Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin nainen tarvitsee miestä?

Vierailija
29.09.2015 |

Nykynainen tienaa itse joten pyhä-vulvamies voi mennä huutelemaan lompakkoloisimis fantasiaansa mutsinsa kellariin.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän Tom Cruisen elokuvan muutaman minuutin kohtaukseen on vastaan sanomattomasti kuvattu, mihin mies tarvitsee naista ja nainen miestä:

Kohtauksen taustalla elokuvassa on osuvasti kyynisten, ja miehiä vihaavien naisten kokoontuminen.

Vierailija
42/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:27"]

Nainen tarvitsee miestä voidakseen tulla uhriksi. Ilman uhriksi tulemista ei voi nostaa itseään niin helposti ja niin korkealle jalustalle. Lisäksi uhrilla on aina ainakin yksi puheenaihe, jonka turvin voi lähestyä muita naisia saaden hyväksyntää. Ilman meitä miehiä naiset eivät voisi uhriutua yhtenäiseksi miesviharintamaksi ja siksi joutuisivat verissäpäin taistelemaan keskenään valta-asemistaan.

[/quote]

Amen, brother. Hyvin tiivistit feminismin syvimmän henkisen olemuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emt

Vierailija
44/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:04"]Nykynainen tienaa itse joten pyhä-vulvamies voi mennä huutelemaan lompakkoloisimis fantasiaansa mutsinsa kellariin.
[/quote]

Naiset.elättää nyt pääosin valtio. Kun se ajetaan mamuinvaasion takia alas, voi tulla miehiä ikävä.

Vierailija
45/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvii, hyvin jo pärjännyt 2 viikkoa ilman eikä ole edes ikävä.

Vierailija
46/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mihin. <3

Jokainen tekee mitä haluaa.

Vierailija
47/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:07"]

kukaan ei tarvitse ketään

[/quote]

Väärin. Kaikki tarvitsevat kaikkia.

Vierailija
48/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsin 20 vuotta sitten lapsen "hankkimiseen", mutta sen jälkeen en olekaan tarvinnut mihinkään miestä, en edes seksiin, kun en sitä harrasta. Minun mielestä miehet ovat vain turha rasite/taakka, enkä onneksi sellaista kaipaa vierelleni.

Vierailija
49/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nartut ette pärjäisi päivääkään ilman urosta. Katso ympärillesi ja mieti mitä olisi olemassa ilman miehiä.. Sitähän minäkin. ;)

Vierailija
50/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:10"]Läheisyys ja seksi
[/quote]

Mistä lähtien naiset välittävät seksistä?

Vierailija
51/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:44"]

Lapsen tekoon, vaihtamaan lamput, vaihtamaan auton renkaat, seksiin, tekemään tulet rantasaunaan tai laavulle, korjaushommiin, asentamaan elektroniikan, asentamaan virustorjunnat yms tietokoneeseen ja tekemään jotain, jos netti ei toimi. Miksi ihmeessä viitsisin opetella tekemään kaiken itse, kun mies on sitä varten? Vastapalveluksena mies saa joka päivän ruoan pöytään, puhtaat pyykit, hoidetut lapset ja seksiä säännöllisesti ja tietenkin minun ihanaa seuraani ;)

[/quote]

t: mies joka ei ole koskaan seurustellut naisen kanssa

Vierailija
52/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:44"]

Lapsen tekoon, vaihtamaan lamput, vaihtamaan auton renkaat, seksiin, tekemään tulet rantasaunaan tai laavulle, korjaushommiin, asentamaan elektroniikan, asentamaan virustorjunnat yms tietokoneeseen ja tekemään jotain, jos netti ei toimi. Miksi ihmeessä viitsisin opetella tekemään kaiken itse, kun mies on sitä varten? Vastapalveluksena mies saa joka päivän ruoan pöytään, puhtaat pyykit, hoidetut lapset ja seksiä säännöllisesti ja tietenkin minun ihanaa seuraani ;)

[/quote]

Olet aika saatanan tyhmä etkä arvosta omaa aikaasi. Mies hoitaa tyyliin kerran vuodessa hoidettavat, alle 5 minuuttia kestävät toimet, kun sinä idiootti väännät kaiken ruoan, peset pyykit ja hoidat lapset... Onnea miehellesi.

[/quote]

Miehen viikkotyöaika on Suomessa useita tunteja pidempi kuin naisten. Sukupuolten "eurot" ovat kutakuinkin yhtä suuret työtuntia kohden, mutta naisen euro on vuosipalkan tasolla sen reilut 80 prosenttia, koska nainen tekee vain sen hieman yli 4/5 miehen palkkatyömäärästä. Rahat tulevat kuitenkin yleensä yhteiseen kulutukseen. Eli mies tekee paljon enemmän ansiotyötä ja nainen kuitenkin käyttää niitä miehen suuremmalla ansiotyömäärällään tienaamia rahoja siinä kuin mieskin. Laske tämä erotus mukaan siihen, kuinka paljon enemmän kotitöitä naiset tekevät. Silloin ymmärrät, että perheen hyväksi tehdystä kokonaistyömäärästä (ansiotyö+kotityöt) ei mies sen vähempää tee.
[/quote]

Etkö tiedä, ettei tällaiseen keskusteluun saa sotkea tosiasioita?

Vierailija
53/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperitelineeksi. :)

Vierailija
54/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon töitä, joista naiset eivät selviä kunnolla. Ei ole juurikaan sellaisia töitä, joista miehet eivät selviäisi yhtä hyvin kuin naiset.

Naisten hyvinvointi on siis miesten ansiota ja miehet ovat tehneet itsensä näkymättömiksi niin että naisille on tullut illuusio pärjäämisestä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
55/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:04"]Nykynainen tienaa itse joten pyhä-vulvamies voi mennä huutelemaan lompakkoloisimis fantasiaansa mutsinsa kellariin. [/quote] Naiset.elättää nyt pääosin valtio. Kun se ajetaan mamuinvaasion takia alas, voi tulla miehiä ikävä.

[/quote]

Miehiähän sieltä onkin koko ajan tulossa. Missä kohtaa se ikävä sitten oikein tulee?

Jännä juttu, mutta omassa tuttavapiirissäni lähes kaikki mamuttajat ovat miehiä. Naiset ovat sen verran fiksuja, etteivät kaipaa enempää kikkelieläimiä tänne, johan näissä kotimaisissakin on sietämistä.

Vierailija
56/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:04"]Nykynainen tienaa itse joten pyhä-vulvamies voi mennä huutelemaan lompakkoloisimis fantasiaansa mutsinsa kellariin. [/quote] Naiset.elättää nyt pääosin valtio. Kun se ajetaan mamuinvaasion takia alas, voi tulla miehiä ikävä.

[/quote]

Miehiähän sieltä onkin koko ajan tulossa. Missä kohtaa se ikävä sitten oikein tulee?

Jännä juttu, mutta omassa tuttavapiirissäni lähes kaikki mamuttajat ovat miehiä. Naiset ovat sen verran fiksuja, etteivät kaipaa enempää kikkelieläimiä tänne, johan näissä kotimaisissakin on sietämistä.

[/quote]

Pelkästään Naisasialiitto Unionissa on yli 400 000  mamuttajanaista, joten pidän sinun tuttavapiiriäsi poikkeuksellisena. Se siitä naisten fiksuudesta, vai mitä?

Vierailija
57/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:44"]Lapsen tekoon, vaihtamaan lamput, vaihtamaan auton renkaat, seksiin, tekemään tulet rantasaunaan tai laavulle, korjaushommiin, asentamaan elektroniikan, asentamaan virustorjunnat yms tietokoneeseen ja tekemään jotain, jos netti ei toimi. Miksi ihmeessä viitsisin opetella tekemään kaiken itse, kun mies on sitä varten? Vastapalveluksena mies saa joka päivän ruoan pöytään, puhtaat pyykit, hoidetut lapset ja seksiä säännöllisesti ja tietenkin minun ihanaa seuraani ;)
[/quote]

Mä teen kaiken noista ilman miestä, paitsi lapsen teossa oli mies mukana. Enkä joudu passaamaan kuin lastani.

Vierailija
58/58 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:09"]

Satunnainen seksi jos tekee kikkelieläintä mieli, juuri muuhun sellaista ei tarvita.

[/quote]

Kikkelieläin on keksinyt kaiken. Kikkelieläin on rakentanut kaiken. Kikkelieläin on kirjoittanut ihmisen ajattelun ja tavat sivistäneen filosofian. Ilman kikkelieläintä naisen elinajanodote olisi n. 20 vuotta, synnyttämisensä tuskainen ja usein kuolemaan johtava ja juuri tällä hetkellä naista raiskaisi kylään hyökänneiden vihollisheimon kikkelieläinten lauma, joilla ei olisi mielensä rakenteissa niitä sivistyksen rakenteita, jotka voivat ihmisen osin evoluution muokkaamasta eläimestä kulttuuriseksi ihmiseksi vapauttaa vain korkeakulttuurisessa, vauraassa ja runsaasti tietoa keränneessä yhteiskunnassa. Eli kikkelieläimen rakentamassa hyvinvoinnin luomuksessa. Jonka rakentaessaan kikkelieläin vapautti paitsi itsensä huonojen lajityypillisten potentiaaliensa otteesta, niin samalla myös naisen itselleen alisteisesta asemasta. Nainen (tai no tissivaginahyödyke, vai mitä termiä tässä ketjussa tulisi käyttää?) ei vapauttanut itse itseään, vaan naisen vapautti miehen rakentamat tiedon kertyminen, vauraus ja korkeakulttuurinen sivistys.

Länsimainen nainen on niin valtavasti velkaa historiallisen hyvästä asemastaan länsimaisen miehen sivistykselle, poikkeukselle koko ihmisen historiassa, ja niin ymmärryskyvytön ja kiittämätön tästä asiantilasta.

[/quote]

Heh heh. Hauskasti sai tämä viesti jonkin feministin (todennäköisesti palstan Lassukan hokijan) sekoamaan. Totuus otti koville ja vieteri kiristyi ja vääntyi mutkalle tai sinkosi irti. Nimittäin viestin peukutukset olivat 12 7 ja sitten hetkeä myöhemmin 12 67. Sellaisen 60 kertaa sulki ja avasi kännykkänsä yhteyttä feministiystävämme päästäkseen antamaan uuden alapeukun sille totuudelle maailmasta, jota hänen tunteidensa (tunteiden, kun viimeinenkin järki taisi singota vieterin mukana) on ilmeisen vaikea sulattaa.

60 multipeukutusta, ovat tunteet tosiaan käyneet kiihkeinä. Oi oi.