Millaista korvausta voin vaatija kaupalta?
Sain huonoa asiakas palvelua uudessa lähi kaupassani ja minulle on luvattu korvaus mieli pahasta. Millainen olisi sopiva koravaus kun en ole ennen tälläistä hyvitystä saanut?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:17"]
HUOH! Noh tuotteesta tuli väärä hinta kassalla joten en halunnut sitä.myyjä ei itse viitsinyt edes hakea tuotetta kassan päästä vaab KÄSKI MINUA antamaan sen takaisin. Tämä on paskaa asiakas palvelua enkä kaipaa tälläistä paskaa elämääni. Ap
[/quote]
Tarvitsetko kriiisiapua..?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:05"]
No jos saan vain kahvi paketin tai suklaa levyn, niin vaihdan kauppaa. Kyllä tässäkin kaupungissa kauppoja riittää. Ap
[/quote]
Kannattaa vaihtaa kauppaa. Jo ihan kaupan työntekijöiden edun vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:42"]
No jos saan vain kahvi paketin tai suklaa levyn, niin vaihdan kauppaa. Kyllä tässäkin kaupungissa kauppoja riittää. Ap
[/quote]
Kannattaa vaihtaa kauppaa. Jo ihan kaupan työntekijöiden edun vuoksi.
[/quote]
Yrititkö kirjoittaa työn tekiät? :D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:43"]
heh, tää oli oikeastaan aika hauska.
miten niin moni nyt oikeasti tarttui tähän ilmiselvään trolliin?
[/quote]Niinpä. Mutta hauska joo.
Onko sinulle siis jotain konkreettista vahinkoa tullut vai vain paha mieli? Jälkimmäiseen sopii mielestäni hyvin hyvitykseksi jäätelöpaketti tai suklaalevy.
*asiakaspalvelu
*lähikauppa
*mielipaha
*korvaus
Sopiva korvaus, kuten edellinenkin sanoi, suklaalevy tai kahvipaketti.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:57"]
Sain huonoa asiakas palvelua uudessa lähi kaupassani ja minulle on luvattu korvaus mieli pahasta. Millainen olisi sopiva koravaus kun en ole ennen tälläistä hyvitystä saanut?
[/quote]
Sinuna haastaisin suomen kielen opettajasi ensin oikeuteen.
[/quote]No miten olisi tonni rahaa?
[/quote]
Epäilemättä kaupungissa riittää myös asiakkaita. Kerrohan nyt, miten kaamealla tavalla sinua kohdeltiin, kun hyvitystä olet ruinaamassa?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:05"]
[/quote]No miten olisi tonni rahaa?
[/quote]
Mielellään mutta ei taida onnistua. :( Ap
[/quote]
Jos ei suklaa levy riitä niin suosit telen tosi aan lähi kauppaa vaihta maan. On ko siinä kin kaupun kissa monia lähi kauppo ja?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:05"] No jos saan vain kahvi paketin tai suklaa levyn, niin vaihdan kauppaa. Kyllä tässäkin kaupungissa kauppoja riittää. Ap [/quote]No miten olisi tonni rahaa? [/quote] Mielellään mutta ei taida onnistua. :( Ap
[/quote]Ei niin. Mielipahasta ei makseta.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:57"]
[/quote]
Sinuna haastaisin suomen kielen opettajasi ensin oikeuteen.
[/quote
Jos kirijoitus tyylini ei miellytä niin lue jotain muuta ketjua ole hyvä. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:05"] No jos saan vain kahvi paketin tai suklaa levyn, niin vaihdan kauppaa. Kyllä tässäkin kaupungissa kauppoja riittää. Ap [/quote]No miten olisi tonni rahaa? [/quote] Mielellään mutta ei taida onnistua. :( Ap
[/quote]Ei niin. Mielipahasta ei makseta.
[/quote]
Eikä paskasta asiakas palvelusta. ;) Ap
Mitä sinulle siis tapahtui siellä kaupassa?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:57"] Sain huonoa asiakas palvelua uudessa lähi kaupassani ja minulle on luvattu korvaus mieli pahasta. Millainen olisi sopiva koravaus kun en ole ennen tälläistä hyvitystä saanut? [/quote] Sinuna haastaisin suomen kielen opettajasi ensin oikeuteen. [/quote Jos kirijoitus tyylini ei miellytä niin lue jotain muuta ketjua ole hyvä. Ap
[/quote]Minulle tuli paha mieli avaustasi lukiessani. Miten korvaat sen minulle?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:09"]Mitä sinulle siis tapahtui siellä kaupassa?
[/quote]
HUOH! Ei liity avaukseen jankkaaja!!!!! Ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:31"]
Vittu jollain on raskas elämä.
[/quote]
Unohdit laitta ap. nostoosi.