Nämä jäivät epäselviksi Kätilö-kirjassa...pliis selventäkää
Huom, SPOILAUSVAROITUS, jos et ole lukenut Katja Ketun Kätilöä ja aiot sen lukea.
- Eikö Maasha kuollutkaan?? Aluksi kerrottiin, miten alkoi vuotaa verta sen jälkeen kun oli raiskattu ja peräsuoli oli puhjennut ja Villisilmä ajatteli, että Maasha on jo käytännössä kuollut, koska ei ollut lupa viedä lääkäriin. Sitten yhtäkkiä Maasha onkin kaikissa voimissa ja missään ei kerrota, miten ei kuollutkaan...kummallista.
- Eikö Hilma-koira kuollutkaan? Jossakin n. puolessa välissä kirjaa se kuoli, sen pään lävisti rautatanko ja Villisilmä hakkasi sen pään murskaksi kivellä, mutta sitten Hilma oli kuitenkin loppukirjan elossa? En tajua.
- Kuka tappoi Villisilmän ja Johanneksen lopussa. Tai siis Björne se oli, mutta en tajua mikä oli motiivi?
Kommentit (4)
Vein kirjan roskalaatikkoon sen jälkeen kun olin lukenut muutaman kymmenen sivua. Pelkkää luonnotonta yökötyksen kuvausta.
se päähenkilö vaan siinä synnytyshoureissaan kuvitteli, miten asiat menisi mukavasti, miten se äijä tulis sinne ja kaikki ois hyvin ja koirakin ois vielä elossa jne.. siinä kirjoitettiin se kohta sillee "hän tulisi, ja minä avaisin oven" sillee kuvitteellista tarinankerrontaa. vaikka siis se ukko tulikin sitte lopuksi.. oli kyllä karu kirja
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:49"]
Vein kirjan roskalaatikkoon sen jälkeen kun olin lukenut muutaman kymmenen sivua. Pelkkää luonnotonta yökötyksen kuvausta.
[/quote]
Hoi! Kirjasta revitään pahvikannet pois ja viedään pahvinkeräyksen ja loput paperinkeräykseen.
Olen lukenut kirjan noin puoli vuotta sitten, joten en ihan tarkasti muista kaikkea. Kirjahan ei edennyt kronologisessa järjestyksessä, joten välillä oli vaikea hahmottaa, missä järjestyksessä asiat tapahtuivat. Hilma-koira kuoli ihan niin kuin kuvailit, eikä se herännyt henkiin. Masha ei kuollut, koska Villisilmä ompeli haavat kiinni ja otti tytön mukaansa paetessaan leiriltä. Tyttö kuitenkin pakeni omille teilleen ja tuli myöhemmin takaisin. Björnen motiivi oli se, että hän suojeli mökkiä ja siinä arkussa olevia papereita, ja koki Villisilmän ja Johanneksen uhaksi.