Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki tietävät juttuja hirveistä anopeista, mutta kukaan ei tunnusta olevansa sellainen?

Vierailija
07.04.2022 |

Selittäkää, naiset.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ei oile kovin luontevaa käyttäytymistä ihmiselle ja mitä hyötyä siitä olisi?

Vierailija
2/8 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan muutenkaan tunnusta olevansa hirveä. Kukaan ei tunnustaudu koulukiusaajaksi, naisten ahdistelijaksi tai perhettään terrorisoivaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei tunnista olevansa kontrolloiva.

Vierailija
4/8 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myöskään koskaan tunnusta olevansa työpaikkakiusaaja tai muuten kamala työkaveri. Ne on aina ne muut.

Vierailija
5/8 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain kuullut juttuja. Kaikki anoppini on olleet ihan mukavia ihmisiä. Valitettavasti se ei ole kaikkiin lapsiin tarttunut. Paria anoppia olen kaipaillutkin.

Vierailija
6/8 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini kokee vain ajattelevansa poikansa parasta, joka on haksahtanut kauheaan naiseen.

Vierailija
7/8 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli kauhea anoppi äidilleni. Onneksi oma anoppini on aivan ihana <3 Ihan kuin toinen äiti minulle, ollut jo seitsemän vuotta. :)

Vierailija
8/8 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että siihen on osallisena sekin, että näitä oikeasti todella vaikeita ihmisiä ei syvällisesti kiinnosta perehtyä siihen, mitä muut ihmiset ajattelevat. Heitä kiinnostaa lähinnä saada itselleen kaikkea ja nimenomaan niin, että sillä voi kehuskella ja valittaa itseen kohdistuneesta väärinkohtelusta.

Siksipä veikkaan, että oikeasti vaikea ihminen ei vaikka täällä palstalla pidemmän päälle viihdy. Ei heitä huvita kuulla vieraan ihmisen suulla, että heissä on jotain vikaa. Päinvastoin, sellaiset vuodatukset suunnataan esim. tutun kahvilan kassalle, joka ei tehtävänsä vuoksi voi muuta kuin kuunnella ja sanoa että voi sentään, onpas kurja miniä.

Toinen syy näiden "harvinaisuuteen" on se, että useimmat osaavat kyllä halutessaan käyttäytyä oikein miellyttävästi. Se yönmusta käytös päästetään irti silloin, kun ei ole muita näkemässä. Karmeinkin anoppi voi olla ihan ok työkaveri ja hyvänpäiväntuttu.