Mikä on arjen luksusta?
Mikä on luksusta sinulle? Esim
Kodin pienet helpottavat tekijät tms?
Kommentit (36)
Hyvä parisuhde. Joka päivä osaan olla onnellinen siitä.
Kaunis, rauhallinen asuinympäristö.
Kun on mahdollisuus syödä kebabia.
Aika olla lapsen kanssa, olla vaan, vaikka lukea ja askarrella.
Kissa!
Lasi viiniä ja hiljainen hetki illalla ( AV)
Aika tehdä pitkä kävelylenkki auringonpaisteessa
Itse tehty ruoka ja vaatteet
Päiväkahvit ystävien kanssa
Kauniit esineet, esim. astiat.
Mies. Läheisyys. Seksi. Saispa tätä lisää :)
Kun tehdään jotain kivaa rutineista poikkeavaa. Pyrin/pyritään tekemään joka päivä.
Luksusta kun joku on siivonnu eikä itse tarvitse siivota tai tehdä ruokaa.
Kotipizza, subway, karkit, hyvä ruoka :D, hyvät siis kunnolliset yöunet, kuntosali, rentoutunut olo, laadukkaat kengät joilla hyvä kävellä...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:25"]Aika olla lapsen kanssa, olla vaan, vaikka lukea ja askarrella.
Kissa!
Lasi viiniä ja hiljainen hetki illalla ( AV)
Aika tehdä pitkä kävelylenkki auringonpaisteessa
Itse tehty ruoka ja vaatteet
Päiväkahvit ystävien kanssa
Kauniit esineet, esim. astiat.
Mies. Läheisyys. Seksi. Saispa tätä lisää :)
[/quote]
Säkö et normaalisti ehdi olla lapsen kanssa vai?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:25"]Aika olla lapsen kanssa, olla vaan, vaikka lukea ja askarrella. Kissa! Lasi viiniä ja hiljainen hetki illalla ( AV) Aika tehdä pitkä kävelylenkki auringonpaisteessa Itse tehty ruoka ja vaatteet Päiväkahvit ystävien kanssa Kauniit esineet, esim. astiat. Mies. Läheisyys. Seksi. Saispa tätä lisää :) [/quote] Säkö et normaalisti ehdi olla lapsen kanssa vai?
[/quote]
En ole tuo vastaaja, mutta äkkiseltään tulee mieleen, että jos on työelämässä ja tekee 8-tuntisia päiviä ja siihen sitten mahdolliset matkat päälle, niin aika vähän siinä jää useimpina päivinä viikossa vain olla, kuten tuo vastaaja kirjoitti.
Ehdin päivittäin arkipäivisin ja se nimenomaan on arjen luksusta. Lapsikin nauttii ja sanoo sen. Usein saatan lapsen kouluun ja olen kotona, kun hän tulee koulusta. Loppupäivä on aikaa. Arvostan sitä. Kissakin on kotona aina (milloin ei ulkoile). Luksusta silti, ei ole välttämättömyys.
13
Aika, se kun on aikaa istahtaa alas neulomaan tai lukemaan. Parasta on, jos joskus ehtii olla koko illan mieluisissa puuhissa ihan omineen.