Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini metelöi viime yönä - ja minä kostin

Vierailija
08.04.2022 |

Ja säilyttää ovensa vieressä roskapusseja (joita ei ilmeisesti jaksa viedä roskakatokseen asti). Samat roskapussit saattavat olla käytävällä monta päivää. Roskat myös haisevat. Viime yönä klo 01 olin jälleen tuskastunut, koska en saanut nukuttua, koska naapurini huusi, soitti musiikkia täysillä ja piti muutakin meteliä. Menin lopulta hänen ovelleen - taas kerran - ja soitin ovikelloa. Hän ei tullut avaamaan. Roskapussi oli oven vieressä. Kun naapurini ei lopettanut meteliä, eikä avannut oveaan, päätin kostaa: otin roskapussin lattialta ja levittelin sen sisällön suoraan hänen ovensa eteen. Toivottavasti hän huomenaamulla krapulassa ulos lähtiessään kompastuu omiin jätöksiinsä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👌👌

Vierailija
2/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissasi asuu selkeästi juntti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää mies ja puoliksi venäläinen? Nimi alkaa D

Vierailija
4/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kolhoosissa budjaatte?

Vierailija
5/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää on saanut alapeukkuja? Eikö noita toisia terrorisoivia juntteja saa muka ojentaa?

Vierailija
6/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi viedä roskia itse pois jos ne häiritsevät? Nyt joku levitteli roskat lattialle ja on itse roskaaja.

Vierailija
7/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit työntänyt ne roskat postiluukusta sisään. Enemmän siitä on itsellesi ja muille haittaa, että levität ne käytävään vs. palautat sinne, mistä ovat tulleetkin.

Vierailija
8/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurin meteli on toistuvaa eikä lopu pyyntöjen tai virkavallan käyntienkään myötä, voi asiasta ilmoittaa myös isännöintiin.

Vierailija
9/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä niin, että siivooja raukka ne siitä lopulta kerää :(

Vierailija
10/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratalossa on edes toivoa häirikön häätämisestä, jos isännöitsijä on yhteistyöhaluinen. Omistusasunnossa häiriköstä ei pääse eroon.

Vierailija
11/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitten kostaa siitä rappukäytävästä vastaavalle siistijälle. Well done.

Vierailija
12/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen spurgujen taloyhtiössä asut?

Vierailija
13/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka säilyttää roskapussejaan käytävässä? Se on muuten kiellettuäkin, koska palavaa materiaalia käytävillä ei saa olla.

Vierailija
14/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne haise nyt vielä enemmän siellä käytävässä? Ehkä kostit vaan naapureillesi. 

Vierailija
15/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi roskannut oven edustaa, eli rappukäytävää. Kuten joku jo sanoikin, joutuu siivooja todennäköisesti siivoamaan ne. Sen sijaan olisin sujauttanut niitä roskia postiluukusta suoraan hänen asuntoonsa, tai vaikka koirankakkaa.

Vierailija
16/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö voisi viedä roskia itse pois jos ne häiritsevät? Nyt joku levitteli roskat lattialle ja on itse roskaaja.

"Jos ne häiritsevät"? Roskien säilyttäminen rappukäytävässä ei ole sallittua.

Vierailija
17/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se tavallaan hyväsydämistä ruveta naapurille ilmaiseksi roskakuskiksi. Niin varmaan Jeesus tekisi.

Vierailija
18/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muut naapurit tykkäävät... 

Vierailija
19/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin meluavan naapurin seinää vasten ilkeä äänisen sireenin soimaan kun lähdin parin viikonlomalle. Häirikkö oli muuttanut pois kun palasin lomalta.

Vierailija
20/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Jeesus tekisi?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi