166cm ja 75kg nainen. Mielipiteitä aikuisilta miehiltä kiitos.
Kommentit (56)
painoindeksissä 33-> olet läski..
Muuten laittakaas arvotelija miehet vähän omia mittoja tuohon että saamme tietää paljonko se teidän painoindeksi on...Tahtoo tietää, et ons teilla varaa arvostella
166 cm pitkälle on on 55-69 kg. Ap:n painoindeksi on 27,2 eli lievästi ylipainoinen= läski. Jotkut pitävät hieman pyöreämmistä naisista, itse pidän normaalipainoisista. Koittakaa jo tajuta, että lievästi ylipainoinen ei ole normaalipainoinen!
[/quote]
on 28,6, mitat 185/98, rasvaprosentti siinä 10 tienoilla. Olen harrastellut rautojen kanssa melko ahkerasti yli 10 vuotta.
Vierailija:
Muuten laittakaas arvotelija miehet vähän omia mittoja tuohon että saamme tietää paljonko se teidän painoindeksi on...Tahtoo tietää, et ons teilla varaa arvostella
katotaan painoindeksiä vain, niin jonkun mielestä olet läski, heh muu on vain selittelyä, eiks :)
kiinnosta, jos olen jonku mielestä läski. Miksi kiinnostaisi? Totean vain, että on varaa arvostella.
musta ne pumpatut lihakset on hel****n rumia...miehellä täytyy olla työnteolla muodostuneet luonnollisen näköiset lihakset, samoin kuin naisellakin.
nainen 172/63 ja puukin kaatuu metsässä/heinäpaalut 18 kiloo/kpl lentää nättiin kärryyn niitä kun nakkelet muutaman sata niin tiedät kasvattavasi lihasta
Sanoilla on eri ihmisille eri merkitys. Minulle
1. Normaalivartalo = oma ihanteeni +/- jonkun verran. Eli sellainen johon kiinnitän katseeni ja koen kauniina ja seksikkäänä.
2. Läski = Normaalivartaloa selvästi tukevampi. Tässä ei mitata pelkästään rasvan ja lihasten määrää, sillä myös naispainonnostajat ovat minusta läskejä - isoja, leveitä, epänaisellisia vatsoineen ja tukkireisineen.
Omat mittani ovat 177/68. Kisakunnossa 65kg. Rasvaprosentti 12, eli jopa liian vähän. En vain pidä naisista, jotka ovat minua 10 senttiä lyhyempiä ja 10 kiloa painavampia! Siitähän tässä on kyse, omasta mielipiteestä.
ne on kasvatettu. Helvetisti on saanut tehdä töitä. Lihakset ei juurikaan kasva " tavallisella" työnteolla. Lihasten kestävyys kyllä kasvaa huomattavasti tuollaisella satojen paalien heittelyllä. Usein naiset pelkäävät, että he yhtäkkiä paisuvat ylilihaksikkaiksi ja miehekkäiksi aloittaessaan painoharjoittelun, hehheh. Sopii yrittää. Hormonien käyttäjät ovat sitten asia erikseen. Kuvitteletko sinä, että esim. alusvaatteita kuvastoissa mainostavat miehet ovat kaikki luonnostaan sen näköisiä kropaltaan? Kyllä he tekevät pirusti TÖITÄ, sekä aerobista että anaerobista harjoittelua pitääkseen työkalunsa kunnossa.
Vierailija:
miehellä täytyy olla työnteolla muodostuneet luonnollisen näköiset lihakset, samoin kuin naisellakin.
nainen 172/63 ja puukin kaatuu metsässä/heinäpaalut 18 kiloo/kpl lentää nättiin kärryyn niitä kun nakkelet muutaman sata niin tiedät kasvattavasi lihasta
aloin treenata kunnolla 6kk sitten. 5 päivänä viikossa tunnin juoksulenkki ja sitten puntteja nostamaan. Kiloja lähteny 3,5 ja senttejä yhteensä 50.
olen aikuinen nainen ja äiti. terveys ja kunto tässä enemmän kiinnostavat kuin painoindeksit. jokainen tavallaan. ja eipä ole yksikään mies valittanut huonoksi rakastajaksi.
Vierailija:
ne on kasvatettu. Helvetisti on saanut tehdä töitä. Lihakset ei juurikaan kasva " tavallisella" työnteolla. Lihasten kestävyys kyllä kasvaa huomattavasti tuollaisella satojen paalien heittelyllä. Usein naiset pelkäävät, että he yhtäkkiä paisuvat ylilihaksikkaiksi ja miehekkäiksi aloittaessaan painoharjoittelun, hehheh. Sopii yrittää. Hormonien käyttäjät ovat sitten asia erikseen. Kuvitteletko sinä, että esim. alusvaatteita kuvastoissa mainostavat miehet ovat kaikki luonnostaan sen näköisiä kropaltaan? Kyllä he tekevät pirusti TÖITÄ, sekä aerobista että anaerobista harjoittelua pitääkseen työkalunsa kunnossa.
Hienoa, että jollekin kelpaa vielä sellaiset " kunnon miehet" , jotka tosiaan heräävät aikaisin kunnon työhön, ansaitsevat leipänsä otsa hiessä ja tuovat leivän pöytähän. Hitsarit, heinäpaalien heittäjät, kirvesmiähet, rekkakuskit jne.
Minäkin ihailen tosi naisia - kauniita ja itsestään huolta pitäviä. Esimerkiksi parturi-kampaajat ja kosmetologit ovat mitä seksikkäimpiä naisia. Suurin osa on käynyt peruskoulunkin ihan loppuun saakka.
Jos itse olet tyytyväinen niin hyvä. Jos et, niin laihduta. Mitä ihmeen merkitystä sillä on, mitä anonyymit netissä ovat mieltä ja vielä pelkkien numeroiden pohjalta.
Itse olen 166/50, joten sinun mittasi tuntuvat aika hurjilta. Toisaalta, moni sanoisi minua liian laihaksi pelkkien lukujen perusteella. Sillä ei ole kuitenkaan mitään väliä, sillä tiedän näyttäväni hyvältä ja kiinteältä ja sopivan hoikalta. Makuja on kuitenkin monia...
Sairauksien ehkäisy. Erityisesti sydän- ja verenkirtoelinsairauksia käsittelevät kappaleet.
Voi ÄITI!!! Ei nyt sellaisia asioita voi nyt tässä kysyä! Oh My GOD!
Sitä paitsi ei ne sun mitat mitään kerro. Mittojen lisäksi on sun kasvot, hiukset jne.. JA ENNEN KAIKKEA SUN LUONNE JA SUN AIVOT!
Ole tyytyväinen sellaisena kuin olet! OPI OIKEAN ASENNEN! RAKASTA ITSEÄSI SELLAISENA KUIN OLET JA HANKI SELLAISEN MIEHEN JOKA TEKEE SAMOIN!
Ei kannata edes yrittää miellyttää kaikkia tai kysyä täältä mielipiteitä. Ole kaunis sellaisena kuin olet! OK?
T: Ms Järjen käyttäjä
..ei kannata kysyä joka asiaan neuvoja muilta! EI KANNATA!
Opi tekemään omia johtopäätöksiä ja päätöksiä. Jos olet fiksu nainen kyllä millaisten mittojen tahansa pärjää ja saa rakkautta.....
...olen jo pitkään ihmetellyt myös niitä nettisivuja joihin laitetaan valokuvia...sitten muut kommentoi....ah...ei mua kiinnostaa mitä mieltä muut ovat mun mitoista. Tee samoin. Rakasta itseäsi sellaisena kuin olet. Jos itse et ole tyytyväinen, mieti mitä voit asialle tehdä. Ihan samaa mitä mieltä muut ovat!!!!
hoikempi. Kukaan ei koskaan haukkunu läskiksi noilla 75 kg mitoilla. Ja se olisikin ollut absurdia. Ap, laihduta 8 kg, niin homma on siinä. Urakkaa ei ole paljon, joten ei ole läskiäkään :)