Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmien muotoiluapua? (kuva)

Vierailija
28.09.2015 |

Mitä minun kannattaisi tehdä kulmilleni vai ei mitään? Olen yrittänyt netistä löytyvien vinkkien avulla saada kulmat ojennukseen, mutta jotenkin en tajua. Siveltimellä kun nenänvartta pitkin yrittää alkamiskohdan katsoa, niin sehän voi olla tosi monessa kohtaa? Pitääkö kulmakarvan alkaa nenänvarren vai sieraimen kohdalta?

Alkaako kulmat liian keskeltä? Onko liian paksut? Pitäisikö alhaalta jotenkin ohentaa tai korostaa kulmien kaarta? Tuntuu, että muutenkin ovat ihan eripariset.

Kuvassa olen nyt laittanut vain kevyesti värillistä kulmageeliä. Kannattaisiko niitä muotoilla meikillä enemmän? Muuten laitan vain silmiin ripsiväriä.

Hahmotuskyky on vain ihan nolla.

http://aijaa.com/zdBhTR

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvät, mutta itse ottaisin keskeltä pois pari, kolme "riviä", etteivät aivan noin näkyvästi törröttäisi eri suuntaan kuin muut karvat. Etenkin vasemman kulmakarvan (eli oma oikeasi) alkupää näyttää rumalta. Myös siitä iiriksen yläpuolelta nyppäisin pari karvaa pois, jotta katse avautuisi. Mutta liikaa ei saa nyppiä! Aivan mahtavat kulmat muuten!

Vierailija
22/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistaisin molempien iiriksien yläpuolelta pari karvaa, siis ihan oikeasti pari, vasemmasta kulmasta muutama enemmän. Vasemman kulman yläpuolelta voisi myös nyppiä muutamia haituvia. Muuten ihan täydelliset ja ajan hengen mukaiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvan sisäreuna saa olla nenän ulkosyrjän kohdalla. Kuvasta tulkiten näyttää siltä, että voisit juurikin tuon IHAN PARI RIVIÄ napata karvoja sisäreunasta. Laita vaikka ohut meikkisivellin tai lyijykynä pystysuoraan nenänpieleen, niin näet tuleeko karvoja sisäreunasta varren yli. Jos tulee, niin saa nyppiä. Mutta todella maltillisesti. Noinkin on tosi hyvä. :)

Vierailija
24/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosi kauniit kulmat ja silmät! Vähäisen nyppisin pois juuri siitä iiriksen yläpuolelta. Voit vaikka valkoisella kynällä värittää ne alueet, jotka tahdot nyppiä pois, niin ei tule otettua liikaa. Mutta joo, vältä liiallista nyppimistä, tällä tytöllä ei kasvanut kulmakarvat enää takaisin vuosien nyppimisen jälkeen :(

Vierailija
25/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkai vaan nyt ottanut liikaa.. kävi perinteiset. Kun nuo ovat eri muotoiset (toinen jotenkin pyöreämpi ja toinen suorempi), niin yritin niitä tasoittaa "tuo karva vielä" -periaatteella. Mä inhoan tätä!

Ylhäältä yritin muutamat hajakarvat nyppiä ja alhaalta siitä keskeltä. Silmien välistä en enää uskaltanut, kun tunnuin sössivän vaan. Harjasin myös karvat ylös ja leikkasin sieltä pisimmät päät pois.

Miksi tämä on niin vaikeaa? Lopputulos alla. Pitäisi ehkä opetella meikkaamaan kulmat.

Vierailija
26/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin liian aikaisin. Kuva tässä.

http://aijaa.com/7IR2Vd

Pahempi vai parempi?

Ap

Vierailija
27/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset.

Vierailija
28/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvät nyt! Ihan turhaan mollaat itseäsi.

Vierailija
29/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:28"]Lähetin liian aikaisin. Kuva tässä.

http://aijaa.com/7IR2Vd

Pahempi vai parempi?

Ap
[/quote]
Täydellinen :)

Vierailija
30/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella upeat kulmat sekä ripset!!

Vierailija
31/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan täydelliset kulmat sulla. Olen todella kade. Kauniit silmätkin. Nyt vaan tyytyväisyyttä kehiin :)

Vierailija
32/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan samanlaiset omien hailakanväristen ja harvojen tilalle!

Vierailija
33/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää, itse kaventaisin tosin kulmakarvoja vielä hiukan varsinkin tuosta iiriksen kohdalta niin, että kulmakarvat kohoaisivat vähän enemmän (en viivoiksi, vaan hiukan!), se avartaisi katsetta ja siistisi ilmettä. Mutta noinkin todella kaunis, et ottanut liikaa.

Vierailija
34/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten se hahmottaminen on niin vaikeaa! Omaan silmään niin mahdoton jotenkin arvioida. Teininä joskus tullut vedettyä sellaiset kunnon viivat, joita sitten yritin palauttaa pitkään. Sen jälkeen en ole enää luottanut itseeni kulmien kanssa.

Ehkä nyt tyydyn tähän ja lopetan youtubesta kaikkien siistikulmaisten katsomisen ja annan omien olla vähän epäsymmetriset ja "raffit".

Kiitos kaikille!

Ap

Vierailija
35/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvan alku on sinulle juuri oikealla kohdalla! Yleiset vinkit ei aina mätsää meihin kaikkiin! Upeat kulmat, paljon karvoja :) minulla ei kasva kunnolla ja olisin kiitollinen sinun kulmista.

Vierailija
36/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tuli tosi hyvät!! :)

Vierailija
37/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko M***? :)

Vierailija
38/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin sut :D! Nätit kulmat mun mielestä :)

Vierailija
39/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin sut :D! Nätit kulmat mun mielestä :)

Vierailija
40/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoto on jo nyt hyvä eli alkaa kaveta ihan oikeasta kohdasta. Noin yksi kolmannes koko pituudesta. Kauniit silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan