Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen aamiainen pitää nälkää (lapsella)?

Vierailija
30.09.2015 |

Lapsi siis niin kiihkeässä kasvussa, että koko ajan on nälkä, ja nykyinen aamiainen (ruisvoileipä + maito + omena) ei pidä nälkää lounaalle asti. Lähdetään nyt tässä keskustelussa siitä, että oma tieto ravitsemuksesta ei ole mitenkään korkea, ja mun puolesta tuotteita saa mainostaa ihan nimillä. Eli vinkkejä siitä, mitä voisin aamiaiseen lisätä että lapsella ei ole heti nälkä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi syö yleensä maustamatonta jogurttia, puolukkasurvosta, siemeniä ja mysliä tai puuroa marjoilla ja pähkinöillä. Kumpaankin lisään camelinaöljyä.

Vierailija
22/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro ei pidä kaikilla nälkää. Olemme erilaisia. Joillakin rasva pitää kauan nälkää, toisilla proteiini, kolmansilla hiilihydraatti. Hiilihydraatti on paras herättäjä ilmeisesti, että sikäli se on hyvä aamiaisella. Mulla ylivoimaisesti parhaiten pitää nälän poissa munat ja pekoni, vaikka syön niitä niin pienen annoksen että kaloreita tulee vähemmän kuin leipäaamiaisesta (n. 300 vs 450). Moni muukin on jo munien syöntiä ehdottanut joten ne vissiin pitävät monilla sitten nälkää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:19"]

Kaurapuuroa, marjoja ja keitettyä kananmunaa. Puuroon voi sekoittaa myös lusikallisen oliiviöljyä.

[/quote]

Ei, vaan laittaa puuroon voisilmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi