Muutan poikaystävän kanssa yhteen. Tuparit..
Järjestän siis tuparit yhteisessä kodissa mutta asiassa on pulma: Poikaystävälläni on paljon enemmän kavereita kuin minulla. Haluaisin kutsua molemmilta yhtä paljon, eli jättää osan miehen kavereista pois. Kaiken lisäksi heidän joukossa on sellaisia joista en niin pidä. Miehen mielestä taas juuri nämä ovat hänen parhaita ystäviään eli heidät ilman muuta kutsuttaisiin, ja mies haluaisi muutenkin kutsua kaikki! Onko reilua että minun ystäviäni olisi paikalla 5 ja miehen ystäviä 14? Minusta olisi reilua vähän rajata ja kutsua miehenkin kavereista tuon 5. Vai..?
Kommentit (217)
No ei ole reilua. Miksi miehen pitäisi jättää osa kavereistaan pois vaan koska sulla ei ole kavereita?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:44"]
No ei ole reilua. Miksi miehen pitäisi jättää osa kavereistaan pois vaan koska sulla ei ole kavereita?
[/quote]
Mietippä tilanne: 15 meluavaa miestä samassa pienessä tilassa.. Tarjolla on kuitenkin alkoholia ja tiedän että osa porukasta toisi omiakin juomia. Tilaisuus muuttuisi ihan toisenlaiseksi kuin suunniteltu. ap.
Jos muuttaisin poikaystäväni kanssa yhteen, niin todellakin antaisen hänen kutsua monet kaverinsa, vaikka en heistä pidäkään. Itse pyytäisin ehkä 3 ystävääni, eikä se oli mitenkään "epäreilua".
Musta tuo on reilua, että jos kummaltakin tulisi se 5. Mies voisi kutsua ne 5 läheisistä. Sen lisäksi, että kummaltakin tulisi ne 5 kaveria, ei tulisi hirveä ryysi.
Entä jos tilanne olisi toisinpäin, suostuisitko itse valitseman ja kutsumaan vain muutaman kaverin jos poikaystävälläsi olisi vain pari kaveria ja sinulla kymmenen?
Ennustan teille pitkää tulevaisuutta :)
No miksei kaikki voi tulla? Isommalla porukalla hauskempaa, jokaiselle löytyy varmasti juttukaveri ja omat ysräväsikin tutustuu poikaystävän ystäviin. Me muutimme yhteen, emme pitäneet tupareita muista syistä, mutta jos oisimme tupareissa olisi ollut 15 poikaystävän läheistä ystävää ja minulta vain yksi eikä olisi haitannut yhtään! Ei se ole poikaystäväni vika, että oma elämäni on kuljettanut minut ilman ystäviä kun taas hän on saanut niitä mistä milloinkin. Minä olen suhteen aikana oppinut tuntemaan ne kaikki, osaa vihaan, mutta ovat poikaystäväni ystäviä, joten yritän tulla toimeen.
Kyllä tupareihin kutsutaan parhaat ystävät ja jos poikkiksella niitä on enemmän niin sitten on. Eikö sinustakin tuntuisi oudolta jättää esim 2 ystävääsi kutsumatta?
Jo ekat tupasit ja avovaimo rupeaa uhriutuvaksi pirttihirmuksi. En ennusta kauhean pitkää kestoa tälle suhteelle...
AP, katso alkuperäisen viestisi peukutuksia. Niissä vastaus.
Hyvä on, kutsutaan sitten kaikki! Mutta omat tavarani jätän sitten purkamatta tupareiden yli, muuten se meluava sonnilauma rikkoo ainakin puolet! Vietetään sitten tuparit sisustamattomassa "kodissa", ihanaa! ap.
Kaikki kutsutaan. Kiva kun toistenne kaveritkin tutustuvat toisiinsa. Jos pelkäät känniääliöintiä niin sovitte poikaystäväsi kanssa että lähdette hyvissä ajoin jatkamaan iltaa vaikka johonkin baariin?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:55"]Hyvä on, kutsutaan sitten kaikki! Mutta omat tavarani jätän sitten purkamatta tupareiden yli, muuten se meluava sonnilauma rikkoo ainakin puolet! Vietetään sitten tuparit sisustamattomassa "kodissa", ihanaa! ap.
[/ jätä kokonaan ja kanna samalla muualle.
Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Sun poikaystävä on todnäk. ihan samanlainen kuin ne parhaat kaverinsa, se ei vaan ole näyttänyt sitä vielä sulle...
Mua huvittaa tuo ap:n perustelu rajoittaa vierasmäärää,koska "on astioita vain kahdelletoista hengelle". Tulee ihan mieleen Grimmin Prinsessa Ruusunen,jossa 13. haltiatar jätettiin kutsumasta kemuihin,koska oli vain 12 kultalautasta.No,tekosyyhän tuokin,ihmettelen kyllä miten ap ja hänen poikaystävänsä ovat ylipäätään päätyneet yhteen,sen verra erityyppisiltä ihmisiltä vaikuttavat.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:40"]Ei ole mitään järkeä järjestää heti uudessa kodissa kamalia sikailujuhlia ja joutua seuraavana päivänä siivoamaan jälkiä. Olisi kiva nauttia uudesta kauniista kodista. Miksei naiset ole kanssani samaa mieltä tästä? Olen todella yllättynyt asenteistanne muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ei ole reilua että avoparin ensimmäisistä juhlista muodostuu miesporukan bileet, samanlaiset joita on vietetty jo 15 vuotta. ap.
[/quote]
"Avopari", Buahahahhahaa. Viihdytäthän meitä sitten, kun aiot järjestää häät, ap!
Kannattaisi ajatella vähän yhteen muuttoa ennenkuin suhde on virallisestettu. No, olen vanha ja vanhoillinen.
Onko reilua että avoparin ensimmäisistä juhlista muodostuu naisten illalliset, samanlaiset joita vietetty jo monta vuotta.
TEIDÄN bileet, ei vaan sun. TEIDÄN MOLEMPIEN tehtävä kompromisseja, ei vain miehen.
Mitä teillä on ikää?