Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tätä uutisoida?

Vierailija
29.09.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443490701081.html

Entä saako keskustelupalstalla linkittää ko. uutiseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyshyshys

Vierailija
2/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä villasukkia kutomaan näille hädänalaisille.

Onhan se varmasti raskasta ihan Tukholmasta asti ajaa taksilla Tornioon asti. Kait me nyt sentään hierontapalvelu näille raukoille järjestetään. Tuommoisessa matkassahan tulee ihan pylly kipeäksi ja saattaa tulla veritulppa jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ap on polttava tarve "uutisoida"? Ja tuolle hysylle: uutinen on kaikkien luettavissa iltapäivälehdistä. Onko tarkoituksenne varmistaa, että yksikään kaltaisenne savipää ei varmasti jää ilman näitä tärkeitä uutisia?

Vierailija
4/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelia katsomatta valistettu arvaukseni on ei.

Vierailija
5/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika uusi lukija tällä palstalla  ja ihmettelen, miten täällä kirjoittavat nimittelevät toisiaan tosi rumasti ja haistattelevat jne., ilman mitään rajaa.

Ja sitä pidetään sallittuna?

Vierailija
6/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla voi sitten kysyä että saako tätä uutisoida?

https://www.suomenuutiset.fi/maahanmuutto-maksaa-suomalaisille-yli-miljardin-vuodessa/

Vierailija
7/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:05"]

Miksi sinulla ap on polttava tarve "uutisoida"? Ja tuolle hysylle: uutinen on kaikkien luettavissa iltapäivälehdistä. Onko tarkoituksenne varmistaa, että yksikään kaltaisenne savipää ei varmasti jää ilman näitä tärkeitä uutisia?

[/quote]

En minä ole mitään uutisoinut. Iltasnomat tämän uutisen on julkaissut.

Ihan vaan mielenkiinnosta haluan selvittää mistä saa puhua ja mistä ei saa puhua.

Miksi hyökkäät minua vastaan noin kovasti? Olen maahanmuuttomyönteinen, mutta en pidä siitä että tänne tullaan käyttämään hyväksi sosiaalijärjestelmäämme. Varsinkin nykyisessä kurjassa taloustilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän