Mihin nainen tarvitsee miestä?
Nykynainen tienaa itse joten pyhä-vulvamies voi mennä huutelemaan lompakkoloisimis fantasiaansa mutsinsa kellariin.
Kommentit (58)
Satunnainen seksi jos tekee kikkelieläintä mieli, juuri muuhun sellaista ei tarvita.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:09"]Vauva
[/quote]
Siihenkin riittää vaan seksi, ei sitä ukkoa tarvitse riesoikseen ottaa.
Minä olenkin tyytyväinen ikisinkku. Ikää 32-v enkä ole ikinä seurustellut.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:10"]Minä olenkin tyytyväinen ikisinkku. Ikää 32-v enkä ole ikinä seurustellut.
[/quote]
Itse kokeilin joskus ja totesin ettei se ole mun juttu. Parempi ilman :D
En tiedä, mutta ois kiva jos minuakin joku tarviis.
Mikään ei voi korvata sitä kun suihkunraikas mies tulee sänkyyn viereeni ja rutistaa rakastavasti <3 Siihen
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:13"]Mikään ei voi korvata sitä kun suihkunraikas mies tulee sänkyyn viereeni ja rutistaa rakastavasti <3 Siihen
[/quote]
Menet itse saunan raikkaana puhtaisiin satiinilakanoihin ja vieressä ei ole miestä viemäs tilaa ja haisemassa.
Ei yhtään mihinkään. Tai no, korkeintaan panemiseen. Toki palvelijaksi voisin ottaa jonkun lassukan.
- Lilith
Olen ns. ikisinkku, mutta täytyy myöntää, että kyllä se joskus ( harvoin), olisi kiva herätä jonkun komean könsikkään sylistä.
On se talvella aika kätevä kun tulee baarista pikkuhiprakassa korkokengillä liukkaalla jäätiköllä ja voi pitää miehestä tukea. Joskus on myös kotona hyötyä, kun pitää nostaa jotain painavaa tai pestä auto.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:09"]
Satunnainen seksi jos tekee kikkelieläintä mieli, juuri muuhun sellaista ei tarvita.
[/quote]Tässä minunkin vastaukseni
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:09"]
[/quote]
Kikkelieläin on keksinyt kaiken. Kikkelieläin on rakentanut kaiken. Kikkelieläin on kirjoittanut ihmisen ajattelun ja tavat sivistäneen filosofian. Ilman kikkelieläintä naisen elinajanodote olisi n. 20 vuotta, synnyttämisensä tuskainen ja usein kuolemaan johtava ja juuri tällä hetkellä naista raiskaisi kylään hyökänneiden vihollisheimon kikkelieläinten lauma, joilla ei olisi mielensä rakenteissa niitä sivistyksen rakenteita, jotka voivat ihmisen osin evoluution muokkaamasta eläimestä kulttuuriseksi ihmiseksi vapauttaa vain korkeakulttuurisessa, vauraassa ja runsaasti tietoa keränneessä yhteiskunnassa. Eli kikkelieläimen rakentamassa hyvinvoinnin luomuksessa. Jonka rakentaessaan kikkelieläin vapautti paitsi itsensä huonojen lajityypillisten potentiaaliensa otteesta, niin samalla myös naisen itselleen alisteisesta asemasta. Nainen (tai no tissivaginahyödyke, vai mitä termiä tässä ketjussa tulisi käyttää?) ei vapauttanut itse itseään, vaan naisen vapautti miehen rakentamat tiedon kertyminen, vauraus ja korkeakulttuurinen sivistys.
Länsimainen nainen on niin valtavasti velkaa historiallisen hyvästä asemastaan länsimaisen miehen sivistykselle, poikkeukselle koko ihmisen historiassa, ja niin ymmärryskyvytön ja kiittämätön tästä asiantilasta.
Ilmeisesti luennoimaan mikron, faxin ja internetin toimintaperiaatteista.
Sinkkunaisena vastaan, että tällä hetkellä en mihinkään. Olen ollut avioliitossa ja lapsia saanut ja en enää halua opetella yhdenkään miehen kanssa yhteiselämää. Seurustelu voi ehkä mennä, muuta en kaipaa. Avioliitossamme ei varmaankaan ollut mitään yleisesti hyväksyttyä ongelmaa, yhteinen aika vaan loppui ja kaksi vierasta ihmistä jakoi talouden.
Satunnaiseen seksiin. Muuhun en tähän mennessä.
Lapsen tekoon, vaihtamaan lamput, vaihtamaan auton renkaat, seksiin, tekemään tulet rantasaunaan tai laavulle, korjaushommiin, asentamaan elektroniikan, asentamaan virustorjunnat yms tietokoneeseen ja tekemään jotain, jos netti ei toimi. Miksi ihmeessä viitsisin opetella tekemään kaiken itse, kun mies on sitä varten? Vastapalveluksena mies saa joka päivän ruoan pöytään, puhtaat pyykit, hoidetut lapset ja seksiä säännöllisesti ja tietenkin minun ihanaa seuraani ;)
kukaan ei tarvitse ketään