Mitkä lautaset ei kuumenisi mikroissa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:21"]
Minkä ikänen sä oot jos mikro on uus tuttavuus? Sama kuin kysyisit myyjältä minkä väristä vettä pitää juoda
Olen käyttänyt mikroa jo ennen syntymääsi. No mutta kerropa vastaus kysymykseeni!
sun pitää sitten olla yli 100vuotias, posliini muovi ja lasi ei kuumene mikrossaÄiti ilmeisesti lämmittää ruokasi vielä, koska et tiedä että osa astioista lämpenee mikrossa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:21"]
Minkä ikänen sä oot jos mikro on uus tuttavuus? Sama kuin kysyisit myyjältä minkä väristä vettä pitää juoda
Olen käyttänyt mikroa jo ennen syntymääsi. No mutta kerropa vastaus kysymykseeni!
sun pitää sitten olla yli 100vuotias, posliini muovi ja lasi ei kuumene mikrossa
Osa kyllä kuumenee. Olen saanut jopa 2. asteen palovamman kun otin kupin mikrosta. En muistanut että nämä kupit kuumenevat ja todella voimakkaasti.
Laita lautanen mikroon pienen puisen leikuulaudan päälle. Puu ei kuumene, nostat sen pois lautasineen päivineen. Eikös se ole hyvä, että lautanen kuumenee, ruoka pysyy lämpimänä vähän kauemmin.
Eihän mikron pitäisi lautasta lämmittää, vaan ruuan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mikron pitäisi lautasta lämmittää, vaan ruuan.
Ainakin ennen hienommissa ravintoloissa ruoka tarjoiltiin lämmitetyiltä lautasiltä. Siis lautaset oikeasti lämmitettiin juuri sen takia, että ruuan voi syödä hätiköimättä ja ruoka pysyy lämpimänä pidempään.
Olen käyttänyt mikroa jo ennen syntymääsi. No mutta kerropa vastaus kysymykseeni! sun pitää sitten olla yli 100vuotias, posliini muovi ja lasi ei kuumene mikrossa
Olet väärässä. Esim. Teema(posliinia) kuumenee sietämätömästi. Ikean halpis (posliinia) ei kuumene.Ei meidän Teemat kuumene mikrossa (valkoiset)