Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riittääkö kerran viikossa? Oikeasti?!!

Vierailija
28.09.2015 |

Näinkö se menee? Minä 39 ja mies 10 vuotta päälle, ja halut ei todellakaan kohtaa vaikka yhdessä olemme olleet vasta reilun vuoden. Paljon olen kokeillut, mutta minkäs teet jos toinen ei syty?! Syy on minussa tai hänessä, ehkä molemmissa. Nuorempana seksi saattoi jopa olla vain sivujuoni suhteessa. Tilanteeni myötä olen huomannut että jos seksi ei toimi tai aloitteet yksipuolisia tuntuu koko suhde vähitellen yhä toimimattomammalta. Puhuminen asiasta ei ole auttanut, mieli menee vaan maahan sillä selväksi on tullut... Mies ei innostu. Miestä ei kiinnosta. Seksi siis. Max. kerran viikossa ja se on siinä.

Luin testosteronin laskemisesta eli "miesten menopaussista". Ehkä tämä on myös sitä, tai ehkä en ole vain oikea sytyttämään fiiliksiä. Nyt vallitsevana olona halu ottaa etäisyyttä, sillä tarvitsisin läheisyyttä toisenkin aloitteesta, luonnostaan. Jos yhdessä tulee enemmänkin yksinäinen olo, ehkä pitäisi olla vain yksinään?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös katsahtaa peiliin, pohdiskella luonteenlaatuaan ja käytöstään. Ajan saatossa mielenkiinto kohteen kanssa puuhaamiseen voi myös laantua.

Vierailija
22/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannattaa myös katsahtaa peiliin, pohdiskella luonteenlaatuaan ja käytöstään. Ajan saatossa mielenkiinto kohteen kanssa puuhaamiseen voi myös laantua."

Vai että pitäisi oikein itse päätellä syy? Miksi te pihtaajat panttaatte myös niitä pihtaamisen syitä? Miksi ette keskustele? Kun teiltä kysytään, ei mitään tolkullista vastausta tule, vain tekosyitä, joiden korjaaminen ei johda mihinkään. Ei me haluttomien puolisot olla mitään kohteita, vaan ihmisiä, jotka haluavat päästä itse tekemään päätelmiä tilanteestamme ja päättämään elämästämme. Ja arvaapas vain, olemmeko jo pohtineet. Peilistä katsoo edelleen huomaavainen, naisellinen, kiva nainen. Mikään pakko ei kuitenkaan ole kanssani elää, jos ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 23:59"]

Meidän suhteessa on normaalia että seksiä on välillä kerran viikossa ja välillä kerran puolessa vuodessa. Ei toista saa tuomita jos ei tee mieli

[/quote]

Mutta ei myöskään saa tuomita jos tekee mieli. Kyllä tuossa tilanteessa pitää pystyä toinen tyydyttämään tai hommata joku kolmas tyydyttämään.

Vierailija
24/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama ongelma, olen sinua pari vuotta nuorempi ja mieheni on miestäsi pari vuotta nuorempi.

Saan ehkä kerran viikossa, joskus ei sitäkään.

Älä syyllistä, mutta kysy voisiko hän mittauttaa testosteronin.

Meillä auttaa jonkin verran tilannetta lisäravinteet ruusunjuuri, arginiini ja viimeisimpänä Tradamix.

Vierailija
25/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei riittäisi. Ja jos mieheni ei kykene, niin ottaa sitten suihin tai sormettaa. Olipas vaikeaa. Mutta eipä ole ollut ongelmaa, seksiä on vaikka päivittäin jos jompaa kumpaa haluttaa vain.

Vierailija
26/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 08:10"]

Miksi mammat kärvistelee puutteessa kun komeita ja fiksuja ja suorituskykyisiä uroita olisi tarjolla mielin määrin? En käsitä.

[/quote]

Enää tarvitsee tietää vain, että missä? t. nainen 46

Vierailija
27/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oliko suhteen alussa eri tilanne?

Olen vielä nuori (26), mutta suhteissani on aina ollut seksiä lähes joka päivä.. Se on ollut hyvä niin. Enkä näe, että tahti tuosta ihan heti muuttuisi.. Jos niin käy, no problem, kunhan nyt edes kerran pari viikossa silloinkin.

Vierailija
28/28 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni toi miehen ikä ja siihen vetoaminen on todella yksilöllistä. Itse olen 27- vuotias ja mies 48 vuotias, ollaan 6 vuotta oltu yhdessä, josta viimiset 5 vuotta naimisissa,meillä jopa kaksi lasta, joista toinen vasta vauva ja seksiä on lähes joka ilta kun lapset käy nukkumaan. Ennen nykyistä parisuhdettani seurustelin useamman miehen kanssa jotka olivat omaa ikäluokkaani ja törmäsin silloin kaikkien kohdalla tähän "ehkä kerran viikossa seksiin"- siihen ne suhteet kaatuivatkin.