Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kampaajalle mennä flunssassa?

Vierailija
29.09.2015 |

Olen jonottanut kampaajalleni kaksi viikkoa, sain lapselle järjestettyä hoitajan siksi aikaa kun mamma menee hemmoteltavaksi ennen kuin viimeisetkin huonokuntoiset hiussuortuvat tippuvat päästä. Aika on huomenna aamulla ja nyt olen aivan kamalassa flunssassa ja kuumettakin alkaa pukata. Itse jaksan istua tunnin tuolissa, mutta onko kampaajaa kohtaa väärin/tykkääkö huonoa, jos asiakas menee kauheassa flunssassa sinne pärskimään ja tartuttamaan mahdollisesti kampaajankin? Kylläpä osasi tämäkin tauti tulla juuri sopivaan saumaan. Huoh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaisin kampaajalle ja kysyisin hänen mielipidettään.

Vierailija
2/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin. Ensiksi vaan kunnolla buranaa ja jollain konstilla avaisin nenän. Suuhun kurkkupastilleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin kyllä, nenäsuihketta vaan ja yskänlääkettä. Kipulääkettä jos tarvitsee.

Vierailija
4/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että hirveästi tykkää.

Vierailija
5/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi tartuttamaan kampaaja ja muita asiakkaita. Toki voit kysyä kampaajan mielipidettä, mutta kysymättä on kuitenkin väärin mennä.

Vierailija
6/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sinne mennä, vaikka puolikuoleena, mutta se on eriasia mikä sopivaa.

Vierailija
7/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi tehdä mitä vaan, eri asia on onko fiksua muita ihmisiä kohtaan. Mutta sitä ei enää nykyään ole muodikasta pohtia. Oma napa ennen muita.

Vierailija
8/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kampaaja ainakaan ajattelee, että tuu vaa sehän hienojuttu!

Vierailija
9/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:47"]Aina voi tehdä mitä vaan, eri asia on onko fiksua muita ihmisiä kohtaan. Mutta sitä ei enää nykyään ole muodikasta pohtia. Oma napa ennen muita.
[/quote]
Mitä tarkoitat? ap:han juuri pohti sitä, onko oikein ja fiksua tehdä kampaajalle ikävästi ja mennä sairaana.

Vierailija
10/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä aikaa, ei se ole nautinto istua sairaana ja tartuttaa muita, varmasti ymmärtää kun soitat.

Vierailija
11/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vastaan rehellisesti. Niin ei ole sopivaa mennä tartuttamaan kampaajaan. Mutta toisaaltaan sielä käy varmasti muitakin ihmisiä
flunssassa ja voi saada flunssan mistä tahansa, mutta ei ole sopivaa jos ajatellaan oikein.

Vierailija
12/12 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä asiaa niin, että jos viikko sitten joku olisi mennyt sinne kampaajalle kuumeessa, niin mahdollisesti sinun aikasi peruuntuisi, koska kampaajasi on kipeänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi