Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Suomessa ole kauppojen kassoilla niitä pakkaajapoikia?

Vierailija
07.04.2022 |

Jenkeissähän saattaa olla jopa vanhuksiakin pakkailemassa asiakkaiden ostoksia. Olisi hyvä saada Suomeenkin moista palvelua.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll se helpottais varsinkin vanhempien ihmisten ostamista, kun on keppiä ja rollaattoria mukana tai kädet ei toimi hyvin ym niin iso apu olisi. Isoissa Kaupissa vois olla pari kassaa jossa tätä tehtäisiin. Palkka tuskin olisi suuri eli vois saada työkkärin rahat vielä täytenä lisäksi.

Vierailija
42/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyll se helpottais varsinkin vanhempien ihmisten ostamista, kun on keppiä ja rollaattoria mukana tai kädet ei toimi hyvin ym niin iso apu olisi. Isoissa Kaupissa vois olla pari kassaa jossa tätä tehtäisiin. Palkka tuskin olisi suuri eli vois saada työkkärin rahat vielä täytenä lisäksi.

Voi hyvä isä! Jos se vanhus ei voi kaupassa käydä, niin olemassa on kotihoito ja kauppatilaukset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä isä! Jos se vanhus ei voi kaupassa käydä, niin olemassa on kotihoito ja kauppatilaukset!

näistä todennäköiseti kieltäytynyt mutta taika sauvan heilautus ja hän antaa vieraan laittaa ostokset kassiin kaupassa.

Vierailija
44/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä Suomessa saa maksaa niin pientä palkkaa...

Mitä? :D

Suomessahan ei ole olemassa minimipalkkaa toisin kuin Yhdysvalloissa. Suomessahan voi epäedullisella työsopimuksella jäädä kokonaan ilman palkkaa, jos ei ole mitään tessiä, joka määrittäisi minimin ja suostuu sellaiseen sopimukseen, jossa ei yllä lainkaan palkanmaksurajaan. Omassa tuttavapiirissä on tällainen nollapalkaa saanut (puhelinmyynti).

Vierailija
45/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että joku tuntematon koskee ostoksiini. Pakkaan itse.

Vierailija
46/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kuljin kyynärsauvoilla niin lähes joka kaupassa myyjä pakkasi ostokseni ja jopa veivät ne autolleni jos ei ollut hirveän kiire. Normaalisti tuntuisi vaivaannuttavalta jos joku olisi pakkaamassa kun itse toljotan tumput suorina vieressä.

Vierailija
47/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua että joku tuntematon koskee ostoksiini. Pakkaan itse.

onneksi on tuttu tuotantolinjalla, logistiikassa, hyllytyksessä ja kassalla.

Vierailija
48/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä Suomessa saa maksaa niin pientä palkkaa...

Mitä? :D

Suomessahan ei ole olemassa minimipalkkaa toisin kuin Yhdysvalloissa. Suomessahan voi epäedullisella työsopimuksella jäädä kokonaan ilman palkkaa, jos ei ole mitään tessiä, joka määrittäisi minimin ja suostuu sellaiseen sopimukseen, jossa ei yllä lainkaan palkanmaksurajaan. Omassa tuttavapiirissä on tällainen nollapalkaa saanut (puhelinmyynti).

Muistelisin, että myös esimerkiksi järjestyksenvalvojilla ei ole myöskään työehtosopimusta olemassa. Ainakin niihin aikoihin, kun itse järjestyksenvalvojakurssin kävin.

Vierailija
49/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai parempi vaan pysyä poissa näkyvistä ja antaa omatoimisuuden hiipua? Tätä tää yhteiskunta nykyään on!

Vierailija
50/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi tuollaiselle kassalle, haluan itse pakata ostokseni. Ärsyttää joskus jouluisinkin kun on jotain tonttulakkiteinejä hihnan päässä hiplailemassa ostoksiani.

Vierailija
51/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menisi hermo sitä odotellessa. Kumminkin pakkais liian hitaasti.

Vierailija
52/52 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun kuljin kyynärsauvoilla niin lähes joka kaupassa myyjä pakkasi ostokseni ja jopa veivät ne autolleni jos ei ollut hirveän kiire. Normaalisti tuntuisi vaivaannuttavalta jos joku olisi pakkaamassa kun itse toljotan tumput suorina vieressä.

Samoin. Myös moni etenkin vanhempi naishenkilö tarjoutui kantamaan ostoksiani kun nilkutin kyynärsauvoilla. Mihin sellaista pakkaus ja kuljetus palvelua tarvitaan kun monesta paikasta löytyy vielä ystävällisiä ihmisiä?