WT-mamma kiskoi maha pystyssä röökiä cittarin pihalla.
Kommentit (34)
mitä se kellekkään kuuluu? mun keho mä päätän!
Mä en tajuu tuota raskaana polttamista mut en tajuu kyl sitäkään että miks sitä pitää vielä kaikkien nähden yleisillä paikoilla tehdä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:13"]mitä se kellekkään kuuluu? mun keho mä päätän!
[/quote]auts, johonkuhun taisi kolahtaa
itse en kehtaa tupakoida vaikken ole edes raskaana, näyttää niin typerältä että ne tupakit mitkä poltan, poltan omalla pihalla niin ettei kukaan näe.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:16"]itse en kehtaa tupakoida vaikken ole edes raskaana, näyttää niin typerältä että ne tupakit mitkä poltan, poltan omalla pihalla niin ettei kukaan näe.
[/quote]
Mulla sama. En ikinä polta missään kaupungilla tai edes pihalla. Parvekkeella poltan. Harva edes tietää että poltan.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:13"]mitä se kellekkään kuuluu? mun keho mä päätän!
[/quote]
Sä voit päättää myös pienen ihmisen puoledta haluuko se tupakoida? Kai annat sille myös kessun omaan käteen kun syntyy?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:13"]mitä se kellekkään kuuluu? mun keho mä päätän!
[/quote]
Sä voit päättää myös pienen ihmisen puoledta haluuko se tupakoida? Kai annat sille myös kessun omaan käteen kun syntyy?
[/quote]
Hahahahaaaa!!! vähä eri asia niinku tollaset kukkahattutädit tiiä mitää!!
Joo se näyttää ihan järkyttävältä!! Meidän naapurin mummon tytär/miniä (en tiedä kumpi se on) veteli kans odottaessaan tupakkaa aina tossa meidän pihalla. Voi että teki mieli avata ikkuna ja huutaa että nyt oikeesti nainen!! Nyt se sama nainen nousee autosta palava rööki suunpielessä, kun samassa autossa on se vauva sekä perheen vanhempi (noin 3-4v lapsi) :(
Tosinaisuus hukassa tuolta tyypiltä
Raskaana olevan naisen tupakointi on kauhistus, mutta abortti (syntymättömän ihmisen murha) on jees.
Ok...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:44"]
Raskaana olevan naisen tupakointi on kauhistus, mutta abortti (syntymättömän ihmisen murha) on jees.
Ok...
[/quote]
Vain toinen noista tuottaa kärsimystä sille syntymättömälle olennolle.
yäk!