Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinnalliset kaverini lakkasivat arvostamasta minua kun kaljuunnuin

Vierailija
29.09.2015 |

Nyt en enää kuulu heidän "hyvännäköisten" joukkoon. Huomasin että kun olin sporttisen ja hiuksellisen näköinen, minuun suhtauduttiin eri tavalla. Kun aloin käyttämään vielä rillejäkin, niin siinä meni loputkin rispektit. Olin siitä lähtien joku taustalla pyörivä hemmo. Todella hienoa olla pinnallinen. Omasta mielestäni olen sama tyyppi kuin aina ennenkin, mutta ilmeisesti en ole yhtä arvokas noiden entisten kavereiden silmissä. Kaipa he ajattelivat muodostavansa jonkun hyvännäköisten ryhmän ja minä huononsin ryhmän viehätysvoimaa.

Ei minua tuo asia enää häiritse, mutta tulipahan huomattua kuinka pienestä se arvostus on typerysten piireissä kiinni. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/5 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sait sentään hetkisen kuulua hyvännäköisten k***päiden sisäpiiriin. Samaan aikaan naispuolisia mutta rumia siskoja, tätejä, opettajia, kavereita jne. tuskin edes tervehditte kadulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hirveän nopeasti sinä kaljuunnuit? Jos hiukset lähtevät kahdessa viikossa ja kaverit myös, voi syy hyvinkin olla kaljussa ja pinnallisissa kavereissa, mutta jos kaljuuntuminen kestää viisi vuotta ja kaverit häipyvät vähitellen, voi syy olla muuallakin.

Vierailija
4/5 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kannata antaa häiritäkkään. Pinnallinen kauneus rapisee meistä jokaisesta jossain vaiheessa. Mutta sisäinen kauneus säilyy jos halutaan säilyttää. Siispä elä elämää ja huomaa muutaman vuoden kuluttua että hekin ovat rapistuneet siinä missä kaikki tavalliset ihmisetkin.

Vierailija
5/5 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:31"]

Kuinka hirveän nopeasti sinä kaljuunnuit? Jos hiukset lähtevät kahdessa viikossa ja kaverit myös, voi syy hyvinkin olla kaljussa ja pinnallisissa kavereissa, mutta jos kaljuuntuminen kestää viisi vuotta ja kaverit häipyvät vähitellen, voi syy olla muuallakin.

[/quote]

Hiukset harvenivat hitaasti, mutta itse kaljuuntuminen kesti noin viisi minuuttia, kun ajoin kaikki pois. Nyt minulla on ollut lyhyt sänkitukka monta vuotta. En minä nykäänkään ruma ole, mutta nuorena olin todella komea kasvoista. Minulla kestikin aika kauan tottua uuteen ulkonäköön, koska olin itsekin pinnallinen.

ap