Millaisen ihmisen lempparikanavat ovat Tv1,
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:01"]
Teema ja History Channel?
[/quote]
varmaan aika samanlaisen kuin minä. History channelia meillä ei näy, mutta kieltämättä Teema ja Ylen ykköskanava ovat meillä katsotuimpia, kirkkaasti.
Olen akateeminen ja kiireinen, asiapainotteinen ja sivistystä arvostava ihminen. En tuhlaa mielelläni aikaa ihan joutavaan ja heikkoon viihteeseen. Hyvät elokuvat ja sarjat sen sijaan ovat ok.
Minä en katso TV1:ltä muuta kuin uutiset ja urheilu-uutiset. Teemaa katson vieläkin vähemmän, vain silloin, jos sieltä sattuu tulemaan jokin historiallinen urheilukilpailu. Ylivoimaisesti eniten katson MTV:tä, sitten tulevat kakkosena TV2, Nelonen, JIM. Jonkin verran katson myös TV5, Hero ja Frii-kanavia. History Channel minulla ei edes näy.
TV1:llä ja Teemalla ei ole minun ikäryhmälleni juuri ollenkaan sopivia ohjelmia. M25.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 14:13"]
Näin paljon av:laisia kattoo telkusta vaan ykköstä "kun on hieman, köh, astetta fiksumpi ihminen"ja silti palstailee täällä? Whaaat?
[/quote]
Missä sanottiin, että katsoo vain ykköstä, jos se on lempparikanava?
Millainen ihminen käyttää vaan -sanaa vain-sanan sijaan?
Mulla ei ole telkkaria, mutta katson koneelta pääasiassa Areenan ohjelmia. Katsomosta ja Ruudusta ei tule mitään kiinnostavaa. Areenassa on mielenkiintoisia tiede- ja historiadokumentteja ja joitain hauskoja suomalaisia sketsiohjelmia (esim. Siskonpeti). Lisäksi on ulkomaisia sarjoja, kuten Bomb Girls, Hakekaa kätilö ym. Olen 21-vuotias luonnontieteiden opiskelija. Mulla on kissa. Tykkään olla kotona. Olen kasvispainotteinen sekasyöjä. Rakastan syksyä. Masennun keväällä.
Mulla tv1 ja fem. Olen 40v diplomi-insinöörinainen ja vapaaehtoisesti lapseton. Naimisissa.
No mä katon ykköstä eli asiaohjelmia ja dokumentteja, erityisesti eläinrakkaana Avara Luonto, Teema, ja joskus muitakin subia, Liviä tms. Ihan mitä mielenkiintoista sattuu olemaan, olen 50-vuotias nainen.