Säästän jatkossa polttoainetta ajamalla motarilla 80km/h rajoituksen ollessa 120km/h
Kommentit (23)
Kyllä sen huomaa motareilla että ihmisten vauhti vähän hidastunut ja moni peesailee suosiolle rekkojen takana.
Mä ajan motarilla satasta samasta syystä. Sen yli kun mennään nopeuksissa, polttoaineen kulutus kasvaa huimasti. Ei oikein järkeä ajaa kovempaa.
Mene suosiolla ajamaan niille vanhoille 80kmh teille, jotka kulkevat motareiden vieressä.
Varma keino säästää polttoaineessa.
Olen ajanut "rekkavauhtia" max 90km/h jo vuosia. Säästän 60-70 euroa kuussa sillä polttoaineessani.
Varokaa aamulla kiirehtiviä työläisiä !
Olen monta vuotta jo ajanut 60km/h motarilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajan motarilla satasta samasta syystä. Sen yli kun mennään nopeuksissa, polttoaineen kulutus kasvaa huimasti. Ei oikein järkeä ajaa kovempaa.
Älä sitten tule liittymistä tuolla nopeudella normaali nopeuksilla ajavien eteen ja pakota äkkijarruttamaan.
Rekan imu on hyvä keino säännöllisesti .
Vierailija kirjoitti:
Mene suosiolla ajamaan niille vanhoille 80kmh teille, jotka kulkevat motareiden vieressä.
Ei kannata. Moottoritiet ovat muutenkin turvallisempia.
Vaihda Toyota, niin kukaan ei pahastu sun säästö ajosta...
Itse ajelen välillä ylinopeutta ja kiilaan suoraan audien ja bemarien eteen roiskuttamaan rapaa ja kiviä.
Muiden autojen kohdalla vaihdan kaistaa vasta kun väliä on reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten tule liittymistä tuolla nopeudella normaali nopeuksilla ajavien eteen ja pakota äkkijarruttamaan.
Aja sinäkin hiljempaa, niin säästät bensaa. Lähde aikaisemmin liikkeelle, niin ei ole kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin sopeutan nopeuden muiden nopeuteen liittymistä tullessa.
Tosin hyvin moni muukin näyttää ajavan satasta tai vähän yli, joten toi sun "normaalinopeus" ei itse asiassa ole mikään normaalinopeus, vaan ainoastaan ylin sallittu nopeus.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajelen välillä ylinopeutta ja kiilaan suoraan audien ja bemarien eteen roiskuttamaan rapaa ja kiviä.
Mikä järki tuossa roiskuttelemisessa on? Mene terapiaan, jos sairaalloinen kateus aiheuttaa tuollaisia purkautuvia patoutumia.
Tuohan on fiksua. Olisipa muutkin autoilijat yhtä fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tuossa roiskuttelemisessa on? Mene terapiaan, jos sairaalloinen kateus aiheuttaa tuollaisia purkautuvia patoutumia.
En ole kateellinen, vaan maksan potut pottuina. Audit ja bemarit kiilailevat noin jatkuvasti, ja kun ei ole ohitusmahdollisuutta niin roikkuvat perälaudassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aja sinäkin hiljempaa, niin säästät bensaa. Lähde aikaisemmin liikkeelle, niin ei ole kiire.
Ei ole kiirus, eikä tarvetta säästellä bensaa, ajan niin vähän vuodessa. Autossa istuminen on vaan tylsää, nopeasti rajoitusten mukaisesti perille vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen, vaan maksan potut pottuina. Audit ja bemarit kiilailevat noin jatkuvasti, ja kun ei ole ohitusmahdollisuutta niin roikkuvat perälaudassa.
Lisäys; en ikinä kehtaisi ajaa Audilla tai Bemarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva niille tuhansille hyvin ajaville audi- ja bemarikuskeille, että random mamma rankaisee heitä tuntemattomien random autoilijoiden rikkeistä.
Aika tyhmää käytöstä sinulta, jos olet tosissasi. Mutta tuskinpa olet.
Ihan ok.