Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtua?

Vierailija
29.09.2015 |

Painoa on raskauksien myötä vaan kertynyt lisää ja lisää. Nyt on siinä lukemissa että pakko tehdä jotain! Tsempatkaa mua? Oon huono ja nirso syömäri, nappailen leipää ja karkkia nälkääni, mitä nyt ehtii. Lihaa en syö, joskus ehkä kanaa.. salaatti on mautonta jne ;( mulla on myös kuntopyörä kotona. Ensimmäisen viikon jaksoin joka pvä polkea. Nyt sohva, leffa ja herkut houkuttaa enemmän lasten mentyä yöunille. Helpp!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:11"]

Ihan oikeestiko joku ei vielä tiedä miten laihtua ja oikeestiko joku rupee vielä neuvomaan?

[/quote]

Niinno, kaikki ei välttämättä ihan oikeasti tajua. Esim, ottaa kaupassa salaatin joka kaikella logiikalla on terveellisin vaihtoehto, mutta ei osaa katsoa sitä että niissä lisäkkeissä ja kastikkeessa voi olla 500 kaloria ylimääräistä.

Vierailija
22/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:11"]

Ihan oikeestiko joku ei vielä tiedä miten laihtua ja oikeestiko joku rupee vielä neuvomaan?

[/quote]

Niinno, kaikki ei välttämättä ihan oikeasti tajua. Esim, ottaa kaupassa salaatin joka kaikella logiikalla on terveellisin vaihtoehto, mutta ei osaa katsoa sitä että niissä lisäkkeissä ja kastikkeessa voi olla 500 kaloria ylimääräistä.

[/quote]

Et taida itsekään ihan tajuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän