Naapurini metelöi viime yönä - ja minä kostin
Ja säilyttää ovensa vieressä roskapusseja (joita ei ilmeisesti jaksa viedä roskakatokseen asti). Samat roskapussit saattavat olla käytävällä monta päivää. Roskat myös haisevat. Viime yönä klo 01 olin jälleen tuskastunut, koska en saanut nukuttua, koska naapurini huusi, soitti musiikkia täysillä ja piti muutakin meteliä. Menin lopulta hänen ovelleen - taas kerran - ja soitin ovikelloa. Hän ei tullut avaamaan. Roskapussi oli oven vieressä. Kun naapurini ei lopettanut meteliä, eikä avannut oveaan, päätin kostaa: otin roskapussin lattialta ja levittelin sen sisällön suoraan hänen ovensa eteen. Toivottavasti hän huomenaamulla krapulassa ulos lähtiessään kompastuu omiin jätöksiinsä.
Kommentit (27)
Ilmoitus taloyhtiön hallitukselle tai isännöitsijälle, jos on jatkuvaa tuollainen käytös naapurilta. Tuo kostaminen oli täysin tarpeeton toimenpide eikä tod.näk. auta asiaa yhtään, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jeesus tekisi?!
Kuolisi?
Vierailija kirjoitti:
Mä jätin meluavan naapurin seinää vasten ilkeä äänisen sireenin soimaan kun lähdin parin viikonlomalle. Häirikkö oli muuttanut pois kun palasin lomalta.
Mikä tämä sireeni oli siis?
Varautukaa siihen, että seuravan kerran hän levittää itse ne roskat siihen rappukäytävään teidän haisteltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jeesus tekisi?!
Muuttaisi veden viiniksi, jotta kaikki voisivat vetää perseet.
Ana Konda kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jeesus tekisi?!
Muuttaisi veden viiniksi, jotta kaikki voisivat vetää perseet.
Kenekään ei tarvitsisi välittää metelistä kun olisivat kaatokännissä tai sammuneena sängylle tai lattialle.
Mun naapuri aloittaa joka ilta kello yhdeksältä makuuhuonerallin: huonekaluja laahataan pitkin lattioita, liukuovia renkataan edes takas, juostaan ympäriinsä ja pattereita paukutetaan. Jos hyvin käy, tämä ralli päättyy 10:30,useimmiten ei käy näin hyvin.
Oma työni vaatii heräämistä viimeistään 4:30. Alan olla sen verran kypsä jatkuvaan unenpuutteesseen että päästän naapurini kohta päiviltä.