c6-3824-467b-86de-b58706c22296

Vierailija
18/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ihan oikeasti luulet että ihmiset voivat näyttää noilta naisilta? Todellisuuden taju tainnut joltain vähän kadota. 

Siis mitä mä just luin? Millaisissa piireissä olet liikkunut...

Vierailija
19/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaatinut nuorenakin melkoisestai photoshoppausta, sillä olen 156 cm PITKÄ. Luonnossa olis vaikea saada enää tällä iällä 20 - 30 cm pitemmät raajat, joten näytän Heidin rinnalla aina persjalkaiselta.

Hiusten väri on luonnostaan tumman ruskea, mutta kyllähän sen hiusten värin sais muutettua.  

Vierailija
20/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tarpeeksi käyttää kuvankäsittelyä niin kyllä näytän.

Luuletko ap siis oikeasti, että nuo naiset näyttävät tuolta ilman hel-ve-tinmoista kuvankäsittelyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi