Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä nautin nälän tunteesta

Vierailija
07.04.2022 |

Muita ? Ehkä mulla on syömishäiriö tms

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti mutta en inhoakaan. Paastoaminen ei ole ollenkaan vaikeaa. Minun on vaikeaa ymmärtää miksi jotkut pitävät nälän tunnetta niin kamalana mörkönä.

Vierailija
2/5 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin oppivani pitämään siitä. Illalla ei tule uni, jos en syö. Aamulla en jaksa herätä, jos en syö. Päivällä heikottaa, jos en syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan nälän tunnetta enkä siedä sitä ollenkaan!

Tosin voin olla iltaan asti ilman ruokaa ja syödä vain kerran päivässä jos vaan on mielekästä tekemistä, näläntunne vaimenee.

Vierailija
4/5 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo,vatsa toimii parhaiten kun ei ahda sisäänsä kauheita annoksia ja mä oon syömättä 20-10 välisen ajan joskua hiukka enemmänkin.

Vierailija
5/5 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauti mutta en inhoakaan. Paastoaminen ei ole ollenkaan vaikeaa. Minun on vaikeaa ymmärtää miksi jotkut pitävät nälän tunnetta niin kamalana mörkönä.

Mulla vaihtelee ihan kuukautiskierron mukaan. Välillä syön ku joku elukka eikä mikään voi pysäyttää mua (pms:n aikaan muutaman päivää). Nälkä on tällöin paljon muutakin kuin kurniva tunne vatsassa, se on jotain käsittämätöntä himoa! Pakko saada mitä mieli tekee, joko suolaista, rasvaista tai makeaa. Yleensä kaikkia noita. Ja nälkä on tällöin jatkuva. Useimmiten siedän nälkää hyvin, eikä tee tiukkaa.

Eli minä kyllä ymmärrän. Olisi kamalaa jos aina olisi tuollainen olo.