Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta yksi pahin asia mitä ihmiselle voi tehdä on syrjäytyminen. Koska siiinä ihmisen aivojen hermosto alkaa taantua yhä enemmän kohti sellaista tilaa mikä aivojen hermostolle epäluonnnollista.

Vierailija
07.04.2022 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan siitä missä johdetaan aivot tavalllan dementoitumisen tasollle kun hermosto ei saa tarpeeksi ärsykkeitä ympäristöstä.

Vierailija
2/10 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on olemassa jo sellainen luolavertauskin olemassa antiikin ajoilta missä vangit laitetaan istumaan selkä luolan suuta kohti ja he alkavat nähdä tavalllaan todellisuuden sieltä luolan suulta kantautuvan valon varjojen kautta rakentamaan uutta todellisuuden kuvaa maailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun mielipiteesi, osa meistä on vapaaehtoisesti erakkoja ja eristäytyneitä. Olen itse esimerkiksi tehnyt vuosia sen eteen töitä että entisessä kotikaupungissani luullaan minun kuolleen. Korona-aikakin on ollut ihanaa kun saa eristäytyä ja syrjäytyä ihan luvan kanssa.

Vierailija
4/10 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmar kyllä syrjäytyvät ihan itse. Toki on myös kiusattija ja muuten huonosti kohdeltiuja jotka ei täysin ole itse syyllisiä.

Vierailija
5/10 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä idiottimaisia avauksia, joissa AP ei ole tajunnut mihin otsikkoa käytetään ja itse viesti on pelkkä piste. Laitan näistä aina poistopyynnön. Ehkä AP:n kaltaiset jotain oppisivat.

Vierailija
6/10 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi, osa meistä on vapaaehtoisesti erakkoja ja eristäytyneitä. Olen itse esimerkiksi tehnyt vuosia sen eteen töitä että entisessä kotikaupungissani luullaan minun kuolleen. Korona-aikakin on ollut ihanaa kun saa eristäytyä ja syrjäytyä ihan luvan kanssa.

Eiköhän syrjäytyminen ole kuitenkin sellaista mitä henkilö ei sisimmässään halua itselleen, muttei pääse siitä pois. Erakko omasta tahdostaan on ihan eri asia.

Vierailija
7/10 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teit sen?

Vierailija
8/10 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teit sen?

Jos viittaat tuohon "kuolemiseen" niin siihen riitti ihan vain parin luotettavan tutun "lipsautukset" tunnetuille juorukelloille. Siitä se tarina lähti etenemään omia uomiaan ja pikkuhiljaa kaikki uskoivat.

Vierailija
9/10 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei pqkotq pttamaan alkoa

Vierailija
10/10 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuita ärsytteitä ja virikkeitä aivoille liikaakin nykyään,ei siihen muita ihmisiä tarvita enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä