Elämäni PARHAIN PÄÄTÖS oli hankkia penskat 21-vuotiaana
- Kelpasin vielä kaikille miehille ja valitsinkin parhaan
- penskat ovat itsenäisiä ennen kuin olen 40 v
- ura kehittyi penskojen kanssa samanaikaisesti, saan yli 5500 e/kk nyt
Kyllä moni on kateellinen minulle, tiedän sen ilmeistä ja eleistä. Tein oikean päätöksen, kun olin vielä hehkeä ja hedelmällinen.
Kommentit (95)
Muuten olisi mennyt täydestä, mutta palkalla elvistely vein pohjan. Sorry, better luck next time ja niin edelleen!
Hyvä että olet tehnyt itsellesi parhaan päätöksen!
Olen itse tehnyt n. 40 v. lapset ja olen onnellinen, että tein taas juuri tämmöisen päätöksen. Olisin ollut 20-v täysin kypsymätön ja kamala äiti. Nyt nautin äitiydestä ja että kotona on kaksi ihanaa päikky- ja kouluikäistä lasta.
Kiva että olet tyytyväinen.
Tuota ulosantia voisi ehkä vielä kehittää vähemmän äksyyn ja moukkamaiseen suuntaan.
Vielä kun opit kirjoittamaan "paras", etkä väärin "parhain", niin hep!
Vierailija kirjoitti:
Kiva että olet tyytyväinen.
Tuota ulosantia voisi ehkä vielä kehittää vähemmän äksyyn ja moukkamaiseen suuntaan.
Kyllä. Ap:sta ei täällä tiedetä muuta kuin aloitus, ja oelkästään sen perusteella vaikuttaa, että käytöstapojen kehitys on pysähtynyt synnytyksiin. Muttei se mitään, hänhän on vielä nuori ja ehtii aikuistua.
Toi päätös oli ilmeisesti sulle oikea, onnittelut! Mun elämääni taas lastensaantiajankohta osui ikävuosille 30-36-vuotta. Ja se oli Mun elämäni paras päätös ja suurin onni :) kukin tavallaan.
Itse parikymppisenä opiskelin Ja pyöritin yritystä samaan aikaan, tuolloin lastenhankinta ei olisi tullut kysymykseenkään, koska halusin kuitenkin olla lasten kanssa kotona siihen asti, että ovat 3v. Parikymppisenä en olisi malttanut jäädä kotiin moneksi vuodeksi, kun oli niiiin paljon saavutettavaa :D tää sopi mun elämään tää päätös. Jollekin elämän paras aika saada lapset on 40v, toiselle 19v. Antaa kaikkien elää omannäköistä elämää! :)
Täällä kans yks jolla lapset aikuisia kun itse 40-v :) hyvä ratkaisu oli silloin ja edelleen. Katson säälien vähän vanhempia vanhempia, joilla pieniä kiukuttelevia lapsia.
Minäkin tein nuorena. Sitten tein kolmekymppisenä pari lisää ja alle nelikymppisenä viimeiset. Olen elänyt koko ajan hyvää elämää eikä minulla ole mitään tarvetta elää uutta nuoruutta. Nyt kuopus on kevään ylioppilas ja muuttamassa pois mutta en ajatellut kuitenkaan lähteä festareille ja yökerhoihin
Meni vähä maku tuosta kommentista kun piti kertoa palkkatieto, jota en nyt kyllä edes usko. Joku onneton hoitsu siellä taas huutelee😆
Mun elämäni parjain päätös oli jättää penskat tekemättä kokonaan. Ollaan katos erilaisia ja elämässä tavoitteet erilaisia 🤷
Tutut ovat alkaneet tehdä lapsia noin 40-vuotiaina ja ovat erittäin tyytyväisiä tilanteeseen. He saivat rillutella rauhassa nuoruutensa ja nyt on hyvä työ ja palkka ja aika rauhoittua.
Minäpäs sain lapseni sekä 20- että yli 30-vuotiaana. Voitinko tämän kisan?
Kovin hyvä äiti olit varmasti, kun et osaa yhtään oikeinkirjoitusta ja haukut lapsia penskoiksi. Ihan varmasti joo tienaat miljoonia, olet kaunis, hoikka ja upea.
Joidenkin ei olisi kannattanut edes lisääntyä…
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs sain lapseni sekä 20- että yli 30-vuotiaana. Voitinko tämän kisan?
Et. Kaikissa i'issä on omat hyvät ja huonot puolensa saada lapsia, mutta ehdottomasti huonoin ratkaisu on hankkia lapsia pitkällä aikavälillä. Silloin lasten kanssa menee koko aikuisuus.
Kiva tietää. Itselläni olisi ollut elämäni huonoin päätös. Sainkin lapseni 40-vuotiaana unelmamieheni kanssa, eikä ole tarvinnut pennosia laskea lapsen kanssa. Omakotitalo hyvällä alueella ja lapsi on saanut käydä laadukkaissa tarhoissa ja kouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Tutut ovat alkaneet tehdä lapsia noin 40-vuotiaina ja ovat erittäin tyytyväisiä tilanteeseen. He saivat rillutella rauhassa nuoruutensa ja nyt on hyvä työ ja palkka ja aika rauhoittua.
Kyllä. 40 v on hyvä aika hankkia lapsia, mutta: 60 v on tosi nihkeä aika olla teinin vanhempi.
Jaahas muijat, mistäs tänään kilpaillaan?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ap kanssa. Nyt nelikymppisenä saa elää uutta nuoruutta kun lapset ovat jo omillaan.
En voisi kuvitellakaan että tuossa olisi joku vauva hoidettavana 24/7, tai edes joku eskari-ikäinen. Hui olkoon. Olenhan kuitenkin jo mummo iässä.
Uutta nuoruutta? Jäi siis nuoruus aikanaan elämättä kun sait lapset nuoruusvuosina.
"Hankin penskat hehkeänä" - joopa joo. Uskottavaa ja kerrassaan kukoistavaa verbaliikkaa.
Niin?