Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liki viisikymppiset! Näytättekö Heidi Klumilta, 48? Kuva

Vierailija
08.04.2022 |

Hän on tuo vaalea seisaallaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008729953.html

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes Heidi Klum ei näytä Heidi Klumilta

Vierailija
42/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sitten todellisuus kahdeksan vuoden takaa:

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2856021/Heidi-Klum-41-sho…

Tikkureidet.... toivottavasti Heidi on nyt 5-kymppisenä aloittanut voimaharjoittelun, jotta lihasmassa pysyy. Tai no ei kai sillä niin väliä, jos tärkeintä on pysyä laihana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko että kuvaa ei ole yhtään muokattu? On, ja aika rajustikin ;) Ja kyllä, minä toki en ole noin kaunis, mutta yhtä nuorekkaan saisi minustakin pienellä photoshoppauksella.

Vierailija
44/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, mutta Heidi on persjalkasempi kuin minä.

50v ja 182 cm

Vierailija
45/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jos naisilla olisi yhtä paljon rahaa palkata personal trainereita, lastenhoitajia, kuljettajia, ynnämuita niin näyttäisivät yhtä hyvältä. 

Lyön vetoa, että tätäkin ketjua lukee moni, joka näyttää suunnilleen tuota ilman noita, mitä luettelit.

Supermalliluokkaa ulkonäöltään on n. 4/ 1 miljoona; näin luin joskus. Eli Suomessa olisi 3-4.

Tavallisen näköinen on tavallisen näköinen 20-kymppisenä ja myös 50-kymppisenä.

Ja ei, supermalliksi ei tulla käyttämällä kaikkia mahdollisia kuvanmuokkausmenetelmiä.

Vierailija
46/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tää keskustelu taas on?

Ihan kuin itsestään ei voisi pitää hyvää huolta ilman kokkia, pt:tä, siivoojaa jne.

Oon 49-v. ja vähintään yhtä hyvin säilynyt kuin Klum. Kroppa on paremmassa kuosissa, varmaan ihan siksi, että mulla ei ole lapsia (Heidi on aika punkeron näköinen keskivartalostaan noissa kuvissa, mutta suon sen ehdottomasti monen lapsen äidille!).

Ei se vaadi edes kummoista ruokavaliota syön kaikkea, myös sokeria, vehnää jne. Ehkä vain oikeita geenejä (oon aina ollut pitkä ja hoikka, nuorempana liiankin laiha, joten ei kannata kadehdia) ja sitä, että ihan itse tykkää aidosti liikunnasta.

Kyllä meitä satavarmasti löytyy muitakin.

Vierailija
47/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yhtä hedelmällistä kuin kysellä miehiltä, että näytättekö varmasti samalta kuin Pitt ja Clooney.

Niitä kyselyitä ei vaan juuri näy.

Vierailija
48/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jos naisilla olisi yhtä paljon rahaa palkata personal trainereita, lastenhoitajia, kuljettajia, ynnämuita niin näyttäisivät yhtä hyvältä. 

Lyön vetoa, että tätäkin ketjua lukee moni, joka näyttää suunnilleen tuota ilman noita, mitä luettelit.

Supermalliluokkaa ulkonäöltään on n. 4/ 1 miljoona; näin luin joskus. Eli Suomessa olisi 3-4.

Tavallisen näköinen on tavallisen näköinen 20-kymppisenä ja myös 50-kymppisenä.

Ja ei, supermalliksi ei tulla käyttämällä kaikkia mahdollisia kuvanmuokkausmenetelmiä.

Ei kai nyt ihan sentään?

Toki jokaisessa kunnon supermalliksi päätyvässä on oltava muutakin, kuin vain se hoikka kroppa & pitkät jalat, joku juttu joka saa ihmiset oikein erityisesti kiinnittämään huomiota.

Mutta kyllä tässäkin maassa on hoikkia ja kauniita naisia, nuoria & vanhempia, vaikka kuinka paljon.

Vai olenko minä muka niin vieraantunut todellisuudesta, kunnoon itse ilmeisesti ihan sattumalta saanut hyvät geenit tässä suhteessa? Jotenkin vaikea uskoa.

Vierailija
49/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on naisessa jalkaa ja säärtä! Jäis moni mies päätä lyhyemmäksi.

Vierailija
50/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin viisikymppisenä, minä tosin olin luomu, Heidissä ei luomua ole kuin kieli, jos sekään. Ja minusta otettuja kuvia ei ole käsitelty, kuten tuo kuva (huonosti ja räikeästi) on.

Että mikäpä on kysymyksesi pointti?

En ole muuten myöskään rahasta vanhalle kuvottavalle ukolle antanut luntsukka kuten Heidi on.

Vierailija
51/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Heidi Klumkaan näytä tuon kuvan Heidi Klumilta. Nuo kuvat on niin tökerösti käsitelty, että melkein naurattaa. Luulisi, että kun tuolla Kimillä ei pikkurahasta ole puutetta, saisi palkattua edes auttavat kuvankäsittelytaidot omaavan ihmisen hommiin. Mutta ei, taso on kuin milläkin ensimmäistä kertaa photoshopia käyttävällä teinillä instagramissa. Kaikkein hulvattomin tuossa IS:n jutussa on siellä lopussa oleva Kate Mossin photoshoppaus - vissiin ihan pokkana liitetty maksimaalisesti filtteröidyt kasvot jonkun toisen vartaloon :D.

Vierailija
52/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tää keskustelu taas on?

Ihan kuin itsestään ei voisi pitää hyvää huolta ilman kokkia, pt:tä, siivoojaa jne.

Oon 49-v. ja vähintään yhtä hyvin säilynyt kuin Klum. Kroppa on paremmassa kuosissa, varmaan ihan siksi, että mulla ei ole lapsia (Heidi on aika punkeron näköinen keskivartalostaan noissa kuvissa, mutta suon sen ehdottomasti monen lapsen äidille!).

Ei se vaadi edes kummoista ruokavaliota syön kaikkea, myös sokeria, vehnää jne. Ehkä vain oikeita geenejä (oon aina ollut pitkä ja hoikka, nuorempana liiankin laiha, joten ei kannata kadehdia) ja sitä, että ihan itse tykkää aidosti liikunnasta.

Kyllä meitä satavarmasti löytyy muitakin.

Laita tänne bikinikuva ilman muokkauksia, jos väittämäsi on totta.

Ihmiset usein LUULEVAT näyttävän tuolta, mutta todellisuus on sitten vähän eri. 

Vierailija
53/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi näyttää joltain supermallilta? Sellaset on oikeasti aika harvassa.

Vierailija
54/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun kuvaa käsittelee yhtä paljon kuin tuota niin näytän paremmalta kuin Heidi Klum.

Vierailija
55/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin mieluummin Rachel Weisziltä. Ja hän on 52-vuotias.

Vierailija
56/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä,? Tässä on vähän tärkeämpääkin ajateltavaa.

Vierailija
57/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi Klumkaan näytä tuon kuvan Heidi Klumilta. Nuo kuvat on niin tökerösti käsitelty, että melkein naurattaa. Luulisi, että kun tuolla Kimillä ei pikkurahasta ole puutetta, saisi palkattua edes auttavat kuvankäsittelytaidot omaavan ihmisen hommiin. Mutta ei, taso on kuin milläkin ensimmäistä kertaa photoshopia käyttävällä teinillä instagramissa. Kaikkein hulvattomin tuossa IS:n jutussa on siellä lopussa oleva Kate Mossin photoshoppaus - vissiin ihan pokkana liitetty maksimaalisesti filtteröidyt kasvot jonkun toisen vartaloon :D.

Jep, tässä todellinen Kate Moss bikineissä. Onhan tuossa "vähän" eroa:

https://www.celebsfirst.com/kate-moss-wears-black-bikini-takes-dive-wat…

Vierailija
58/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jeesus armahda näitä harhaisia. 5kymppiset naiset pokkana väittää näyttävänsä luomuna paremmalta kuin nämä photoshopatut ja kaikkea muuta kuin luomut supermallit. Ei ole mahdollista. Ja iso piste. Käynti optikolla riittää...

Vierailija
59/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näytä, enkä halua. Sen sijaan tyra banskillaon tuossa upea vartalo. En kyllä näytä häneltäkään.

Banksillä on vain kokouikkari! Enkä ottanut häntä esimerkiksi, koska suurempi osa suomalaisista on enemmän Heidi Klumin värisiä.

Minä kommentoin muotoja. Hänellä ne ovat paremmat kuin klumilla.

Klum synnyttänyt 4 lasta. Banks yhden!

Vierailija
60/89 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynöitä kaikki. Onko pakko paisua kun ikää tulee? Taskujenväli metri 😣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä