Miksi Eurooppaan ei saada PS5-pelikonsoleita? Briteistäkin saa, vaikka brexitin olisi pitänyt tyhjentää kauppojen hyllyt.
Taitaa brexitistä olla vain hyötyä kuluttajille.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Niit o jokapuolella, sul ei vaa oo fyfyy... Toi tekosyy ei mee kauaa läpi bro.. 2 vuotta ollu jo markkinoilla.
Linkkaa yksikin konsoli tähän ketjuun.
Osta Boxi, paljon parempi kun on viihdekeskus samalla ja pyörittää pelejä ihan yhtä hyvin.
Onkohan brittiversion kauko-ohjain peilikuva kun ajavat autollakin vastaantulijoiden kaistalla?
Itse sain eksklusiivisen osto-oikeus tarjouksen, mutta ei ole nyt varaa ostaa. Ei mee nallekarkit tasan.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain eksklusiivisen osto-oikeus tarjouksen, mutta ei ole nyt varaa ostaa. Ei mee nallekarkit tasan.
Mistä sait? On ite kaikilla listoilla jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait? On ite kaikilla listoilla jonossa.
Ihan vaan Playstation lähetti sähköpostiin aikarajoitetun kutsun. Meni jo umpeen.
Britannia on edelleen osa Eurooppaa, mutta ei Euroopan Unionia. Miksi ihmiset eivät tajua tätä eroa?
Vierailija kirjoitti:
Niit o jokapuolella, sul ei vaa oo fyfyy... Toi tekosyy ei mee kauaa läpi bro.. 2 vuotta ollu jo markkinoilla.
Mikä jonne siellä kirjoittelee? Bro.
Vierailija kirjoitti:
Osta Boxi, paljon parempi kun on viihdekeskus samalla ja pyörittää pelejä ihan yhtä hyvin.
Boxi ei pyöritä pleikan pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Britannia on edelleen osa Eurooppaa, mutta ei Euroopan Unionia. Miksi ihmiset eivät tajua tätä eroa?
Ei ole. Se kammettiin irti Euroopasta ja nyt kelluu keskellä merta. Kato vaikka kartasta.
Suomenkin kannattaisi erota EU:sta. Ehkä mekin saisimme tänne pleikkareita sitten.
Ap valehtelee taas kerran, Britanniassa saatavuus on ihan yhtä huono.
Vierailija kirjoitti:
Ap valehtelee taas kerran, Britanniassa saatavuus on ihan yhtä huono.
Itse valehtelet, PS5 saat ainakin näistä:
Game
Box
Argos
Currys PC World
AO
ShopTo
EE
Scan
https://www.eurogamer.net/ps5-stock-where-to-buy-playstation-5
Kaikista olen koittanut tilata, mutta eivät toimita tänne jumalan selän taa.
Eurooppalainen PC master race ei tarvitse mitään konsoleita.
Vierailija kirjoitti:
Klasulta saa. Hain just oman.
Kuka Klasu?