Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WT-mamma kiskoi maha pystyssä röökiä cittarin pihalla.

Vierailija
28.09.2015 |

Hyi stana että näytti kuvottavalta!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Amsterdamissa mammat tekee tuota koulun pihalla odottaessaan lapsiaan. Osalla on vauvakin vaunussa. Isät vetelee myös eikä kukaan häpeile tai katso pahasti. Se on heidän asiansa. Minun silmääni vähän särähtää mutta olenki suomalainen ja häpeän heidän puolestaan vaikkei pitäisi. Juttelin asiasta miheni kanssa ja hän sanoi ettei se ole minun asiani.

Vierailija
2/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen liikkeen parkkipaikalla isällä oli käsivarrellaan aivan pieni vauva ja äiti vierssä veti kessua nokka notkollaan. Näytti ja tuntui pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:15"]

Mä en tajuu tuota raskaana polttamista mut en tajuu kyl sitäkään että miks sitä pitää vielä kaikkien nähden yleisillä paikoilla tehdä.

[/quote]

Ehkä se on heidän mielestään coolia kun läski wt-mamma vetää röökiä hampaat keltaisena.. siitä ei kyllä saa coolia mitenkään mutta ehkä he näkevät toisin

Vierailija
4/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:02"]

Täällä Amsterdamissa mammat tekee tuota koulun pihalla odottaessaan lapsiaan. Osalla on vauvakin vaunussa. Isät vetelee myös eikä kukaan häpeile tai katso pahasti. Se on heidän asiansa. Minun silmääni vähän särähtää mutta olenki suomalainen ja häpeän heidän puolestaan vaikkei pitäisi. Juttelin asiasta miheni kanssa ja hän sanoi ettei se ole minun asiani.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Osa vanhemmista altistaa lapsensa auton pakokaasulle. Vie lapset parkkihalliin jossa on todella paljon ilmansaasteita. Koulun parkkipaikallakin saattaa ajaa autoja ohi ja pakokaasua pääsee suoraan hengitysteihin. Moni kohdistaa ilmansaasteet ja raskasmetallit vain röökaamiseen, mutta lasten keuhkot ja hengitystiet ovat jatkuvasti vaarassa myös autoilun takia. Enimmäseen autoilu suurten kaupunkien kävelyteillä on riskitekojä esimerkiksi astman kehittymiselle ei niinkään satunnainen tupakoitsija kadun varressa.

Meksikoxityssä moni pitää hengityssuojainta hengitysilman huonouden takia samoin Japanissa suurimmissa kaupungeissa ilma on niin pahasti saastunutta ettei sinne lapsia voisi kuvitella päästää. Silti moni lapsi joutuu käymään koulunsa saastuneen ilman keskellä. Sitä voisi moni hnekilöautoilija miettiä ja myös tupakoitsija että voisiko sen matkan kävellä vai onko pakko käyttää autoa?

Vierailija
5/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkisivatkohan röökin vauvansa suupieleen vaikka synnärillä, jos kerran tupakointi raskaana on ok?

Vierailija
6/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa töissä päivittäin tämän asian tiimoilta. Naiset menossa synnyttämään, mutta pakko polttaa tupakka ensin koska "ei tiedä koska pääsee uusiks tupakalle". Pahin mitä tiedän oli synnyttämään tulossa oleva nainen joka poltti kannabis jointin synnytys sairaalan pihalla..

Vierailija
7/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:13"]mitä se kellekkään kuuluu? mun keho mä päätän!
[/quote]

Sä voit päättää myös pienen ihmisen puoledta haluuko se tupakoida? Kai annat sille myös kessun omaan käteen kun syntyy?
[/quote]
Ja sit kun vauva ihan viekkareissa kärsii niin korvikepullo kouraan ku maito ei noussut.. huh saisivat kieltää koko röökin ihmiskunnalta

Vierailija
8/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakkoja raskaana tupakoiville. Ainaskin 200e niin ei riitä rahat ostaa sitä tupakkaa

Vierailija
9/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tajua tätä.. Joidenkin on toki tosi vaikea päästä eroon tupakasta vaikka paksuna oliskin, mutta ei nyt sentään polttais julkisilla paikoilla muiden nähden. Muistan, kun kaveri oli raskaana vuosia sitten. Oli polttanut teinistä asti eikä päässyt eroon vaikka kokeili. Vähensi kyllä. Ei koskaan polttanut julkisilla paikoilla, kotoonankin oli kyykyssä parvekkeella ettei kukaan olisi nähnyt.
Kukin siis tyylillään..
.
Nimim. itse en ole koskaan polttanut

Vierailija
10/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:13"]mitä se kellekkään kuuluu? mun keho mä päätän!
[/quote]

Sä voit päättää myös pienen ihmisen puoledta haluuko se tupakoida? Kai annat sille myös kessun omaan käteen kun syntyy?
[/quote]
Ja sit kun vauva ihan viekkareissa kärsii niin korvikepullo kouraan ku maito ei noussut.. huh saisivat kieltää koko röökin ihmiskunnalta
[/quote]
Oliko se vuosi 2020 vai 2040,kun Suimi olis tarkoitus olla täysin savuton maa.Tämä olisi todella hienoa,jos toteutuis!
Eipähän tarttis syntymättömien lapsien enää kärsiä itsekkäistä äideistään.

Vierailija
11/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:13"]mitä se kellekkään kuuluu? mun keho mä päätän!
[/quote]
Mieti mitä sä aiheutat sun lapsellesi. Olet aika säälittävä.

Vierailija
12/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi omista asioistasi vaan!

Vierailija
13/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja körssi maistuu

Vierailija
14/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oksettaa tupakoivat odottajat, ei mahdu minun päähäni miten äiti voi jatkaa tupakointia sen jälkeen kun tietää olevansa raskaana ja säälittää syntymättömien lasten kannalta. :( Nimimerkillä itsekin vuosikymmenen tupakoinut, joka lopetti heti kun raskaustestiin ilmestyi kaksi viivaa. Mikään ei ole tärkeämpää kuin oman lapsen terveys. 

Vierailija
15/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä tuon tupakointihössötyksen, mutta jossain suurkaupungissa missä asuu miljoonia ihmisiä niin ei kovinkaan moni jaksa ihmetellä sitä että joku vanhempi polttaa röökiä lapsensa vieressä. Sitä tapahtuu ja jossain maalla ihmetellään että oho ja siinä sivussa autot vetää rallia ja lapsi istuu vaunuissa parhaimmalla korkeudella missä pakokaasu leijailee eli siinä noin metrin korkuudessa...

Autoilijat voisivat miettiä ihan oikeasti sitä että onko pakko autoilla sillä se on pahempi juttu lasten kehittyvien keuhkoille kuin satunnainen tupakointi. Tää on faktaa jota moni aikuinen ei suostu hyväksymän. Se pitäisi tajuta jokaisen henkilöautoilijan. Te tuhoatte läheistenne keuhkoja.

Itseä ärsyttää lenkkeillä moottoriteiden varsilla. Yritän aina juosta mahdollisimman syrjässä etten altistuisi teidän savuille.

Vierailija
16/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni wt-mamma ajaa 200m siwalle, kun ei jaksa kävellä.

Vierailija
17/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa katsella ostoskeskuksen lähellä kun mamma on jättänyt lapsensa auton takakontin viereen ja auto on käynnissä samalla vetää röökiä ja auto on tyhjäkäynillä. Saa kunnon savustusta pennut. On niitäkin jotka ei polta mutta auto on tyhjäkäynnissä pihassa ja lapset vieressä vetämässä pakokaasua.

Onko sitä autoa pakko tyhjäkäyttää kun lapsiakin on lähistöllä? Röökin polton moni tajuaa mutta autoa pidetään aika paljon turhaa päällä kun lähistöllä on ihmisiä.

Vierailija
18/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni tyhjäkäyttää autoaan vaikka koko pihan lapset ovat siinä vierellä ihmettelemässä.

Vierailija
19/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:00"]

Aika moni wt-mamma ajaa 200m siwalle, kun ei jaksa kävellä.

[/quote]

Siinä kerkeäisi vetää hyvin röökinkin samalla, mutta voihan sen vetää kaupan pihassa. Itse henkilökohtaisesti pidän kävelevää röökaajaa parempana ihmisenä, kuin autolla 2oo metrin takia ajavaa. Se laiskuus on anteeksiantamatonta.

Vierailija
20/34 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo raskaana. Normi WT-kaljamaha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi