Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki teille, jotka olette rahan puutteessa ja etsitte lisätuloa/työtä

Vierailija
06.06.2026 |

Kiertäville perhehoitajille on paljon kysyntää.

Kiertävä perhehoitaja on sosiaalipalvelu, jossa valmennettu perhehoitaja käy ikääntyneen tai vammaisen henkilön omassa kodissa antamassa hoivaa ja tukea. Palvelu mahdollistaa hoidettavalle tutussa ympäristössä asumisen ja tarjoaa omaishoitajille lakisääteisiä vapaita.

Kiertävän perhehoitajan palkkio määräytyy hyvinvointialueen ja hoidettavan tarpeiden mukaan. Se muodostuu hoitopalkkiosta ja kulukorvauksesta. Asiakkaan kotona tapahtuvassa osavuorokautisessa hoidossa (esim. muutaman tunnin jakso) palkkio on yleensä noin 10–12 euroa tunnilta per hoidettava. Yli vuorokauden kestävissä jaksoissa palkkiot vaihtelevat noin 70 ja 140 euron välillä vuorokaudelta riippuen hoidon vaativuudesta ja alueesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei siis tarvita mitään koulutusta, valmennus käydään ja työtä tehdään toimeksiantosopimuksella

Vierailija
2/8 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt 2 h jossain kymmenen kilometrin päässä, saat 20 € miinus verot ja kun lasket bussiliput mukaan niin huomaat, että menetit 5 € kun kävit töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa mökkitalkkariksi. Jos omaa kädentaitoja ja osaaa remontoida tai tehdä pihatöitä nii hommia riittää.  Olen tehnyt mökkkitalkkarin hommia joku 12 vuotta varmaan ja usein mökin omistajat haluaa maksaa palkan käteen. Töitä on rittänyt tosi paljon viime vuosina. Olen saanut säätöön 14000 euroa pelkästään mökkitalkkarin hommista.

Vierailija
4/8 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OF:lla tienaa hyvin.

Vierailija
5/8 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitteiset, aistiherkät ja ahdistuvat eivät kestä hoitotyötä. Varmaan joku joka kestää aistikuormitusta ja matkoja.

Vierailija
6/8 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alkaa mökkitalkkariksi. Jos omaa kädentaitoja ja osaaa remontoida tai tehdä pihatöitä nii hommia riittää.  Olen tehnyt mökkkitalkkarin hommia joku 12 vuotta varmaan ja usein mökin omistajat haluaa maksaa palkan käteen. Töitä on rittänyt tosi paljon viime vuosina. Olen saanut säätöön 14000 euroa pelkästään mökkitalkkarin hommista.

Nettivinkattu verottajalle.

Vierailija
7/8 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sellaista hommaa tarjoutua tekemään, joita keski-ikäiset ja vanhukset ei viitsi tehdä. 

Rännien puhdistus, polttopuiden kärrääminen ja pinoaminen, ruohon leikkuu, maalaus, renkaiden vaihto jne.

Vierailija
8/8 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa siis tarvitsee tehdä? Riittääkö jos pitää ikäihmiselle seuraa? Itse en pysty tekemään mitään fyysistä, muuten tekisin ihan hoitajan töitä kun se koulutuskin on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi