Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ulkonäkösi rupsahti?

Vierailija
29.09.2015 |

Eli mikä on se ikä kun perään ei enää katsella ja ulkonäkö on seilannut ohi parhaista päivistä?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:19"]

Eka kerran olin kai 18 vuotias ja pari kolme viikkoa suunnilleen dokasin etelässä. Aika hurja näky oli, mutta se oli onneksi tilapäistä.

[/quote]

Missä vtun ETELÄSSÄ!

Vierailija
62/70 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:08"]

42-43 naama alkoi roikkua, karvoja tuli outoihin paikkoihin, mutta hiuksista tuli ohuet.

[/quote]

Mihin outoihin paikkoihin tuli karvaa?

[/quote]

En ole tuo kirjoittaja, mutta mullakin on alkanut 40 vuoden jälkeen tulla karvaa koko naamaan, erityisesti nenän ja ylähuulen väliin, leukaan ja naaman sivuille. Parran ajelu päivittäin on siis minunkin rutiinini, kun olen vielä tumma joten vähäinenkin sänki näkyy hyvin.

[/quote]

Repesin, olet mies. Ei naisella kasva mitään tummaa sänkeä. Keksi muita provoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:29"]

En pidä itseäni mielestäni rupsahtaneena, vaikka on mulla jo vähän ryppyjä ja harmaita hiuksia (jotka tosin värjään piiloon). Ja miehiltä saan huomiota paljon edelleen, vaikken ole edes ikäisekseni erityisen nuoren näköinen. Olen kuitenkin hyvin seksuaalinen ihminen, ja luulen että se jotenkin näkyy ja miehet kiinnittää huomiota asiaan, ja siksi flirttaavat. t. nainen 41 v.

[/quote]

Seksuaalinen kannattaa tosiaan olla, miksi niin moni nuori (ja vanha) kulkee kauhean frigidin näköisenä ympäriinsä? Aika tuhlausta. Sitten on näitä seksuaalisuus on yliarvostettua -tyyppejä.

Vierailija
64/70 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 31 kun huomasin muuttuneeni. Pää oli muuttunut kulmikkaammaksi ja ryppyjä oli tullut silmiin. Tunnen itseni enemmän aikuiseksi nyt.

Vierailija
65/70 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden pyöreys katosi kolmekymppisenä ja olin kauneimmillani siinä 30 - 35 -vuotiaana. Sitten seurasi iso pudotus. Syynä vuoden sisään koettu yllätysavioero elämäni rakkaudesta, potkut töistä, pakkomuutto kotoa ja entisestä, pitkäaikaisesta asuinmaasta, pitkittynyt työttömyys. Minusta tuli kertaheitolla keski-ikäinen, katkera ämmä, vaikka sitä vastaan yritän taistella.

Perään toki katsotaan silti yhä, mutta peräänkatsojat ovat nykyään sellaisia 50 - 70 -vuotiaita ukkeleita.

Vierailija
66/70 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. Olin tehnyt hyvin stressaavaa työtä, ollut stressaavissa suhteissa ja juhlinut. Myös samanhenkiset kaverit rupsahti silloin. Meikillä ja vaatteilla saan edelleen tilanteen haltuun.

Vierailija
67/70 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset rupsahtaa siinä maksimissaan 22-vuoden jälkeen. Maksimaallinen kiihottavuus miehen parittelukumppanin ehdoton yläikäraja on kuitenkin 17-vuotias. jos mies panee 22-vuotiasta tai vanhempaa., on se erittäin perverssi ja rangaistava teko.

Vierailija
68/70 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä rupsahtanut, vielä on kimmoisa iho, tuuheat hiukset ja luullaan nuoremmaksi. 48v.

Jotkut ikätoverit on ajaneet viiksiä ja nyppineet partakarvoja jo jonkun aikaa, ja ovat ryppyisempiä. Taitaa olla geeneissä, meidän suvussa ollaan vähän pyöreänsorttisia ja se ihonalaisrasva taitaa pitää ihon sileänä ja rypyt poissa.

42-vuotiaasta alkoi huomata leukaperien löystymistä, kasvojen luusto lakkasi näkymästä niin kauniisti. Poolopaidat jäivät pois siinä kohtaa. Silmien ympärille ilmaantui hiuksenhienoja ryppyjä. Noin 46-vuotiaana luomien iho alkoi rypistyä, meikatessa täytyy olla huolellisempi.

Vartalon muoto alkaa vyötärötukevoitua, ja sitä vastaan taistellaan salilla ja salaatilla.

Vierailija
69/70 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:08"]

Repesin, olet mies. Ei naisella kasva mitään tummaa sänkeä. Keksi muita provoja.

[/quote]

Sinä taas olet idiootti.

Vierailija
70/70 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 30 vuoden iässä. SIlloin mua ruvettiin järjestelmällisesti luuleen 40+ ikäiseksi ja nyt kun olen 40, niin luullaan 50 + ikäiseksi, ennätys 60+... Ja sanomattakin selvää, että kun olen pienten lasteni kanssa liikenteessä, niin mua luullaan isoäidiksi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi