Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitalon myynti

Vierailija
07.04.2022 |

En tiedä mistä aloittaa, olen väsynyt ja masentunut. Long story short: mies lähti toisen matkaan, sanoi vaan laita talomme myyntiin, häntä ei kiinnosta miten, millä hintaa tai muuta, mutta hoida homma PIAN, hän antaa tarvittavan valtakirjan. Omistusosuus talossa puolet ja puolet, mutta huom. emme ole naimisissa.
Kyseessä 80-luvun omakotitalo pk-seudulla, alkuperäiskuntoinen, talo vaatii lähiaikoina remontteja, kun ite ei olla tehty muuta kuin kattoremppa.

Yhden asian sain nyt hoidettua, kaveri lähtee syksyllä vaihtoon ja minä saan muuttaa hänen asuntoonsa pitkäaikaisesti eli minulla on syyskuun alusta asunto tiedossa eikä sillalailla ole tarpeen saada rahaa uuden asunnon ostoon.

Eli mistä aloitan, en pysty ajattelemaan nyt mitään järkevästi. Anteeksi.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät mieheltä valtakirjan. Menet sitten kiinteistövälittäjän luo. Siitä se alkaa.

Vierailija
2/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt sen nyt sikahalvalla jollekkin tutullesi ja pieni järjestelypalkkio sinulle ruskeassa kirjekuoressa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toimia nopeasti, ennen kuin miehen uusi suhde kolahtaa kiville ja hän alakaa peruaan asioita.

Vierailija
4/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat kiinteistönvälittäjälle ja annat miehesi numeron. Muutat pois. Miksi näkisit kaiken vaivan, anna miehen hoitaa.

Vierailija
5/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin miehelle myyntivälittäjien yhteystietoja enkä tekisi itse asian eteen yhtään mitään, jos kerran ei ole rahan takia pakko myydä nyt.

Vierailija
6/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat kiinteistönvälittäjälle ja annat miehesi numeron. Muutat pois. Miksi näkisit kaiken vaivan, anna miehen hoitaa.

Mies nimenomaan sanoi että hoida sinä. Sanoi monta kertaa. Häntä ei kuulemma kiinnosta enää pätkääkään mikään meihin liittyvä. Jos minä en hoida, ei asia etene mihinkään.

ap

Vierailija
7/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä kiinteistövälittäjään, heillä on valmiina sopivia valtakirjapohjia, jotka exäsi voi sitten täyttää.

Vierailija
8/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittäjä kyllä hoitaa homman. Ole onnellinen talon sijainnista, menee varmasti kaupaksi. Älkää ksunistelko tslon kuntoa, ettei tule jälkipyykkiä. Onko tontti oma?

Vierailija
9/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies nimenomaan sanoi että hoida sinä. Sanoi monta kertaa. Häntä ei kuulemma kiinnosta enää pätkääkään mikään meihin liittyvä. Jos minä en hoida, ei asia etene mihinkään.

ap

No sitten ei etene. Miksi sinun tulisi totella miestä? Sano että hoitaa itse.

Vierailija
10/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välittäjä kyllä hoitaa homman. Ole onnellinen talon sijainnista, menee varmasti kaupaksi. Älkää ksunistelko tslon kuntoa, ettei tule jälkipyykkiä. Onko tontti oma?

On kaupungin vuokratontti. Onkohan se ostajille turn-off? Vuokra ei kuitenkaan ole ihan kohtuuton.

Vierailija
11/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on judt hyvä aika myydä. Korona nostanut hintoja ja ihmiset haluaa muuttaa koulujen päätyttyä. Sun ei oo mikään pakko puunata siellä. Olet vain pois näytön ajan. Kun miestä ei kiinnosta, saat varmaan mukaan sen irtaimiston, minkä haluat.

Vierailija
12/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin kanssa tooooodella halvalla vaikka omalle äidilleni.

Vierailija
13/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No sitten ei etene. Miksi sinun tulisi totella miestä? Sano että hoitaa itse.

Miten niin totella? Jos minä en hoida asiaa, niin talo on tässä myymättä vuositolkulla. Ja kulut juoksee. Ei mulla ole kovin pitkään varoja yksin maksaa.

Vierailija
14/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on judt hyvä aika myydä. Korona nostanut hintoja ja ihmiset haluaa muuttaa koulujen päätyttyä. Sun ei oo mikään pakko puunata siellä. Olet vain pois näytön ajan. Kun miestä ei kiinnosta, saat varmaan mukaan sen irtaimiston, minkä haluat.

Joo, saan kaiken irtaimiston. Ja vapaat kädet heittää pois miehen tänne jättämät tavarat.

Kuulin kyllä jostain, että tuo Ukrainan sota olisi vaikuttanut asuntokauppoihin hidastuvasti, ihmiset pelkää sijoittaa omistusasumiseen varsinkin kun asuntolainan korot on nousussa.

Vierailija
15/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miehelle kostoksi? Miksi pitäis myydä todella halvalla jos kerran ap:lle kuitenkin tulee puolet myynti hinnasta? Hänhän siitä kärsisi.

Vierailija
16/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kaupungin vuokratontti. Onkohan se ostajille turn-off? Vuokra ei kuitenkaan ole ihan kohtuuton.

Riippuu siitä, mihin asti nykyinen sopimus voimassa. Sopimusta uusiessa vuokra lähtee kuuta kiertävälle radalle, voi siis pahimmassa tapauksessa jopa kymmenkertaistua.

Vierailija
17/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun oma etu on nyt hankkiutua talosta eroon. Mitä paremman hinnan saat siitä myös, sitä kivempi on sinun uusi oma koti.

Sitä kivemman talon saat uuden miehesi kanssa, sen oikean.

Hyvä että olet jo muuttanut. Helpompi hoitaa sieltä käsin.

Soita välittäjälle. Meillä päin osuuspankin op-kiinteistönvälittäjät myy paljon, kun meidän kylällä on Osuuspankki. Myös kaupan vahvistamiset mä tein pankin lakimiehellä (naisella). Hän teki kaikki paperit, selitti minulle yhdellä istumalla ja vedin nimen alle.

Muutkin välittäjät tietysti käy, Habitat ym.

Muuttoon otat sitten siitä talorahasta jollain tonnilla muuttofirman. Voit tilata sinne pinot vuokralaatikoita etukäteen ja pakata itse, tai firma halutessa myös pakkaa.

Muuttopäivänä tulee pihaan iso auto ja joukko miehiä, ja he tekevät kaiken. Sinä näytät sitten uudessa kodissa, mihin sohva ym laitetaan. Suosittelen että kaikki laatikot pinotaan vaikka yhteen makkariin, niin pystyt liikkumaan muualla.

Jos sinulla on esim sisko tai veli, voisit pyytää häntä avuiksi soittamaan välittäjälle ja muuttofirmalle, jos tuntuu vaikealta.

Sinun ei tarvitse taloa myydessä kuin pysyä poissa sieltä, kun sitä esitellään.

Vierailija
18/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä vaan asustelisin siellä, kunnes mieskin innostuu myymisestä. 

Vierailija
19/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mailman tilanne on se että kuka pöljä ostaa ok talon. vaikka jetro ja kaisa ja muut huijarit muuta väittävät. kaikista loisista sitä ohjelmaakin tehdään JA TODELLA TYHMÄT MAINOSTAJAT MAKSAVAT TULEE ANTI REAKTIO JA SEN NÄKÖJÄÄN MUISTAA VIELÄ 3V PÄÄSTÄKIN

Vierailija
20/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehelle kostoksi? Miksi pitäis myydä todella halvalla jos kerran ap:lle kuitenkin tulee puolet myynti hinnasta? Hänhän siitä kärsisi.

Talo tulee sitten perintönä takaisin.

Luultavasti jäisin asumaan taloon ilman aiettakaan myydä. Mies joutuisi ostamaan minut ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi