Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liki viisikymppiset! Näytättekö Heidi Klumilta, 48? Kuva

Vierailija
08.04.2022 |

Hän on tuo vaalea seisaallaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008729953.html

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksi miljoonasta näyttää samalta tai ei yksikään. Mutta tuskin nuokaan rouvat ovat luomuja enää. Toki saa tehdä paljon töitä kroppansa eteen joten ei se ilmaiseksi tule. Tosiaan helpottaisi tämä oman kropan tuunaaminen jos olisi siivooja, lastenhoitaja, kokki ja sihteerikkö :) ja pari miljoonaa rahulia.

Vierailija
22/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jos naisilla olisi yhtä paljon rahaa palkata personal trainereita, lastenhoitajia, kuljettajia, ynnämuita niin näyttäisivät yhtä hyvältä. 

Lyön vetoa, että tätäkin ketjua lukee moni, joka näyttää suunnilleen tuota ilman noita, mitä luettelit.

Totta, riittää pelkkä kuvankäsittelyohjelma. Sitähän tuossakin on käytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko samanlainen vartalo, tosin minulla on suuremmat rinnat ja hoikempi vyötärö ja paksummat hiukset kuin Klumilla, mutta kasvoista en sitten yllä lähellekään.

Vierailija
24/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyra Banks on esittänyt täydellistä mallien esikuvaa niissä supermalliksi-ohjelmissa, mutta minusta hän on kuvassa jonkun kokemattoman tyrkkymallin näköinen.

Tyra on levinnyt kuin pullataikina. Geenit päässeet valloilleen... ei ole enää hänellä natsoja tuomaroida huippumalleja tuolla vartalolla.

Vierailija
25/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, näytän enemmän tuolta Swanepoelilta.

Vierailija
26/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän paremmalta. Heidillä on leveä perze.

Vierailija
27/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän Heidiltä niin paljon että itse asiassa luulin itse olevani tuossa kuvassa.

Vierailija
28/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitenkään voi näyttää Heidi Klumilta jos ei ole identtinen kaksonen, eiks niin? Vai

Vierailija
29/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon isommat munat

Vierailija
30/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta en näyttänyt häneltä 30v sittenkään, että en kyllä yhtään ihmettele asiaa. Oon 160cm pitkä ja tummahiuksinen, että ei mua koskaan olisi Heidi Klumiin kukaan sotkenut.

Vierailija
31/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitten todellisuus kahdeksan vuoden takaa:

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2856021/Heidi-Klum-41-sho…

Vierailija
32/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan perusteella tolla on munat. Olen vähän yllättynyt.

Vierailija
33/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Näytän persjalkaiselta maatiaisrodulta, jota olenkin! Kolme aikuista akateemista lasta ja menestykesekäs elämä!

Sulla ei taida olla omia ansioita kun kehuskelet lapsiesi koulutuksella :D

Vierailija
34/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyra Banks on kyllä upea! Hän on aina ollut niin paljon paremman näköinen kuin Heidi Klum.

(Minusta Heidillä on oudot kolhot kasvot, mutta eihän huippumallin tarvitse olla kaunis, kunhan on valokuvauksellinen vaateripustin.) 

N53

Vierailija
35/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä. Näytän Candice Swanepoelilta. Kuin yksi yhteen, yhtä kauniita ollaan.

Vierailija
36/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa, kun ei ole käytössä aitoa kuvaa hänestä. Tuossa on meikattu ammattilaisten toimesta tuntikausia, otettu kuvat oikeassa valossa ja sitten kuvaa käsitelty. Hänestä pitäisi ottaa kuva suoraan edestä tasaisessa valossa kädet sivulla ja seisten suorassa. Ilman meikkiä ja kuvankäsittelyä. Sitten voisin verrata, että näyttääkö hän minulta, 49-vuotiaalta mieheltä.

Vierailija
37/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyra Banks on kyllä upea! Hän on aina ollut niin paljon paremman näköinen kuin Heidi Klum.

(Minusta Heidillä on oudot kolhot kasvot, mutta eihän huippumallin tarvitse olla kaunis, kunhan on valokuvauksellinen vaateripustin.) 

N53

Ai. Minä taas ottaisin Heidin kasvot, mutta Tyran vartalon.

Toinen N53

Vierailija
38/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun tarpeeksi käyttää kuvankäsittelyä niin kyllä näytän.

Luuletko ap siis oikeasti, että nuo naiset näyttävät tuolta ilman hel-ve-tinmoista kuvankäsittelyä?

Lisäksi

1) Geenit

2) Ravitsemustetapeutti laatinut dieetin, jota noudattavat, joku muu hoitaa ruokaostokset ja kokkaamisen

3) PT, jonka kanssa päivittäin treenaavat

4) Säännölliset kosnetologi- ja kampaajakäynnit joillain huippuammattilaisilla

5) Plastiikkakirurgiset ja dermatologiset toimenpiteet säännöllisesti

6) Ko kuvaussessio: huippystailisti ja uikkarit joltain designmerkiltä,kampaaja, meikkaaja,valaistus ja valokuvaus huippuluokkaa. Lisäksi ovat kaikki ammattimalleja.

Tässäpä salaisuus näytyää tuolta jokaikinen päivä- käy ihan työstä.

Vierailija
39/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyra Banks on esittänyt täydellistä mallien esikuvaa niissä supermalliksi-ohjelmissa, mutta minusta hän on kuvassa jonkun kokemattoman tyrkkymallin näköinen.

Katsoin nuorena paljon Huippumalli haussa -ohjelmia, ja jos jollain kilpailijalla olisi ollut samanlainen vartalo kuin Tyralla nyt, hän olisi 100% käskenyt tätä laihduttamaan. En siis sano, että Tyra olisi minusta lihava tai hänen pitäisi laihduttaa, mutta kiinnitin vain huomiota tähän epäsuhtaan. Ei kyllä esiinny minustakaan kuvissa edukseen, mutta enpä osaa muutenkaan pitää noita mitenkään ikonisina kuvina.

Vierailija
40/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sitten todellisuus kahdeksan vuoden takaa:

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2856021/Heidi-Klum-41-sho…

Eli suonikkaat nivuset ja roikkopimppi ja löysä pylly. Ei ole mitään hätää tuohon verrattuna :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi