Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermot mieheen kun se ei käy missään!

Vierailija
29.09.2015 |

Sen lempibändi on nyt tulossa Suomeen parin kuukauden päästä, ja olen sitä mieltä että miehen pitäisi lähteä keikalle. Mies on sitä mieltä että haluaisi kyllä, mutta ei ilman minua. Ja no, minä en nyt voi lähteä koska vauva joka ei suostu pullosta juomaan on silloin vasta puolivuotias. 
Laitoin sitten pari viikkoa sitten miehen kaverille viestiä jos tämä pyytäisi miestä sinne, kävisivät yhdessä keikalla.
Mies nyt tänään sit valitti että tämä kvaeri on jo pariin otteeseen pyytänyt miestä keikalle, ja yöpymään luokseen... ei kuulemma yhtään kiinnosta.
Täytyy nyt sit katsoa vielä, jos sitten vaikka järjestäisi niin että yöpyisimme hotellissa, olisin siellä vauvan kanssa jos mies edes menisi keikalle vaikkei sitten jaksaisi lähteä kaverinsa kanssa mihinkään... 
(Ja joo, myönnän olevani myös itsekäs, miten minä voin pyytää miestä olemaan sitten kotona lapsen kanssa koska minä haluan lähteä yksin viihteelle, kun mies ei lähtisi mihinkään ilman minua =D )

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa perheleikkiä, kummallista peliä. Voi minua sinkkua velaa!

Vierailija
22/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:38"]Itse olen koti-äiti, enkä todellakaan mene mihinkään ilman miestäni. Mies käy töissä ja loppuaika vietetään perheenä. Koetatko nyt vaan saada " luvan" siihen että sinä haluat mennä yksin?!
[/quote] No niinhän mä sanoin jo aloituksessa, että osaltaan haluan itsekkäistä syistä että hän menisi yksin. Kävin kyllä yksin ennen tätä viimeistä raskautta, ja jopa raskausaikana. Teidän tilanne nyt eriaa meidän tilanteesta niin että toinen on töissä. Me ollaan nyt molemmat kotona. Oltu molemmat jo 7kk ja ollaan vielä 6kk. Kamalaa että haluaa että se toinen olisi joskus muualla =D
[/quote] pitäisköhän sitten erota jos toisen naama noin tympii?! Ei meitä tymmi toistemme naamat vaikka ollaan välillä mökilläkin puolivuotta jne jos toista rakastaa ei se ihminen kyllä ärsytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans just tällaista ollu jo useampi vuosi. Alkuun sai kipinän seuraavana päivänä lähteä kavereillensa, kun itsekkin lähdin omilleni, mutta nyt sekään ei enää ole toiminut. Eikä mun pyynnöt ja ehdotuksetkaan auta yhtään. Onneksi, voi onneksi vihdoin ja viimein alkaa hällä kohta työharjoittelu ja saa liikettä aikaan :).
Tämä on oikeesti ollu tosi ahdistavaa kun ei saa ikävöidä toista ja kun kaikki ärsyttää kumppanissa, joka kuitenkin on uskollinen, hyvä isä ja huomioiva. Anteeksi, en tiedä mitä voit asialle tehdä, muuta kuin toivoa, että mies pääsis töihin tai opiskelemaan. Tsemppiä, ymmärrän tuskasi! ps. käy silti itse ulkona!!!

Vierailija
24/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko antaa aikuisen ihmisen elää kuten hän haluaa? Tai jos tuo on ihan uusi piirre miehessä että menot ei kiinnosta, pohtisin onko hänellä masennus. Sillon ongelma onkin jo toinen. Sillon sillä ei todellakaan ole kivaa vaikka saisit sen potkittua "pitämään hauskaa". 

Vierailija
25/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:38"]Itse olen koti-äiti, enkä todellakaan mene mihinkään ilman miestäni. Mies käy töissä ja loppuaika vietetään perheenä. Koetatko nyt vaan saada " luvan" siihen että sinä haluat mennä yksin?! [/quote] No niinhän mä sanoin jo aloituksessa, että osaltaan haluan itsekkäistä syistä että hän menisi yksin. Kävin kyllä yksin ennen tätä viimeistä raskautta, ja jopa raskausaikana. Teidän tilanne nyt eriaa meidän tilanteesta niin että toinen on töissä. Me ollaan nyt molemmat kotona. Oltu molemmat jo 7kk ja ollaan vielä 6kk. Kamalaa että haluaa että se toinen olisi joskus muualla =D

[/quote]

Ymmärrän sinua, mutta mieti asiaa seuraavalta kannalta - eikö se ole raskaampaa miehelle jos ensin on pakko mennä ulos vaikkei halua, ja sitten vielä se vauvan hoito kun sinä olet muualla?

Olette yhtä paljon lapsen vanhempia, ei sinun tarvitse erikseen hankkia tulisia hiiliä miehen päälle että voisit sitten joskus käydä ulkona. Olisihan se ihan hullua että mies voi kieltää sinulta asian x sillä perusteella ettei itse tahdo sitä tehdä. Sovella tuota ajatusmaailmaa johonkin muuhun - et sä voi käyttää lyhyitä hameita parisuhteessa, ei mieskään niitä käytä...

Vierailija
26/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:38"]Itse olen koti-äiti, enkä todellakaan mene mihinkään ilman miestäni. Mies käy töissä ja loppuaika vietetään perheenä. Koetatko nyt vaan saada " luvan" siihen että sinä haluat mennä yksin?! [/quote] No niinhän mä sanoin jo aloituksessa, että osaltaan haluan itsekkäistä syistä että hän menisi yksin. Kävin kyllä yksin ennen tätä viimeistä raskautta, ja jopa raskausaikana. Teidän tilanne nyt eriaa meidän tilanteesta niin että toinen on töissä. Me ollaan nyt molemmat kotona. Oltu molemmat jo 7kk ja ollaan vielä 6kk. Kamalaa että haluaa että se toinen olisi joskus muualla =D

[/quote]

Ymmärrän sinua, mutta mieti asiaa seuraavalta kannalta - eikö se ole raskaampaa miehelle jos ensin on pakko mennä ulos vaikkei halua, ja sitten vielä se vauvan hoito kun sinä olet muualla?

Olette yhtä paljon lapsen vanhempia, ei sinun tarvitse erikseen hankkia tulisia hiiliä miehen päälle että voisit sitten joskus käydä ulkona. Olisihan se ihan hullua että mies voi kieltää sinulta asian x sillä perusteella ettei itse tahdo sitä tehdä. Sovella tuota ajatusmaailmaa johonkin muuhun - et sä voi käyttää lyhyitä hameita parisuhteessa, ei mieskään niitä käytä...
[/quote] Mies haluaa mennä. Ei vain haluaisi mennä ilman minua. Minusta on typerää että hän ei sitten mene sen takia että minä en pääse mukaan kun muuta seuraa saisi.
Käyn kyl ulkona yksin vaikka mies ei käykään, kivempaa se silti olisi jos hänkin kävisi. Kerran tai pari viikossa käyn muualla lasten kanssa niin että mies on muutaman tunnin ihan itsekseen. Kun minä taas menen töihin miehellä tulee olemaan paljon raskaampaa kuin nyt. Nyt otan vauvan mukaan jos käyn kavereiden luona.

Vierailija
27/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans vaimo joka halusi, että käyn aina ulkona silloin tällöin. Otin neuvosta vaarin, ja hoksasin sitten, ettei sinne kotiin ole oikeastaan mitään järkeä palata, kävin joskus nukkumassa ja kuuntelemassa huutoa kunnes sitten eräänä päivänä siellä ei ollut enää ketään ja varsin rauhallista. Ja mukavaa.

Vierailija
28/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:38"]Itse olen koti-äiti, enkä todellakaan mene mihinkään ilman miestäni. Mies käy töissä ja loppuaika vietetään perheenä. Koetatko nyt vaan saada " luvan" siihen että sinä haluat mennä yksin?!
[/quote] Mikset mene? Etkö oikeasti ikinä käy yksin esim. kahvilla kavereiden kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän