joko sinne ompppuun
Pääsee normaalia reittiä? Entäs pihan parkkipaikka onko käytössä? En ole vuoteen käynyt, mutta nyt olis Tigeriin asiaa..
Kommentit (9)
Ei pääse. Eikä siellä ole Tigeriäkään.
Ja parkkihalli on maksullinen.
Halli 2h ilmainen.
Tiger avasi juuri viikko sitten.
Kiva, että tuli vastauksia. Itse en ole myöskään Ompussa käynyt aikoihin juurikin tuosta syystä. Ei-AP.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:04"]
Kiva, että tuli vastauksia. Itse en ole myöskään Ompussa käynyt aikoihin juurikin tuosta syystä. Ei-AP.
[/quote]
Todella moni on äänestänyt jaloillaan. Itse asun tässä 100 metrin päässä Ompusta, joten minua ei tuo parkkirumba haittaa, päinvastoin. Jengi tekee isommat ruokaostoksensa muualla, joten Cittarissa ja Prismassa ei ole kauheasti jonoja, kuten ei myöskään ravintoloihin. Hyvä taloustilanne pitää Ompun yrityksillä olla, jos tästä rakennusajasta aikovat kuivin jaloin selvitä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:04"]
[/quote]
Todella moni on äänestänyt jaloillaan. Itse asun tässä 100 metrin päässä Ompusta, joten minua ei tuo parkkirumba haittaa, päinvastoin. Jengi tekee isommat ruokaostoksensa muualla, joten Cittarissa ja Prismassa ei ole kauheasti jonoja, kuten ei myöskään ravintoloihin. Hyvä taloustilanne pitää Ompun yrityksillä olla, jos tästä rakennusajasta aikovat kuivin jaloin selvitä.
[/quote]
Ompussa on niin surkea ravintolavalikoima, ettei ihmekään ettei niihin ole jonoja.
Tigerista sain kaikki mitä tarvitsin. Selvästi ihmiset siirtyneet Selloon, joka on mun lähiostari, Aleksi 13 oli valtava valikoima verrattuna Selloon. Parkkihallissakin ihan hyvin tilaa ja puomit nousi lähtiessä ilman korttia :) Mutta en taas hetkeen mene, autoilijoilla pinna kireellä ja ihme parkkeerauksia keskelle katua...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:03"]
Halli 2h ilmainen. Tiger avasi juuri viikko sitten.
[/quote]
Huom! Nykyään 3h ilmainen!
Lisäsivät tunnin kun taisi tulla reilusti negatiivista palautetta asiakkailta... Surkeat ovat paikoitustilat autoille. Käsittämätöntä tunarointia jättää autoilevat asiakkaat huomioimatta laakennuksen rakentamisen ajaksi.
Ei pääse. Pihan parkkipaikan tilalla on rakennustyömaa/monttu, jossa tehdään ihan jatkuvasti duunia. Näin ikkunasta vilkaistuna "montussa" on viisi isoa metallista romulavaa, kaivinkone, kuorma-auto ja jonkin sortin puskutraktorivekotin.