Minua ärsyttää kun mies ei puhu
Mies tupahtaa yllättäen kotiin. Reitillä on monta kauppaa, mutta ei ilmoita tulostaan eikä kysy tarviiko kaupasta jotain. Jos minä en kysele perään, niin joudun lähtemään erikseen kauppaan hakemaan _meidän_ illalliseen puuttuvat ainekset.
Mies hakee kaapista leipää ja muuta välipalaa, ei kysy että olenko aikomassa tehdä ruokaa. Jos minä en tajua ilmoittaa ajoissa että älä syö mitään kun ruoka on kohta tulossa, syön pöydässä yksin.
Jos meillä on suhteessa jotain hiertävää, asiasta puhutaan jos minä otan sen esille ja johdan keskustelua. Luonnollisesti teen kaiken metatyön asian suhteen. Mies myöntää että on huomannut keskusteltavat aiheet itsekin, mutta asiasta ei puhuttaisi koskaan ilman minun aloitettani.
Mies pakkaa laukkua. Unohti kertoa lähtevänsä työreissulle pariksi yöksi.
Joudun aina kysymään että mitä missä milloin. Jos en tajua kysyä niin olen pimennossa.
Kommentit (41)
Illalla sängyssä ei sano hyvää yötä, vaan alkaa hiljaa nukkumaan. Sinne sänkyynkin on menty kaikessa hiljaisuudessa.
Olet tietysti kysynyt miksi hän toimii noin.
onkos e sinun mies vai joku irtolainen avokki?
Yllättävää että nainen nalkuttaa jos joutuu itse tekemään jotain eikä saa teetettyä sitä muilla
Oot vaan kämppis, ei kämppikselle tarvi kertoa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Olen ja mitäpä luulet että vastasi. Hämmästynyttä olkien kohauttelua ja asian kieltämistä.
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan kämppis, ei kämppikselle tarvi kertoa kaikkea.
Siltä musta tuntuu.
En naisena ilmoittaisi tulostani kotiin automaattisesti tai kyselisi mitään kauppajuttuja. Kauppaan menisi sinkkuna itse, toisen kanssa kai erikseen jos on auto. Ellei toinen ilmoita tekstarilla mitä haluaa. Mies on liian hiljainen varmaan kun sitä kuvailet, en itse voisi olla suhteessa jossa toinen on mykkä ja lymyää työmatkoilla ties missä. Luulisin heti että jonkun naisen luona, jos ei tuntisi kunnolla onko pelimies vai ei. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ja mitäpä luulet että vastasi. Hämmästynyttä olkien kohauttelua ja asian kieltämistä.
Pimitä sinä kokeilunomaisesti käytännön asiat vuorostaan häneltä. Ns. rautalankamalli.
No, klassinen juonenkäänne tarinassanne olisi että työmatkalta palatessa mies huomaa sinun kadonneen jonnekin, jääkaappi toki tyhjä, kun hups, unohdit mainita lähteväsi viikoksi vanhemmillesi/kaverillesi/työpaikan virkistyslomalle, etkä puhelintakaan ehdi katsoa pariin päivään siitä laskien kun miehesi yrittää soitella missäs olet. Jos ei kuulu mitään, viikon päästä haet sikolätin keskeltä kamppeesi ja muutat pois.
Ja niin kyökkipiiasta tuli kuningatar rakennettuaan valtakunnan ihan itselleen. The End.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimitä sinä kokeilunomaisesti käytännön asiat vuorostaan häneltä. Ns. rautalankamalli.
Uhkasin, että alan tekemään kuten ja hän hermostui. Miksi hermostua jos itse kerran toimii esimerkillisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkasin, että alan tekemään kuten ja hän hermostui. Miksi hermostua jos itse kerran toimii esimerkillisesti?
*kuten hän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppäätkö kaivoon jos miehesikin hyppää?
Arvaa mitä? Jokainen saa ihan itse valita puolisonsa. Ei kannata olla sellaisen kanssa josta ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä uhkaa, tee. Kokeilun jälkeen voitte keskustella onko aihetta muuttaa käyttäytymistä kommunikoivampaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
No, klassinen juonenkäänne tarinassanne olisi että työmatkalta palatessa mies huomaa sinun kadonneen jonnekin, jääkaappi toki tyhjä, kun hups, unohdit mainita lähteväsi viikoksi vanhemmillesi/kaverillesi/työpaikan virkistyslomalle, etkä puhelintakaan ehdi katsoa pariin päivään siitä laskien kun miehesi yrittää soitella missäs olet. Jos ei kuulu mitään, viikon päästä haet sikolätin keskeltä kamppeesi ja muutat pois.
Ja niin kyökkipiiasta tuli kuningatar rakennettuaan valtakunnan ihan itselleen. The End.
Olen pariin otteeseen oikeasti miettinyt, että menen kuukaudeksi johonkin airbnb -asuntoon asumaan enkä varmasti soittele tai kommunikoi oma-aloitteisesti. Vastaan ja kerron ainoastaan kysyttäessä. Puhelin toki äänettömällä laukussa 95% ajasta kun mulla on niin paljon omia juttuja! Ärsyttää olla tällainen joka kyselee ja odottaa toista kotiin.
Etkö Ap huomioi miehesi MIKROILMEITÄ oikein?
Kyllä mies yleensä tietää mitä tekee joten suullinen raportointi mitä seuraavalla askeleella on tarkoitus tapahtu koetaan usein ei-niin-tärkeäksi. Meitä halutaan iteohjautuvuuteen, syö itse kun ei ole ruokaa tehty yms. Sulla on liian itsenäinen mies, onneksi olkoon. Vaihtoehtotodellisuudessa mies voisi olla sylikoira-mies joka roikkuu jalassasi eikä saa mitään aikaan jos et komenna.
Kuulostaa ihan isältäni, ei ole koskaan osannut ottaa huomioon muita. Ei se ole ilkeyttä, mutta ei vaan tajua. Älkää vaan hankkiko lapsia.