Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden kuukauden sisällä olen pannut

Vierailija
29.09.2015 |

neljän miehen kanssa. Kahden heidän kanssa useita kertoja. Iältään 23-28v. Nuorin oli paras sängyssä. Kaikilla keskikokoinen penis. Yksi lihaksikas, yksi norm.vartaloinen/sporttinen ja kaksi hoikkaa. Tykkäsin eniten sporttisen vartalosta. Pituudet 175-183cm, en osaa sanoa mikä olisi paras pituus, ei väliä. Kaksi tummaa ja kaksi blondia, suomalaisia. Mielestäni kaikki myös hyvännäköisiä ja kaikkia vois panna selvinpäin uudestaan. Kaksi noista asuu sen verran kaukana ettei onnistu. Yhden kanssa nähdäänkin jo ylihuomenna. On kyllä kivaa harrastaa seksiä :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tässä kuussa harrastanut seksiä 12 miehen kanssa, mitäs siihen sanot? ;)

Vierailija
22/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakorasia, patja, kiertopalkinto... Sinulle löytyy useita lempinimiä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä kateellinen ihan siitä syystä, että oon itse läheisyyden ja seksin puutteessa. Mutta mitään vakavempaa suhdetta en kaipaa.

Mulla käy vaan usein niin, että jos lähde oikeen haku päällä niin ei varmasti natsaa. Ja jos oon jossain ilman laittautumista niin eikö silloin ois seuraa. Enkä ole kummosen edes näköinen omasta mielestäni.

Vierailija
24/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:29"]Mä olen tässä kuussa harrastanut seksiä 12 miehen kanssa, mitäs siihen sanot? ;)
[/quote]
Yök.

Vierailija
25/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytitkö kortsua?

Vierailija
26/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:29"]Mä olen tässä kuussa harrastanut seksiä 12 miehen kanssa, mitäs siihen sanot? ;)
[/quote]

Oliko useampia kerralla? Tosi siistiä, nauti! Sitoutuminen on Yliarvostettua. Löytyykö noita muualta kuin viihteeltä, kun 2 kk on 8 pe-iltaa, niin siinä on jo ruuhkaa. No, mulla on ollu useamman kerran kaks samana päivänä, joskus kaks samaan aikaan.

Vierailija
27/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:33"]Käytitkö kortsua?
[/quote]
Eipä se kumikaan raskautumista ja tauteja aina ehkäise. Sekin kun vaan on kumia joka saattaa hajota.

Vierailija
28/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihan aspergerilta. Ei kukaan selitä tuohon tyyliin jostain miehistä tai panoistaan :'d hei kai sä ny oot onnellinen! Oikeastihan olet pannut kymmenien tai satojen kanssa, mietipä miks. Kondyloomakin saattaa tulla, kortsu ei sitä estä.

Vierailija
29/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:11"]Itse en ole ainakaan koskaan saanut pakkeja. Ap
[/quote]

Kuka mies nyt helpolle pillulle muka sanoisi ei? :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi