Miten voi olla niin pullea vaikka käyttää paidoissa kokoa 32-34
36 kokoiset yläosat ovat todella isoja mutta silti peilistä katsoo hieman pyöreä nainen vaikka vaatteeni ovatkin pientä kokoa. Hämmentävää. Laihduttaminen on vaikeaa , paino ei tipu millään
Kommentit (16)
Nyt en ymmärtänyt. Käytätkö siis 32-34 koon vaatteita, vaikka olet todellisuudessa isompi? Vai oletko laiha, mutta näet itsesi lihavana?
Kerropa vähän selkeämmin niin voimme ehkä auttaa.
Tekisin jotain sille minäkuvalle, jonka mukaan 32-34 -kokoja käyttävä nainen on peilissä ylipainoinen.
joko käytät liian pieniä paitoja tai sitten sinulla on häiriö kehonkuvassasi.
Anna mitat. Rintojen päältä, alta, vyötärö ja lantio.
Kerrotaan ootko hieman pyöreä ja käytätkö oikean kokoisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ry 87
Vyötärö 61
Lantio 84
Rintojen alta 72
Tiedän tunteen. Mulla se johtuu ns isoista luista, näytän leveältä vaikka oikeasti olen laiha
Vierailija kirjoitti:
Tekisin jotain sille minäkuvalle, jonka mukaan 32-34 -kokoja käyttävä nainen on peilissä ylipainoinen.
Mä käytän yläosassa kokoa 34-36 ja alaosassa 38-40. Painoindeksi on noin 20,5. Tiedän, etten ole ylipainoinen, mutta en mä mikään hoikkakaan ole. Pidän todella laihasta lookista ja pidän itseäni pullerona, vaikka tiedän, etten objektiivisesti sellainen ole.
-eri
N 2001 (164-cm, c-vartalo) mukaan oot tisseistä 38, vyötärö/lantion mukaan 32.
Entä pituus ja paino? Minulla samat mitat, paitsi rintojen ja lantion mitat toisinpäin. Kun rinnan alta mitta vain 63cm. Joten päältä on jotain 82. Lantio siis 87, vyötärö 60-61. Käytän xxs-xs, housuista xs-s. Pituutta kuitenkin 164, paino 51kg ja olen kyllä siro ja on pepussa ja reisissä jopa vähän"ylimääräistä" En kuitenkaan pidä itseäni pulleana, hoikkana kyllä. Joten tuskin olet sinäkään.
Minulla oli vakava kehonkuva häiriö kun sairastin anoreksiaa. Olin luun laiha, mutta en pystynyt näkemään sitä itse. Peilistä näin paksun tytön ja siinä katsoessani näin miten paisuin kuin hiivataikina siinä silmieni edessä!
Olin täysin vakuuttunut että olen todella lihava. Koin itseni vastenmieliseski ja etovaksi.
Nyt kun olen parantunut enkä enää sairaalloisen laiha tajuan asian. Tosin nytkin välillä vanha peikko tunkee esiin ja puristelen "läskejäni" kauhuissani. Kuitenkin suhteellisuudentaju on hereillä enkä sorru laihdutukseen.
taitaa olla nyt klassista päärynää liikkeellä
Oot tosi lyhyt ja käytät venyviä yläosia?
Joidenkin vaatteiden kuuluu olla väljiä.
Luulet itseäsi lihavammalsi kuin olet?