Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämistä

Vierailija
07.04.2022 |

Jos naimissa oleva mies tapaa kahdestaan naista (myös naimisissa) , joka on tunnustanut olevansa kovin ihastunut tähän mieheen, niin onko tällainen tapaaminen Ok?

Miehellä ei ole erityisiä tunteita naista kohtaan, vaan kyse on siitä, että nainen haluaa jutella ja tavata päästäkseen irti omista tunteistaan?

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat selkeästi paljon läheisempiä (ainakin henkisessä mielessä) kuin mies antaa ymmärtää. Ei muuten olisi tuollaiseen tapaamiseen suostunut.

Vierailija
162/192 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun miettii, niin jotenkin tosi noloa, että nainen kinuu lounastreffeille ja oikein paljastaa, että "yritän tässä näin tunteeni sinua kohtaan tappaa". Hei haloo. Nainen on varattu myös ja tämä mies on perheellinen naimisissa oleva noin nelikymppinen mies.

Vierailija
164/192 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Ap katosi. Varmaan provo tai sitten depis jos miehensä on paheksunut vauvisohjeita heidän yksityisasioissaan (on voinut perustella vauviksella), ja kollega(lumppu) on ollut samaa mieltä. Henkinen väkivalta on täysin mahdollista tässä kohtaa. Tiedän itsekin miten huo ra tiesi paljon paremmin meidän asiamme, koska mies oli hänelle valehdellut miten surkea parisuhde. Kysyin ennenkuin heivasin miehen pellolle, miten on mahdollista että joku täysin vieras tietäisi mitään parisuhteestamme, en ole nähnyt ketään ulkopuolista tässä asunnossa. Miten voi tietää mitään? Ja sitten monoa. Vtutti kun lapsilta meni isä.

Vierailija
165/192 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
166/192 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
167/192 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen kaikki on pettämistä ja on todellakin suhteen murentamista.

Vierailija
168/192 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
169/192 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
170/192 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Vierailija
171/192 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
172/192 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lounaalle meno ole pettämistä, mutta koko tuo kuvio haiskahtaa pahasti...

Ap yritä pusertaa miehestä irti enemmän.

Ovatko viestitelleet työn ulkopuolella muita asioita kuin työasioita? Olen täysin varma, että ovat. Entä kuinka pitkään tämä viestittely on sitten jatkunut? Kysypäs mieheltäs noi.

Veikkaan, että ovat käyneet tiuhaa viestien vaihtoa näiden kahden vuoden aikana.

Niin, eihän lounaalle meno sinälläään ole pettämistä,. Mutta kyllä minä silti koen, että koska heillä on tällainen keskinäinen yhteinen ”asia”, josta minä en millään voi olla täysin perillä, tavallaan tämä on pettämistä.

AP

Siis se on pettämistä, että joku ulkopuolinen on ihastunut mieheesi?

Ei, vaan se, että he yhdessä pohtivat ja käsittelevät tätä ihastumisen tunnetta. Sen tunteen käsittelyssä olen ulkopuolinen.

AP

Ota aika ja paikka ylös ja mene mukaan lounaalle. Ja ota vielä miestäsi kädestä kiinni. Näytä että tähän väliin et tule.

Vierailija
173/192 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vastata tähän aiemmin ja ketju näyttää jo kuivuneen kasaan, mutta alkupuolella moni ihmetteli naisen motiiveja ja väitti ettei se ihastus tuolla tavalla helpota. Olen hieman eri mieltä. Riippuu varmasti ihmisestä, mutta kyllä minä voin hyvin kuvitella että tuollainen keskustelu saattaisi saada oman pään sisällä paisumaan päässeen ihastuksen laimenemaan.

Tosin olen myös sitä mieltä, että naisen käytös on jo pettämistä. Miehen käytös ei sitä minusta ole, ainakaan vielä, mutta ei se myöskään ihan normaalia ole. Toisaalta en näkisi tapaamisen kieltämistä järkevänä. Ei toista voi kahlita kotiinkaan. Jos ihastus on molemminpuolista, on mahdollista että tässä käy huonosti teki Ap mitä tahansa.

Vierailija
174/192 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lounaalle meno ole pettämistä, mutta koko tuo kuvio haiskahtaa pahasti...

Ap yritä pusertaa miehestä irti enemmän.

Ovatko viestitelleet työn ulkopuolella muita asioita kuin työasioita? Olen täysin varma, että ovat. Entä kuinka pitkään tämä viestittely on sitten jatkunut? Kysypäs mieheltäs noi.

Veikkaan, että ovat käyneet tiuhaa viestien vaihtoa näiden kahden vuoden aikana.

Niin, eihän lounaalle meno sinälläään ole pettämistä,. Mutta kyllä minä silti koen, että koska heillä on tällainen keskinäinen yhteinen ”asia”, josta minä en millään voi olla täysin perillä, tavallaan tämä on pettämistä.

AP

Siis se on pettämistä, että joku ulkopuolinen on ihastunut mieheesi?

Ei, vaan se, että he yhdessä pohtivat ja käsittelevät tätä ihastumisen tunnetta. Sen tunteen käsittelyssä olen ulkopuolinen.

AP

Ota aika ja paikka ylös ja mene mukaan lounaalle. Ja ota vielä miestäsi kädestä kiinni. Näytä että tähän väliin et tule.

Jos mies on ihan normaali niin ei kyllä tuollaiseen ilveilyyn suostu. Eri juttu olla vastaamatta ihastuneen tunteisiin, ja toinen juttu ehdoin tahdoin nöyryyttää ihastunutta tuomalla vaimo paikalle patsastelemaan ja esiintymään.

Vierailija
175/192 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä miehen kanssa saa käydä muualla jos käyttää kumia minusta vähän sama kuin hän runkkaisi ei siinä kosketusta minä sitten ainoa kun paljaalla..

Vierailija
176/192 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta tosi hyvin.

Onpa tosi vittumainen tilanne. Koska tämä lounas nyt pitäisi olla?

Kysy mieheltäsi, miksi on pakko mennä sinne lounaalle asiasta vääntämään? Eikö hän voisi laittaa asiasta vain lyhyen viestin? Ai niin ja kysypäs, että kuinka paljon ovat viestitelleet työpaikan ulkopuolella. Oletko huomannut, että olisi tekstaillut salaa ja olisi hymyillyt samalla?

Maanantaina ovat menossa syömään.

Ja siis eivät ole samassa työpaikassa ja viestittely on kuulemma tapahtunut pääosin sähköpostitse. Mutta mistä minä tiedän mikä on totta ja mikä tarua ja miten paljon viestejä on poistettu.

AP

Koska he ovat viestitelleet paljon, koska nainen on ilmaissut ihastumisen tunteita miestäsi kohtaan, koska mies ei ole pistänyt OMALTA puoleltaan stoppia viestittelylle, koska heidän ei ole pakko olla toistensa kanssa tekemisissä vaan ovat silti siis vapaaehtoisesti, koska tämä on jatkunut jo pitkään, niin kyseessä ON jo SUHDE, joka ei ole platoninen vaan jännittynyt/romanttinen.

Mies kenties itsekin tiedostamattaan tunnustelee tilannetta ulkoistaen itsensä siitä: entä jos minulla ja tällä naisella olisi suhde? Miten sinä, miehen puoliso reagoisit? Mies ehkä pohtii jo eron mahdollisuutta.

Vierailija
177/192 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
178/192 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin työkaveriini, joka käy työyhteisössämme kerran viikossa. Pientä flirttiä oli läpällä muutaman kerran puolin ja toisin, ei muuta. Olemme molemmat tahoillamme naimisissa.

Olen ollut puolisoni kanssa yhdessä 20 vuotta, enkä ole koskaan ennen ihastunut toiseen. Työkaveri vain pääsi suojamuureistani läpi ilman, että tiesi siitä itse mitään.

Ihminen ei voi mitään tunteilleen, mutta teoilleen voi, joten olen pitänyt asialinjaa ja yrittänyt hillitä tunteitani. En halua hajottaa omaa perhettäni enkä toisen suhdetta. Näen, että hänkään ei halua.

Olotilani oli silti hankala ja tilaisuuden tullen sanoin hänelle, että hän on päässyt suojamuureistani läpi, tykkään enemmän kuin naimisissa olevan kannattaisi, mutta en yritä mitään. Hän sanoi olevansa imarreltu.

Sanoin tuon suojellakseni itseäni ja perhettäni, ja se toimi. Kun kissa oli nostettu pöydälle, ihastumisen tunteet ovat laimentuneet, ja se oli tarkoituskin.

Isommassa työporukassa välit häneen ovat ennallaan, mutta näen hänen olevan varautunut minua kohtaan. Ymmärrän sen täysin. Kahden kesken olemme olleet tasan sen kerran, kun kerroin hänelle.

Puolisoni ei tiedä. En halua satuttaa häntä kertomalla ja aiheuttamalla mustasukkaisuutta turhaan, koska en aio pettää.

Tunnen morkkista ihastumisestani ja siitä, että kerroin tunteistani ihastukseni kohteelle ja näin hämmensi häntä, vaikka tarkoituksena oli suojella itseäni. Kuten sanottu, tunteilleen ei mitään voi, mutta ihastumista kertominen vähensi.

Vierailija
179/192 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
180/192 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi