Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

166cm ja 75kg nainen. Mielipiteitä aikuisilta miehiltä kiitos.

Vierailija
04.10.2006 |

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimittäin voi tietää mitään pelkkien mittojen perusteella. Ihmiset ovat niin erilaisia. Toisilla kolme kiloa näkyy ja toisilla ei. Olin järkyttynyt, kun kuulin paljon esim. yksi julkkis painaa. Painaa ainakin 10 kiloa enemmän kuin kuvittelin ja häntä pidetään todella seksikkäänä.

Eli, ole oma itsesi, etkä todellakaan ole läski.

Vierailija
22/56 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minulta kysytään niin yli 65kg painoiset naiset on ihan selkeesti wwwwpistepainonvartijatpistefi -osastoa. tai sitten pitää oikeasti olla lihasta kropassa.

katkera 160cm/90kg ämmä ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää läskeistä enkä bodariämmistäkään, ne on epänaisellisia. normaali, kiitos. vähän saa tietysti muotojakin olla, pieni pyöreys on ok. tämä taas lienee suhteellinen käsite ja mun mielestä ap on hippasen enemmän kun vaan pyöreä. jotain 5-7 kiloa veks niin jo alkais lyyti kirjottaa.

Vierailija
24/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin reipaasti ylipainoinen, se on vakava asia eikä mikään leikin aihe tai keino saada mielipiteitä omasta kehosta miehiltä. Sinulla on suuri riski sairastua MBO:hon, sepelvaltimotautiin, tyypin 2 diabetekseen, ynnä muihin sydän ja verisuonitauteihin.

terv. terveydenhoitaja aikuisneuvolasta.

Vierailija
25/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaat ja urheiljat eivät mm. voi ottaa bmi:tä ohjenuorakseen.

Terveydenhoitajalle: harrastatko useinkin ihmisten diagnosointia netissä? Ei paljon kannattaisi ja ammattitaitoiset terveydenhoitajat eivät tähän sortuisikaan.

T. ei ap

Vierailija
26/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa kuvien perusteella aikamoiselta narsistilta.

Vierailija
27/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mallit on narsisteja jos noin asiaa kattoo.

----

Kyseinen ihminen näyttää aika jäntevältä, ei miltää langanlaihalta. Ja onhan tytöllä varmaan lihaksia. Mutta mitat 167/53.

Kuvitelkaahan nyt 22kg tuohon lihasten päälle, ja väittäkää ettei ole ylipainoinen!!!!!

Vierailija
28/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se joko haittaa tai ei, riippuu sitä keneltä kysytään. Ehkä ap:n on tärkeintä kysyä itseltään.

Vierailija
29/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sinä et möläyttele noita tuomioitasi ihan yhtä herkästi asiakkaillesi näkemättä niitä ensin. Ihmisillä kun on niin erilaiset ruumiinrakenteet että kilot eivät tosiaan kerro ihan kaikkea suoraan.

Pelkkä painotaulukkojen tuijottaminen ei paljoa ammattitaitoa vaadi.

Esim. Minulla (mies) on taulukoiden mukaan jopa 15kg ylipainoa, mutta jos näkisit minut niin sanoisit että ei ole yhtään ylimääräistä. Paino on reisissä, käsivarsissa ja vähän kaikkialla lihaksina.

Vierailija
30/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet OMASTA mielestäsi ylipainoinen, laihduta.

Mitä sitä sen enempää vääntämään ja kääntämään. Luulen että ap, ja monet muut, yrittävät saada jostain sen oljenkorren johon voivat ripustautua ettei tarvitsekaan laihduttaa. Mutta kuitenkin kärvistelevät sisällänsä pahaa oloaan.

Jos PITÄISI laihduttaa, mutta ei " pysty" , sitten kysyn: kuka syö ruokasi, kenen suu aukeaa sen edessä, kenen hampaat sen pureskelevat, kenen nielu nielaisee, mitä? Tästä päästään seuraavaan kysymykseen: jos/kun tahdonvoima ei riitä, täytyy tietää miten itseään voi hämätä. Jos jotain kiinnostaa tietää miten, voin jatkaa tätä jossain muulla palstalla.

Vierailija
31/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

167/55 olisi aika ihanteellinen paino vähemmän treenanneelle naiselle. Sinullako muka on lihasta 20 kiloa? Eikä bodattu? Hehehe, ei varmaan löydy läskiä ei, 20 kilon lisäys lihasmassassa on melkoisen mahdoton naiselle, ilman hormonien käyttöä...

Vierailija:

Itse aktiivinen, seksikäs fitness-lady liki samoilla mitoilla, ja voin sanoa, että läskiä ei löydy! Kiinteä, treenattu(ei bodattu) kroppa.

Vierailija
32/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko 38. Jos on mitat 166/75, niin ei ole läski, korkeintaan pyöreä, treenasi tai ei.

27

Vierailija
33/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on normaalin kokoinen ja näköinen kaunis nainen. Ei uskoisi ikinä, että meillä 20 kg eroa painossa. Terveydelle ei ole tuollainen paino vaarallista.

Vierailija
34/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 cm pitkälle on on 55-69 kg. Ap:n painoindeksi on 27,2 eli lievästi ylipainoinen= läski. Jotkut pitävät hieman pyöreämmistä naisista, itse pidän normaalipainoisista. Koittakaa jo tajuta, että lievästi ylipainoinen ei ole normaalipainoinen!

Vierailija
35/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei rasvaa? Lihasta? Turvotusta? Syötkö niin suolaista ruokaa, että keho suorastaa imee ylimääräistä nestettä? Jos kehossasi ei olisi rasvaa, et kommentoisi täällä yhtään mitään. Tyypillisesti ihannerasvaprosenttina naisilla pidetään 22 %. Urheilijoilla saattaa olla 14-21%. Sinulla varmaan sitten jotain 15%, koska anorektikollakin 10%, sinulla varmaankin enemmän...

Vierailija:

Eihän minulla ole kuin 7 kg normaalipainoon. Itsellä ei selluliittia ja rasvaa ole.

27

Vierailija
36/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla ei ole näkyvää selluliittia. Lihasta on kropassa, ei löysää. Normaalilta naiselta näytän, myös gyneni ja työterveyslääkärini mielestä.

27

Vierailija
37/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/59

Vierailija
38/56 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan kurvikas, normaalikokoiselta näyttävä nainen. Parempi se, kuin 45 kg, mitä painoin välillä...

Vierailija
39/56 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois kerankin panna oikein kunnolla? Otaiskto naamalle?

Vierailija
40/56 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässä mimmissä on todella tiukkaa lihasta ja paljon, kisakunnossa 55,5kg ja ei kisakaudella 62,7. pituus 160cm. Seli seli vaan kaikki " lihaksikkaat" naiset siellä.

http: //www. amg-lite. com/marja_lehtonen/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi