20v ja 60v seurustelee
Mitä ajattelette tälläisestä suhteesta? nainen 20v mies 60v
Kommentit (13)
Tiedän tytön 19v joka seurusteli 52v miehen kanssa... :/ hyi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:52"]ideaali tilanne
M60
[/quote]
Yöks, 20v nainen vois olla sun lapsenlapses!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:52"]ideaali tilanne M60 [/quote] Yöks, 20v nainen vois olla sun lapsenlapses!
[/quote]Kukaan täysjärkinen ei hanki lapsia 20-vuotiaana, idiootti.
20v nainen voisi iän puolesta olla 60v miehen lapsi. Mutta yhtähyvin 60v nainen voisi iän puolesta olla 60v miehen sisko :p
Ei tarvi kauaa oottaa perintöä. :)
No siinä on kaks hyväkskäyttäjää löytäny toisensa.
No onhan se käsittämätöntä, mutta en mä ymmärrä homoja, uskovaisia tai monia muitakaan ihmisryhmiä tässä maailmassa. Jos molemmat ovat tasapainoisia ihmisiä ja omasta halustaan suhteessa, ei siinä ole mitään väärää. Olisiehkä parempi odottaa, että nuorempi osapuoli kasvaa pari vuotta omaksi itsekseen, mutta periaatteessa ton ikäisen pitää jo osata tehdä päätöksiä omasta elämästään.
- N23
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:52"]ideaali tilanne
M60
[/quote]
Ja jos setä on rikas, niin ideaali nimenomaan naisen kannalta.
No antaa mennä. Ei hätkäytä mun elämää kovinkaan pahasti.
Ällöttävää, mutta aivan vapaasti vaan, omapahan on asiansa. Tosin jos kysessä olis oma tytär, niin kyllä sais ukko sellaiset lähdöt, että eipä uskaltais mennä meidän tyttöä lähellekään. Lähtöjen antaja en varmaan olis minä, vaan mieheni, siis tyttären isä.
Naisella on liian paljon ikää ja mies saisi olla kokeneempi. Tämä ei ole tarkoitettu sarkastiseksi lausunnoksi, vaan olen ihan tosissani. Nuori liha ja vanha liha toimii hyvin yhdessä. Ei myöskään toimi toisinpäiin, koska naisen vittureijän viimeinen käyttöikä on ehdottomasti 17-vee. Joskus annettkoon anteeksi parikymppisen vitun vatkaaminen. Mutta se on ehdoton yläraja.
Oho, ikis on nostanut ikäeroa, kun ilmeisesti n.10v. ikäero ei aiheuta tarpeeksi keskustelua.